Клітченко Галина Іванівна

вчитель історії та географії

/Files/images/kg/1.jpg/Files/images/kg/2.jpg/Files/images/kg/3.jpg/Files/images/kg/4.jpg/Files/images/kg/5.jpg/Files/images/kg/6.jpg/Files/images/kg/7.jpg/Files/images/kg/8.jpg/Files/images/kg/9.jpg/Files/images/kg/10.jpg/Files/images/kg/11.jpg/Files/images/kg/12.jpg/Files/images/kg/13.jpg

Індивідуальний план роботи під час карантину

(13.03.2020 – 03.04.2020)

вчителя історії, правознавства та географії

Дяківської ЗОШ І-ІІ ст.

Клітченко Галини Іванівни

№ п/п Дата Зміст роботи Час роботи
1. 13.03.2020 1. Опрацювання методичних рекомендацій щодо організації навчальних занять за допомогою дистанційних технологій у 5-9-х класах закладів освіти в 2019/2020 навчальному році
2. Розробка і розміщення на сайті школи завдань з історії, правознавства та географії для учнів 5-9 класів на період карантину
3. Співпраця з батьками з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в групі Viber.
4. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
9.00– 14.00
2. 16.03.2020 1. Опрацювання фахової та методичної літератури «Використання технології критичного мислення на уроках історії з метою формування ключових компетентностей учнів»
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Робота з шкільною документацією.(робота з класними журналами)
4. Продовжити розробляти та розсилати завдання з історії
9.00– 14.00
3. 17.03.2020 1. Опрацювання методичних рекомендацій щодо організації роботи з обдарованими дітьми на уроках суспільних дисциплін
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3.Перегляд відео уроку https://youtu.be/NL-rYDLT0T0
9.00– 14.00
4. 18.03.2020 1. Опрацюванняресурсів про використання ІКТ сучасним учителем https://metod-ist.jimdofree.com/%D0%B2%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F%D0%BC/%D1%96%D0%BA%D1%82/

2.Самоосвітня робота в мережі Інтернет

3.Робота з документацією, корекція календарно – тематичного планування

4. Продовжити розробляти та підбирати матеріали до тематичної перевірки знань з географії.

