Кравець Оксана Михайлівна

вчитель зарубіжної літератури, української мови та літератури

/Files/images/01122015/1.jpg/Files/images/01122015/2.jpg/Files/images/01122015/3.jpg/Files/images/01122015/4.jpg/Files/images/01122015/5.jpg/Files/images/01122015/6.jpg/Files/images/01122015/7.jpg/Files/images/01122015/8.jpg/Files/images/01122015/9.jpg/Files/images/01122015/10.jpg/Files/images/01122015/11.jpg

Індивідуальний план роботи

під час карантину

з 13. 03 – 03. 04. 2020

вчителя української мови та літератури, зарубіжної літератури

Кравець Оксани Михайлівни

№/ п Дата Зміст роботи Примітки
1 13. 03 1. Інструктаж батьків та учнів щодо організації дистанційної форми навчання учнів під час карантину та надання роз’яснювальної інформації щодо виконання завдань дистанційного навчання у соціальних мережах;
2. Розробка та розсилка завдань для учнів 5,6, 7,8,9 класів;
3. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання;
4. Перегляд вебінару «Організація дистанційного навчання під час карантину» .
Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:
1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта»
2.https://www.youtube.com/watch?v=-Qw970G0aYs
3. https://pidruchnyk.com.ua/
2 16. 03 1.Робота із шкільною документацією.
2. Онлайн консультації з учнями 5 класу.
3. Розробка онлайн-тестування за прочитаними творами для учнів 5,6, 7,8,9 класів;
4. Написання конспектів уроків відповідно темам календарного планування.
Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:
1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта»
2. Сайт МОН України;
3.YouTube.
4 https://pidruchnyk.com.ua/.
3 17. 03 1. Ознайомлення з різними платформами для дистанційного навчання.
2. Перевірка учнівських робіт (5,6, 7,8,9 класи).
3. Вивчення нового правопису – самоосвіта.
Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:
1. Освітня платформа «На урок»;
2. Сайт МОН України;
3.http://xn--80aafnzkijm.xn--j1amh/
4.YouTube.
4 18. 03 1. Вивчення Закону про середню освіту.
2. Підбір матеріалів для уроків та індивідуальних завдань.
3. Розроблення уроків та позакласних заходів
Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:
1. Освітня платформа «На урок»;
2.. Сайт МОН України;
3.YouTube.
4 https://pidruchnyk.com.ua/.
5 19.03 1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5,6, 7,8,9 класів. https://onlinetestpad.com/ua
6 20.03 1. Упорядкування папки самоосвіти.
2. Продовжити розробляти та підбирати матеріали до тематичної перевірки знань з української мови та літератури, зарубіжної літератури.
Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:
1. Освітня платформа «На урок»;
2. Сайт МОН України;
3.YouTube.
4 https://pidruchnyk.com.ua/.
7 23.03 1. Виготовлення дидактичного матеріалу;
2. Онлайн консультація для учнів 8 та 9 класів;
3. Надання посилань на відеоуроки з тем, які були задані для самостійного опрацювання.
Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:
1. Освітня платформа «На урок»;
2. Сайт МОН України;
3.YouTube.
4. https://www.youtube.com/watch?v=Kvb8uJXe3zQ Бароко 8 клас
8 24.03 1.Опрацювання фахової літератури щодо організації позаурочної роботи;
2. Онлайн консультації з учнями 6 та 7 класів;
3. Надання посилань на відеоуроки з тем, які були задані для самостійного опрацювання.
Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:
1. Освітня платформа «На урок»;
2. Сайт МОН України;
3.YouTube.
4.https://www.youtube.com/watch?v=BKovZBZAN6U&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=26Відео уроки із зарубіжної літератури 7 клас
9 25.03 1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5,6,7,8,9 класів;
2. Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо проведення ДПА у 2020 році;
3. Онлайн консультації з учнями 5 та 6 класів.
Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:
1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта»
2. Сайт МОН України;
3.YouTube.
10 26.03 1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5,6,7,8,9 класів
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Опрацювання фахової літератури
Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:
1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта»
2. Сайт МОН України;
3.YouTube.
4.http://ippo.kubg.edu.ua/ekspres-uroky
11 27.03 1. Надання посилань на фільми, відеоуроки, та лайфхаки з тем, які були задані для самостійного опрацювання протягом карантину;
2. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі.
Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:
1.Освітня платформа «На урок»; « Всеосвіта»
2. Сайт МОН України;
3.YouTube.
12 30.03 1. Надання посилань на фільми, відеоуроки, та лайфхаки з тем, які були задані для самостійного опрацювання протягом карантину;
2. Перегляд вебінарів на сайті «НаУрок»; «Всеосвіта»
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:
1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта»
2. Сайт МОН України;
3.YouTube.
13 31.03 1. Надання посилань на фільми, відеоуроки, та лайфхаки з тем, які були задані для самостійного опрацювання протягом карантину;
2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня при викладанні української мови та літератури;
3. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу з предметів.
Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:
1. Освітня платформа «На урок»;
2. Сайт МОН України;
3.YouTube.
14 01.04 1. Перевірка самоосвіти учнів на тиждень, перевірка і оцінювання виконаних завдань;
2. Підбір і розробка завдань із зарубіжної літератури.
Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:
1. Освітня платформа «На урок»;
2. Сайт МОН України;
3.YouTube.
4.https://onlinetestpad.com/ua
15 02.04 1. Надання посилань на фільми, відеоуроки, та лайфхаки з тем, які були задані для самостійного опрацювання протягом карантину;
2. Виготовлення дидактичного матеріалу з предметів;
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
4. Участь у вебінарах із різних тематичних пробем.
Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:
1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта»
2. Сайт МОН України; 3.YouTube.
16 03.04 1. Підготовка конспектів уроків
2. Корекція календарно – тематичного планування.
Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:
1. Освітня платформа «На урок»;
2. Сайт МОН України; 3.YouTube.

