/Files/images/batkam/0_992bf_97c79138_orig.png

Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації педагогічних працівників при присвоєнні їм педагогічних звань

Педагогічне звання Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації працівника Посада, робота на якій дає право на присвоєння педзвання
старший учитель - має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» або «спеціаліст першої категорії»
- досяг високого професіоналізму в роботі - систематично використовує перспективний педагогічний досвід, бере активну участь у його поширенні
- надає практичну допомогу іншим педагогічним працівникам
учитель
учитель-методист - має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»
- досяг високих показників у роботі
- здійснює науково-методичну і науково-дослідну діяльність
- має власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об’єднаннями викладачів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації, закладів післядипломної освіти
учитель
педагог-організатор-методист - має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»
- досяг високих показників у роботі
- здійснює науково-методичну і науково-дослідну діяльність
- має власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об’єднаннями викладачів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації, закладів післядипломної освіти
педагог-організатор
практичний психолог-методист - має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»
- досяг високих показників у роботі
- здійснює науково-методичну і науково-дослідну діяльність
- має власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об’єднаннями викладачів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації, закладів післядипломної освіти
практичний психолог
керівник гуртка-методист - має найвищий тарифний розряд та повну вищу освіту
- досяг високих показників у роботі
- здійснює науково-методичну і науково-дослідну діяльність
- має власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об’єднаннями викладачів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації, закладів післядипломної освіти
керівник гуртка
вихователь-методист - має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» (якщо має базову вищу або неповну вищу педагогічну освіту, то стаж педагогічної діяльності повинен бути не менш як 8 років, а тарифний розряд — найвищим)
- досяг високих показників у роботі
- здійснює науково-методичну і науково-дослідну діяльність
- має власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об’єднаннями викладачів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації, закладів післядипломної освіти
вихователь музичний керівник, інструктор з фізкультури
старший вихователь - має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» або «спеціаліст першої категорії» (якщо має базову вищу або неповну вищу педагогічну освіту, то стаж педагогічної діяльності повинен бути не менш як 8 років, а тарифний розряд — найвищим)
- досяг високого професіоналізму в роботі - систематично використовує перспективний педагогічний досвід, бере активну участь у його поширенні
- надає практичну допомогу іншим педагогічним працівникам
Вихователь - методист
майстер виробничого навчання І категорії - має стаж роботи на посаді майстра виробничого навчання не менш як 8 років і найвищий тарифний розряд
- досяг високих показників у роботі
- на високому професійному рівні володіє методикою практичного навчання, ефективно застосовує її у роботі
майстер виробничого навчання
майстер виробничого навчання ІІ категорії - має стаж роботи на посаді майстра виробничого навчання не менш як 5 років і найвищий тарифний розряд
- досяг високих показників у роботі
- добре володіє методами і прийомами виробничого навчання, майстерно застосовує їх у роботі
майстер виробничого навчання
Кiлькiсть переглядiв: 1179

Коментарi