9.00– 14.00
5. 19.03.2020 1. Перегляд інформаційно-методичної літератури
2. Впорядкування портфоліо
3. Підготовка матеріалів до уроків узагальнення і систематизації знань з історії України та всесвітньої історії
4.Вебінар «Неперервна освіта учнів , вихованців у віддаленому режимі(під час карантинних заходів)».
5.Проходження сертифікованих курсів на освітній платформі EdEra:
9.00– 14.00
6. 20.03.2020 1. Робота в мережі Інтернет (пошук доступних сайтів і платформ для підготовки до ДПА з географії), інформування учнів 9 класу.
2. Оформлення матеріалів на персональному сайті вчителя історії та правознавства
3. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
4.Вебінар «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів» https://naurok.com.ua/webinar/yak-organizuvati-distanciyne-navchannya-za-dopomogoyu-nayprostishih-onlayn-resursiv
9.00– 14.00
7. 23.03.2020 1. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання.
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Участь у вебінарі «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» https://vseosvita.ua/webinar/prakticni-poradi-sodo-organizacii-distancijnogo-navcanna-pid-cas-karantinu-163.html
4. Онлайн консультації для батьків 5-9 класів
5 .Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі 6. 15:00 Викладання географії в умовах дистанційного навчання (вебінар)
9.00– 14.00
8. 24.03.2020 1. Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо проведення ДПА 9 класі з географії
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Розробка презентацій до уроків історії та правознавства
4. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
9.00– 14.00
9. 25.03.2020 1.Підвищення професійної майстерності шляхом ознайомлення з новою освітньої платформою для створення та проведення онлайн уроків Proficonf.com6.
2.Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «Уміти вчити: спільнота освітян»
3. Вебінари «На Урок» Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять(автор - Демчук-Маригіна Дар'я(сертифікат)
9.00– 14.00
10. 26.03.2020 1.Безкоштовні онлайн-курси для підвищення кваліфікації вчителів Курс “Наука повсякденного мислення“
2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмта. 3. Перевірка учнівських тестових завдань (5-9 класи).
9.00– 14.00
11. 27.03.2020 1.Безкоштовні онлайн-курси для підвищення кваліфікації вчителів Курс “Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти“
2.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня при викладанні географії. https://vseosvita.ua/library https://naurok.com.ua/biblioteka/geografiya/typ-3 https://geografiamozil2.jimdofree.com/головна/цікаві-сторінки-в-інтернеті/
9.00– 14.00
12. 30.03.2020 1. Систематизація матеріалів у кабінеті .
2. Розміщення завдань для учнів з історії по темі:„Римська імперія. Октавіан Август “
3. Ознайомлення з новими інтерактивними вправами
4. Розробка нестандартних уроків з географії у 7 класі.
9.00– 14.00
13. 31.03.2020 1.Вебінар! 31.03.2020 "Переваги дистанційного навчання"pin Дистанційна школа «Центр освіти «Оптіма» пров. - Можна в школу не ходити!
2.Перша ліцензована дистанційна школа в Україні запрошує на безкоштовний вебінар "Переваги дистанційного навчання" - 31.03.2020 о 19:00
9.00– 14.00
14. 01.04.2020 1.Індивідуальне навчання. Перегляд вебінару «Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів» https://vseosvita.ua/news/yak-rozpiznaty-v-uchniv-syndrom-defitsytu-uvahy-i-hiperaktyvnosti-6528.html.
2.Перегляд вебінару «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради https://vseosvita.ua/webinar/pidtrimka-ditej-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami-prakticni-poradi-155.html
9.00– 14.00
15. 02.04.2020 1.Безкоштовні онлайн-курси для підвищення кваліфікації вчителів Курс “Впровадження інновацій в школах “
2.Підбір завдань для учнів 6-9 класів в умовах навчання дистанційної форми.
3.Підготовка до он-лайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі в групі Viber.
4. Робота з Інтерактивним підручником «Географія. Загальна географія». Візуалізації, тести, повна адаптивність: www.ed-era.com › books › geography
9.00– 14.00
16. 03.04.2020 1. Підготовка до відзначення пам'ятних дат
2. Робота зі шкільною документацією , корекція календарно – тематичного планування
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
4. Підготовка конспектів уроків
9.00– 14.00

Індивідуальний план роботи

під час карантину

(06.04.2020 – 24.04.2020)