Індивідуальний план роботи

під час карантину

з 06.04 – 24. 04. 2020

вчителя української мови та літератури, зарубіжної літератури, етики, народознавства, основ захисту Вітчизни

Кравець Оксани Михайлівни

№/ п Дата Зміст роботи Примітки
1 06.04 1. Розробка та розміщення завдань для учнів 5-9 класів з української мови, літератури та зарубіжної літератури на сайті Дяківської ЗОШ
2. Перегляд вебінару на тему « Гейміфікація уроку як засіб підвищення ефективності навчання»
3. . Перевірка самоосвіти учнів на тиждень, перевірка і оцінювання виконаних завдань.
Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:
1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта»
2. Сайт МОН України; 3.YouTube.
2 07.04 1. Розробка та розміщення завдань для учнів 5-6 класів народознавство, етика; для учнів 8-9 класів з основ захисту Вітчизни на сайті Дяківської ЗОШ
2. Онлайн-консультації для учнів, батьків.
Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:
1. Освітня платформа «На урок»;
2.. Сайт МОН України;
3.YouTube.
4 https://pidruchnyk.com.ua/.
5.в телефонному режимі
3 08.04 1. Прегляд вебінару на тему «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу»
2. Перегляд відеофайлів, знайомство з онлайн- уроками.
3. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів на засвоєння матеріалу з предметів.
Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:
1. Освітня платформа «На урок»;
2.. Сайт МОН України;
3.YouTube.
4 https://pidruchnyk.com.ua/.
4 09.04 1.Знайомство з новинками педагогіки та методики на сайтах "Всеосвіта" та "На урок"
2. Опрацювати матеріали конференції «Інтернет-ресурси у навчальному процесі»
3. Перегляд вебінару на тему «Проектна діяльність в освітньому процесі. З чого розпочати?»
Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:
1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта»
2. Сайт МОН України;
3.YouTube.
5 10.04 1. Розробка завдань для учнів 5-9 класів з української мови, літератури, зарубіжної літератури, народознавства, етики, основ захисту Вітчизни.
2. Створення презентації, підбір відео –матеріалів із зарубіжної літератури для 5-9 класу
Інтернет ресурси, навчальна програма. Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:
1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта»
2. Сайт МОН України;
3.YouTube.
4https://pidruchnyk.com.ua/.
6 13.04 1. Розміщення завдань для учнів 5-9 класів з української мови, літератури, зарубіжної літератури, народознавства, етики, основ захисту Вітчизни на сайті Дяківської ЗОШ
2. Перевірка самоосвіти учнів на тиждень, перевірка і оцінювання виконаних завдань.
3. Перегляд вебінару на тему «Робота з дітьми із розладами аутистичного спектру в інклюзивному класі»
Сайт Дяківської ЗОШ
1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта»
2. Сайт МОН України; 3.YouTube.
7 14.04 1.Підготовка до уроків: конспекти, відео, презентації для 5-9 класів
2. Перегляд відеофайлів, знайомство з онлайн- уроками.
3. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня при викладанні зарубіжної літератури.
1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта»
