№ п/п | Дата | Зміст роботи |
1. | 13.03.2020 | 1.Бесіда – інструктаж про збереження здоров'я під час карантину з батьками та учнями . 2. Підготувати та систематизувати посильні навчальні завдання для виконання учнями під час карантину. 3. Консультація по телефону для батьків третьокласників на період карантину |
2. | 16.03.2020 | 1.Упорядкування тематичних предметних папок. 2. Розробка і розміщення на шкільному сайті завдань для учнів 3 класу на період карантину. 3. Онлайн консультація для батьків 3 класу ( Навчання в дистанційній формі). 4. Опрацювання фахової літератури |
3. | 17.03.2020 | 1. Робота з шкільною документацією 2. Розміщення завдань для учнів 3 класу у соціальних мережах 3. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу в телефонному режимі 4. Онлайн консультація для батьків ( Навчання в дистанційній формі). |
4. | 18.03.2020 | 1. Упорядкування дидактичного матеріалу в класі 2. Підбір матеріалу для учнів 3 класу 3. Розміщення завдань для учнів 3 класу 4. Дистанційна онлайн-консультація учнів та батьків 3 класу |
5. | 19.03.2020 | 1. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу в онлайн – режимі. 2. Бесіда з батьками про стан здоров'я дітей. 3. Співпраця з адміністрацією протягом карантину. 4. Підбірка і розробка завдань з обдарованими дітьми |
6. | 20.03.2020 | 1. Перегляд вебінару « Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів». 2. Корекція навчального плану на ІІ семестр. 3. Системний перегляд фахової літератури |
7. | 23.03.2020 | 1.Упорядкування папки класного керівника. 2. Виготовлення дидактичного матеріалу для 3 класу з укр.. мови 3. Розміщення завдань для учнів 3 класу на сайті школи 4. Перегляд вебінару«Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради». |
8. | 24.03.2020 | 1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах. 2. Розробки уроків , підбір методичного матеріалу для учнів (презентації, відео до уроку), розсилка на пошту учнів. 3. Перевірка учнівських зошитів. |
9. | 25.03.2020 | 1.Упорядкування дидактичного матеріалу в класі. 2. Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів». 3. Онлайн консультація для батьків ( Навчання в дистанційній формі). 4. Упорядкування папки виховних заходів класного керівника |
10. | 26.03.2020 | 1. Розміщення завдань для учнів 3 класу на шкільному сайті 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання у дистанційній формі 3.Перегляд вебінару«Розвитoк різних видів пам’яті в початкових класах НУШ» 4.Систематизація матеріалів у кабінеті. |
11. | 27.03.2020 | 1.Прибирання кабінету. 2. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі. 3. Підготовка конспектів уроків. 4. Виготовлення дидактичних різнорівневих завдань з математики |
12. | 30.03.2020 | 1. Догляд за кімнатними рослинами кабінету. 2.Розміщення завдань для учнів 3 класу на сайті школи 3.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. |
13. | 31.03.2020 | 1.Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю. 2. Підбір текстів для читання учнями. 3. Підбір завдань для учнів 3 класу в умовах навчання дистанційної форми. |
14. | 01.04.2020 | 1.Перегляд вебінару «Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів» 2.Розміщення завдань для учнів 3 класу 3.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 4.Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі |
15. | 02.04.2020 | 1.Опрацювання додаткової наукової літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах. 2.Онлайн консультація для батьків ( Навчання в дистанційній формі). 3. Догляд за кімнатними рослинами кабінету. |
16. | 03.04.2020 | 1. Підготовка конспектів уроків 2.Корекція календарно – тематичного планування. 3.Опрацювання фахової літератури та інтернет ресурсів. 4. Підбір і розробка завдань для перевірки учнями засвоєного матеріалу. |
№ п/п | Дата | Зміст роботи |
1. | 06 04.2020 | 1.Розробка матеріалів для сайту школи . 2.Перевірка виконаних завдань учнями 3. Консультація по телефону для батьків третьокласників на період карантину |
2. | 07.04.2020 | 1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber ) 2. Створювання онлайн-тестів для контролю знань і залучення учнів до активної роботи. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів. |
3. | 08.04.2020 | 1. Робота з шкільною документацією 2. Розміщення завдань для учнів 3 класу у соціальних мережах 3. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу в телефонному режимі 4. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі. |
4. | 09.04.2020 | 1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах. 2. Консультації дітей та батьків онлайн, перевірка завдань. 3. Розробка завдань на наступні уроки. 4. Підбірка і розробка завдань з обдарованими дітьми |
5. | 10.04.2020 | 1. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу в онлайн – режимі. 2. Бесіда з батьками про стан здоров'я дітей. 3. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі 4. Консультації дітей та батьків онлайн, перевірка завдань. |