вчителя історії та географії

Клітченко Галини Іванівни

№ п/п Дата Зміст роботи Примітки
1. 06.04.2020 1.Розробка і розміщення на сайті школи завдань для учнів на період карантину
2.Складання індивідуального плану роботи на період карантину
3. Консультації з батьками та учнями, що мають труднощі в виконанні завдань дистанційного навчання та зворотного зв’язку з вчителями школи, в телефонному режимі та в Viber
4. Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу.
5. Проходження курсу «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ЗАРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ» на платформі «ЕдЕра»
Viber, месендж, у телефонному режимі.
2. 07.04.2020 1. Перегляд відеофайлів, знайомство з онлайн- уроками з історії: 5-9 класи (історія України, всесвітня історія) та з географії 6-9 клас
2. Підбір тренінгів та вебінарів на платформах На Урок, ЕдЕра, Прометеус. 3Участь у вебінарі «Правила дистанційної комунікації між учасниками освітнього процесу.»
Інтернет ресурси
3. 08.04.2020 1. Участь у вебінарі " Сторітелінг для навчання: комфортний, корисний і різний" робота за планом:
· Сторітелінг та його різновиди.
· Комфортний сторітелінг. Рекомендації психологів.
· Алгоритми створення історій. ·
Кубики історій для сторітелінгу:
методика підготовки, огляд наявних ідеї.
· Сторітелінг для різних шкільних предметів: розгалуження історій та використання міждисциплінарних зв’язків. · After Zoo: що робити зі складеними історіями? · Сторітелінг у дистанційній роботі.
2.Перегляд документальних та науково-популярних фільмів для підвищення власного науково-теоретичного рівня.
3. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів.
Інтернет ресурси, робота з сайтом «На урок»
4. 09.04.2020 1. Розробка презентації для учнів 9 класу на тему «Українські землі у складі Речі Посполитої»
2.Розробка нестандартних уроків з географії у 9 класі
3. Участь у вебінарі «Проєктна діяльність в освітньому процесі. З чого розпочати?»
4. Підбір і розробка дидактичних матеріалів для
5. Проходження курсу «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ЗАРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ» на платформі «ЕдЕра»
Інтернет ресурси, робота з сайтом «На урок», Сайт «Всеосвіта»
5. 10.04.2020 1. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.
2. Індивідуальні консультації для учнів в онлайн – режимі.
3. Перевірка та аналіз виконаних учнями школи дистанцій завдань.
4. Підбиття підсумків та складання моніторингових таблиць третього тижня дистанційного навчання по класах
Viber, месендж, соціальні мережі,
6. 13.03.2020 1. Робота з методичною літературою.
2. Вебінар «Успішний досвід підготовки, організації та проведення STEM-тижня», робота за планом: · STEM(STREAM)-тиждень – інтеграція природничих наук з точними та гуманітарними. · STEM-заходи без гендерних стереотипів. · Соціально-емоційне навчання. · Лайфхаки та кейси щодо реалізації інтерактивних STREAM-заходів.
3.Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів.
Інтернет ресурси, робота з сайтом «На урок»
7. 14.04.2020 1. Робота над завданнями з перевірки знань для учнів 5 класів з розділу «Дослідники історії».
2. Створення презентації для 8 класу на тему «Українські землі в складі Російської імперії »
3. Участь у вебінарі «Підліткова депресія. Причини виникнення та алгоритми подолання»
4. Проходження курсу «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ЗАРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ» на платформі «ЕдЕра»
Інтернет ресурси https://vseosvita.ua/webinar/pidlitkova-depresia-pricini-viniknenna-ta-algoritmi-podolanna-162.html Робота з сайтом «Всеосвіта»
8. 15.04.2020 1. Створення презентації для 9 класу на тему «Виробництво тканин, одягу, взуття в Україні та світі»
2. Створення бази дат з предмета Всесвітня історія для учнів 7 класу
3. Опрацювання нормативно-правових документів.
Viber, месендж, соціальні мережі Інтернет ресурси, робота з сайтом «На урок»
9. 16.04.2020 1.Робота над папкою фотографій персоналій з історії України
2.Онлайн-консультації для учнів, батьків, вчителів, класних керівників.
3.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі
10. 17.04.2020 1. Виготовлення папки з таблицями для 9 класів з теми "Виробництво тканин, одягу, взуття в Україні та світі»
2.Підготовка до уроків, написання конспектів з історії України, всесвітньої історії та географії
3. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів.
4. Перевірка та аналіз виконаних учнями школи дистанцій завдань.
5. Підбиття підсумків та складання моніторингових таблиць четвертого тижня дистанційного навчання по класах.
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі
11. 20.04.2020 1. Підбір відеофайлів та докутентів з історії 5 клас до розділу «Усе має минуле»
2.Підготовка тестових завдань для 9 класу з географії
3.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі
12. 21.04.2020 1.Знайомство з новинками педагогіки та методики на сайтах "Всеосвіта" та "На урок"
2.Створення презентації, підбір відео-матеріалів для 5 класу з розділу "Українські землі у міжвоєнний період"
3.Проходження курсу « ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ЗАРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ» на платформі «ЕдЕра»
Робота з сайтом «На урок» та «Всеосвіта» Інтернет ресурси
13. 22.04.2020 1.Добірка джерел цікавої інформації для 5,9,10 класів з історії України, всесвітньої історії, географії.
2.Перегляд матеріалів на сайті "Всеосвіта" з теми"Навчальні ігри: знахідка на будь-який урок"
Інтернет ресурси Робота з сайтом «Всеосвіта»
14. 23.04.2020 1. Онлайн-консультації для учнів, батьків, вчителів, класних керівників.
2.Проходження курсу « ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ЗАРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ» на платформі «ЕдЕра»
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі
15. 24.04.2020 1. Підготовка тестів з історії України для 6 класу.
2. Підготовка до уроків: конспекти, відео, презентації для 5-9 класів з історії України та всесвітньої історії, географії.
3. Перевірка та аналіз виконаних учнями школи дистанцій завдань.
4. Підбиття підсумків та складання моніторингових таблиць четвертого тижня дистанційного навчання по класах.
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі Інтернет ресурси