2. Сайт МОН України;
3.YouTube.
4 https://pidruchnyk.com.ua/.
8 15.04 1.Корегування, опрацювання та підбір навчального контенту для дистанційного навчання учнів 5-9 кл.
2. Консультації з батьками щодо організації перевірки виконання дистанційних завдань
1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта»
2. Сайт МОН України;
3.YouTube.
4. Телефонний режим 5 https://pidruchnyk.com.ua/.
9 16.04 1. Надання посилань на фільми, відеоуроки, та лайфхаки з тем, які були задані для самостійного опрацювання протягом карантину.
2. Підготовка до уроків: конспекти, відео, презентації для 5-9 класів
1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта»
2. Сайт МОН України;
3.YouTube.
4.https://pidruchnyk.com.ua/.
10 17.04 1. Розробка завдань для учнів 5-9 класів з української мови, літератури, зарубіжної літератури, народознавства, етики, основ захисту Вітчизни.
2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Перегляд вебінару на тему «Розвиток письменницьких навичок як чинник формування креативності учнів та вчителів»
1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта»
2. Сайт МОН України;
3.YouTube.
4.https://pidruchnyk.com.ua/.
11 20.04 1. Розміщення завдань для учнів 5-9 класів з української мови, літератури, зарубіжної літератури, народознавства, етики, основ захисту Вітчизни на сайті Дяківської ЗОШ
2.Перегляд вебінарів на сайті «НаУрок»; «Всеосвіта»
1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта»
2. Сайт МОН України;
3.YouTube. 4.https://pidruchnyk.com.ua/.
5. Сайт Дяківської ЗОШ
12 21.04 1. Робота з індивідуальною шкільною документацією, корекція календарно – тематичного планування
2. Підготовка до уроків: конспекти, відео, презентації для 5-9 класів
1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта»
2. Сайт МОН України;
3.YouTube.
4.https://pidruchnyk.com.ua/.
13 22.04 1.Корегування, опрацювання та підбір навчального контенту для дистанційного навчання учнів 5-9 кл. з української мови, літератури, із зарубіжної літератури, народознавства, етики, 5-6 кл.
2. Моніторинг виконання учнями завдань дистанційного навчання
3. Перегляд вебінару з теми «Онлайн-тести: принципи успішної взаємодії під час дистанційного навчання»
1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта»
2. Сайт МОН України;
3.YouTube.
4.https://pidruchnyk.com.ua/.
14 23.04 1.Корегування, опрацювання та підбір навчального контенту для дистанційного навчання із основ Захисту Вітчизни для 8-9 кл.
2.Консультації з батьками щодо організації перевірки виконання дистанційних завдань
1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта»
2. Сайт МОН України; 3.YouTube.
4.https://pidruchnyk.com.ua/.
5. Телефонний режим
15 24.04 1.Опрацювання Закону “Про повну загальну середню освіту” від 13.03.20
2. Моніторинг виконання учнями завдань дистанційного навчання
1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта»
2. Сайт МОН України;
3.YouTube.
4. Телефонний режим

Індивідуальний план роботи

під час карантину

з 27.04 – 08.05. 2020

вчителя української мови та літератури, зарубіжної літератури, етики, народознавства, основ захисту Вітчизни