6. | 13.04.2020 | 1. Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів. 2. Розробка завдань дітям на наступні уроки. 3. Системний перегляд фахової літератури |
7. | 14.04.2020 | 1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber ) 2. Самоосвіта. Перегляд блогів вчителів НУШ. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі |
8. | 15.04.2020 | 1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах. 2. Розробки уроків , підбір методичного матеріалу для учнів (презентації, відео до уроку), розсилка на пошту учнів. 3. Перевірка учнівських робіт 4. Телефонна розмова з батьками про стан здоров'я дітей. |
9. | 16.04.2020 | 1.Упорядкування дидактичного матеріалу в класі. 2. Опрацювати корисні посилання для дистанційного навчання у 3 класі «Відпочивайте з користю». 3. Онлайн консультація для батьків ( Навчання в дистанційній формі). |
10. | 17.04.2020 | 1. Розміщення завдань для учнів 3 класу на шкільному сайті 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання у дистанційній формі 3. Перевірка учнівських робіт |
11. | 21.04.2020 | 1.Прибирання кабінету. 2. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі. 3. Опрацювання фахової літератури |
12. | 22.04.2020 | 1 Розробки уроків , підбір методичного матеріалу для учнів (презентації, відео до уроку), розсилка на пошту учнів. Розміщення готових завдань з поетапним виконанням для батьків в закритій соціальній батьківській групі класу (Viber). 2.Розміщення завдань для учнів 3 класу на сайті школи 3.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. |
13. | 23.04.2020 | 1. Підбір текстів для читання учнями. 2. Підбір завдань для учнів 3 класу в умовах навчання дистанційної форми. 3. Онлайн консультація для батьків ( Навчання в дистанційній формі). |
14. | 24.04.2020 | 1.Розміщення завдань для учнів 3 класу 2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 3. Підбір і розробка завдань для перевірки учнями засвоєного матеріалу. |
№ п/п | Дата | Зміст роботи |
1. | 27. 04.2020 | 1.Підготовка завдань для учнів 3 класу до дистанційного навчання . 2.Консультація батьків про специфіку роботи на дистанційному навчанні. 3.Розробка і розміщення через соціальну мережу Viber завдань для учнів на період карантину. 4.Участь у вебінарі «Розвиток уяви в різні вікові періоди. Практикум» |
2. | 28.04.2020 | 1.Складання плану самоосвіти та елементів дистанційної роботи на період призупинення освітнього процесу . 2.Розробка і розміщення через соціальну мережу Viber завдань для учнів на період карантину. 3.Розробка тестової діагностичної роботи для учнів 3 класу з української мови . 4. Робота з листом МОН « Рекомендації до завершення навчального року» |
3. | 29.04.2020 | 1.Підбір додаткових цікавих завдань для учнів 3 класу, та викладення посилань через мережу Viber. 2.Індивідуальні консультації батьків та дітей з приводу самостійного опрацювання завдань під час карантину. 3.Перегляд вебінарів про організацію дистанційного навчання. 4. Перевірка виконаних завдань учнями. 5.Розробка завдань та підбір матеріалів для діагностичної перевірки знань школярів з математики . |
4. | 30.04.2020 | 1.Опрацювання сучасних інформаційних сервісів навчання. 2.Розробка і розміщення через соціальну мережу Viber завдань для учнів на період карантину. 3.Консультації з батьками в телефонному режимі. 4.Перегляд відео «Ранкове коло» НУШ 5. Участь у вебінарі «Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання» |
5. | 04.05.2020 | 1.Перегляд матеріалів на освітніх інтернет –ресурсах. 2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Розробка і розміщення через соціальну мережу Viber завдань для учнів на період карантину. |
6. | 05.05.2020 | 1.Індивідуальні консультації батьків та дітей з приводу самостійного опрацювання завдань під час карантину. 2.Викладення цікавих розвиваючих завдань у мережу Viber для учнів 3 класу . 3.Перегляд вебінарів, запропонованими освітніми сайтами. 4.Перегляд відео «Метод критичного мислення»Шість капелюхів». |
7. | 06.05.2020 | 1.Перегляд матеріалів на освітніх інтернет –ресурсах. 2.Створення завдань самостійного опрацювання у дистанційній формі . 3.Розробка онлайн–тренінгу для батьків «Створення комфортного психологічного стану в родині під час карантину» 4.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах. 5. Телефонна розмова з батьками про стан здоров'я дітей. |
8. | 07.05.2020 | 1.Опрацювання сучасних інформаційних сервісів навчання. 2.Розробка і розміщення через соціальну мережу Viber завдань для учнів на період карантину. 3.Консультації з батьками учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі в телефонному режимі. 4. Перегляд вебінарів, запропонованими освітніми сайтами. 5. Перевірка учнівських робіт |
9. | 08.05.2020 | 1.Перегляд матеріалів на освітніх інтернет –ресурсах. 2.Розробка і розміщення через соціальну мережу Viber завдань для учнів. 3.Підбір завдань та відеороликів відповідно до заданої теми. 4.Перегляд «Фізкультхвилинка» НУШ |