Індивідуальний план роботи під час карантину

(27.04.2020 – 11.05.2020)

Вчителя історії, правознавства та географії

Клітченко Галини Іванівни

№ п/п Дата Зміст роботи Час роботи
1 27.04 1. Розробка завдань з історії для учнів 5-9 класів на період карантину згідно календарно-тематичного планування
2. Робота з документацією, корекція календарно – тематичного планування
3. Розміщення у вайбері завдань для учнів 5-6 класів згідно календарно-тематичного планування
4. Співпраця з батьками з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в групі Viber, Messenger,в телефонному режимі.
5.Підтвердження реєстрації на платформі BeSmart(BeSmart — інноваційна платформа онлайн-освіти. Навчайте зацікавлених – вчіться у найкращих.)
09.00- 16.00
2 28.04 1. Розміщення у вайбері завдань для учнів 7-9 класів згідно календарно-тематичного планування
2. Індивідуальні консультації для учнів 5-9класів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Онлайн консультації з учнями ( вайбер)
4. Всеукраїнська інтернет-конференція Тема: «Дистанційна робота на уроках географії: практичні роботи та дослідження» («На Урок»
5 Вебінари «На Урок» Скринкасти, або форми і методи подачі навчального матеріалу під час дистанційного навчання(Сертифікат)
09.00- 16.00 18.00
3 30.04 1. Підбір інтерактивних вправ з історії 5-9 класи https://learningapps.org/watch?v=pvote91m317
2. Індивідуальні консультації для учнів 8 та 9 класів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
3. Оформлення матеріалів на персональному сайті вчителя історії та правознавства https://vseosvita.ua/user/id724781
4. Перевірка виконаних учнями робіт, надання зворотного зв’язку
5.Готуйся серйо до ЗНО до географії робота на сайті(https://geografiamozil2.jimdofree.com)
5.Вебінар:«Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання»(Сертифікат)
09.00- 16.00 18.00
4 04.05 1. Підбір відеоматеріалів для 5-9 класів на каналі YouTube з історії України https://www.youtube.com/watch?v=AUFt2Y3e01g&list=PLExsQHSmZLcWFJGoVEoCJxfCg0SGj4oYW та всесвітньої історії https://www.youtube.com/watch?v=6xTAvjb7_tE&list=PLExsQHSmZLcVFCfUISyW5AMoL7moLnB8d
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3.Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури
4. Проведення конкурсу «Я допомагаю батькам» (робота класного керівника)
5. Перевірка виконаних учнями робіт, надання зворотного зв’язку
09.00- 16.00
5 05.05 1. Підбір відеоматеріалів для 7-9 класів на каналі YouTube з історії України https://www.youtube.com/watch?v=iIjHimCn-IE&list=PLtZcZP-6SmQ6xvEg-9AOO4OXKoKk2g9Dj&index=2&t=0s та всесвітньої історії https://www.youtube.com/watch?v=bfFnCiMfN5g&list=PLtZcZP-6SmQ66PEK7ldAxwvFMyE9_SeMw
2. Консультації для батьків 5-9 класів

3. Робота на сайті електронної бібліотеки з історії України та всесвітньої історії

https://history.vn.ua/
4. Розміщення у вайбері завдань з історії для учнів 5-9 класів згідно календарно-тематичного планування.
5.Перевірка виконаних учнями робіт, надання зворотного зв’язку 6. Підбір відеофайлів та докутентів з історії 5 клас до розділу «Усе має минуле»
09.00- 16.00
6 07.05 1.Оформлення матеріалів на персональному сайті вчителя історії та правознавства https://vseosvita.ua/user/id724781
2. Підбір цікавих історичних матеріалів на каналі YouTube: «Уроки історії пітона Каа»
3. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі (навчально- методичне забезпечення уроків) https://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/25406/
4. Проходження курсу «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ЗАРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ» на платформі «ЕдЕра»
09.00- 16.00
7 08.05 1.Індивідуальні консультації для учнів 6-7 класів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
2. Розміщення у вайбері завдань для учнів 5-9 класів згідно календарно-тематичного планування
3. Робота в мережі інтернет https://osvita.ua/school/lessons_summary/
4. Перевірка виконаних учнями робіт, надання зворотного зв’язку
5. Робота зі шкільною документацією, корекція календарно – тематичного планування
09.00- 16.00

Індивідуальний план роботи під час карантину

(12.05.2020 – 29.05.2020)

Вчителя історії, правознавства та географії

Клітченко Галини Іванівни

Дата Зміст роботи
1 12.05 1. Онлайн консультації з учнями та батьками з питань дистанційного навчання.
2. Розробка і розміщення на сайті школи завдань для учнів на період карантину.
3. .Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів.
4..Розсилання завдань з історії (в телефонному режимі,інтернет, вайбер ).
2 13.05 1.Опрацювання фахової літератури.
2.Підготовка завдань для учнів 5-9 класів з історії та географії і 9 класу з правознавства.
3 Онлайн-курс з підготовки лікарняних вчителів «Як навчати супергероїв?»( EdEra)
3 14.05 1. Продовжити розробляти та розсилати завдання для учнів 5-9 класів з історії та 9 класу з правознавства.
2. Курс «Слідство веде НАБУ» розробила студія онлайн-освіти EdEra в партнерстві з Національним антикорупційним бюро України за підтримки Антикорупційної ініціативи Європейського Союзу в Україні. Інформаційний партнер курсу — Вищий антикорупційний суд.
4 15.05 1.Опрацювання інтернет ресурсів.
2.Корекція календарно – тематичного планування.
3.15-16 травня відбудеться дводенна Всеукраїнська інтернет-конференція «Ефективна взаємодія в освіті: інструменти та прийоми».
5 18.05 1.Систематизація матеріалів, виконаних учнями.
2.Індивідуальні консультації для учнів при потребі.
3. Вебінар на тему: «Лепбук як інструмент реалізації практичного та творчого навчання» Всеосвіта
6 19.05 1.Онлайн консультації з учнями щодо підготовки до підсумкових контрольних робіт.
2. Участь у вебінарі
3.Презентація «Історична інтерактивна гра-тренінг» до узагальнюючого уроку «Перші середньовічні держави» (Всесвітня історія, 7клас) ( На урок)
7 20.05 1.Опрацювання фахової літератури.
2.Опрацювання інтернет ресурсів.
3 Онлайн-курс з підготовки лікарняних вчителів «Як навчати супергероїв?»( EdEra)
4.20 травня о 18:00 вебінар Тема: Як організувати дистанційне узагальнення знань та підбити підсумки навчального року Всеосвіта
8. 21.05 1. Розробка завдань з історії та правознавства.
2. Розробка матеріалів для контрольного оцінювання знань
3. Ознайомлення з функціональними можливостями додатків Google для налагодження взаємодії між учасниками освітнього процесу (Освітні платформи «Всеосвіта», «На урок» Інтернет-ресурси)
9 22.05 Продовжити розробляти та розсилати завдання для учнів 5-9 класів з історії та географії і 9 класу з правознавства.
10 25.05 1. Індивідуальні консультації для учнів при потребі.
2. Проведення контрольного опитування через телефон
11 26.05 1. Систематизація матеріалів, виконаних учнями.
2. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.
3. Вебінар Як підвищити самооцінку дитини: ефективні ігрові прийоми 26 травня о 18:00Всеосвіта
12 27.05 1. Онлайн консультації з учнями та батьками з питань дистанційного навчання.
2. Робота в групі На флешку вчителю / ReНовація
13 28.05 1. Виставлення семестрових оцінок
2. Робота зі шкільною документацією (упорядкування класного журналу).
Індивідуальні консультації для учнів при потребі.
14 29.05 1.Систематизація матеріалів, виконаних учнями.
2.Корекція календарно – тематичного планування. 3Планування роботи на літо
Кiлькiсть переглядiв: 91

Коментарi