Кравець Оксани Михайлівни

№/ п Дата Зміст роботи Примітки
1 27.04 1. Розробка та розміщення завдань для учнів 5-9 класів з української мови, літератури та зарубіжної літератури на сайті Дяківської ЗОШ
2. Перегляд вебінару на тему «Інструментарій для інтерактивного наповнення уроків»
3. . Перевірка самоосвіти учнів на тиждень, перевірка і оцінювання виконаних завдань.
Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:
1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта»
2. Сайт МОН України;
3.YouTube.
2 28.04 1. Розробка та розміщення завдань для учнів 5-6 класів народознавство, етика; для учнів 8-9 класів з основ захисту Вітчизни на сайті Дяківської ЗОШ
2. Онлайн-консультації для учнів, батьків.
Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:
1. Освітня платформа «На урок»;
2.. Сайт МОН України;
3.YouTube.
4 https://pidruchnyk.com.ua/.
5.в телефонному режимі
3 29.04 1. Прегляд вебінару на тему «Скринкасти, або форми і методи подачі навчального матеріалу під час дистанційного навчання»
2. Перегляд відеофайлів, знайомство з онлайн- уроками.
3. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів на засвоєння матеріалу з предметів.
Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:
1. Освітня платформа «На урок»;
2.. Сайт МОН України;
3.YouTube.
4 https://pidruchnyk.com.ua/.
5. Facebook Група « Методичні родзинки уроків зарубіжної літератури»
4 30.04 1.Знайомство з новинками педагогіки та методики на сайтах "Всеосвіта" та "На урок"
2. Опрацювати матеріали конференції «Інтернет-ресурси у навчальному процесі»
3. Перегляд вебінару на тему «Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання»
Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:
1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта»
2. Сайт МОН України;
3.YouTube.
5 04.05 1. Розробка завдань для учнів 5-9 класів з української мови, літератури, зарубіжної літератури, народознавства, етики, основ захисту Вітчизни.
2. Створення презентації, підбір відео –матеріалів із зарубіжної літератури для 5-9 класу
Інтернет ресурси, навчальна програма. Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:
1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта»
2. Сайт МОН України;
3.YouTube.
4 https://pidruchnyk.com.ua/.
5. Facebook Група « Методичні родзинки уроків зарубіжної літератури»
6 05.05 1. Розміщення завдань для учнів 5-9 класів з української мови, літератури, зарубіжної літератури, народознавства, етики, основ захисту Вітчизни на сайті Дяківської ЗОШ
2. Перевірка самоосвіти учнів на тиждень, перевірка і оцінювання виконаних завдань.
3. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня при викладанні зарубіжної літератури.
4. Робота над портфоліо із зарубіжної літератури для 5 класу
Сайт Дяківської ЗОШ
1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта»
2. Сайт МОН України;
3.YouTube.
4. Facebook Група « Методичні родзинки уроків зарубіжної літератури»
7 06.05 1.Підготовка до уроків: конспекти, відео, презентації для 5-9 класів
2. Перегляд відеофайлів, знайомство з онлайн- уроками.
3. Перегляд вебінару на тему «Онлайн-середовище для організації роботи вчителя початкових класів під час дистанційного навчання»
4.Робота над портфоліо із зарубіжної література для учнів 6 класу
1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта»
2. Сайт МОН України;
3.YouTube.
4 https://pidruchnyk.com.ua/.
8 07.05 1.Корегування, опрацювання та підбір навчального контенту для дистанційного навчання учнів 5-9 кл.
2. Консультації з батьками щодо організації перевірки виконання дистанційних завдань
3. Перегляд вебінару на тему «Онлайн-тести: принципи успішної взаємодії під час дистанційного навчання»
4. Робота над портфоліо із зарубіжної літератури для учнів 7 і 8 класів
1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта»
2. Сайт МОН України;
3.YouTube.
4. Телефонний режим
5 https://pidruchnyk.com.ua/.
6.Facebook Група « Методичні родзинки уроків зарубіжної літератури»
9 08.05 1. Надання посилань на фільми, відеоуроки, та лайфхаки з тем, які були задані для самостійного опрацювання протягом карантину.
2. Підготовка до уроків: конспекти, відео, презентації для 5-9 класів
3. Робота над портфоліо із зарубіжної літератури для учнів 9 класу та із української мови та літератури для 5 класу
1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта»
2. Сайт МОН України;
3.YouTube.
4.https://pidruchnyk.com.ua/.
5. Facebook Група « Методичні родзинки уроків зарубіжної літератури»

Індивідуальний план роботи

під час карантину

з 12.05 – 22.05. 2020

вчителя української мови та літератури, зарубіжної літератури, етики, народознавства, основ захисту Вітчизни

Кравець Оксани Михайлівни

1 12.05 1. Розробка завдань для учнів 5-9 класів з української мови, літератури, зарубіжної літератури, народознавства, етики, основ захисту Вітчизни.
2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Перегляд вебінару на тему «Проведення виховної роботи класним керівником в умовах карантину»
1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта»
2. Сайт МОН України;
3.YouTube.
4.https://pidruchnyk.com.ua/.
5. Facebook Група « Методичні родзинки уроків зарубіжної літератури»
2 13.05 1. Розміщення завдань для учнів 5-9 класів з української мови, літератури, зарубіжної літератури, народознавства, етики, основ захисту Вітчизни на сайті Дяківської ЗОШ
2.Перегляд вебінарів на сайті «НаУрок»; «Всеосвіта»
1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта»
2. Сайт МОН України;
3.YouTube.
4.https://pidruchnyk.com.ua/.
5. Сайт Дяківської ЗОШ
3 14.05 1. Робота з індивідуальною шкільною документацією, корекція календарно – тематичного планування
2. Підготовка до уроків: конспекти, відео, презентації для 5-9 класів
3.Перегляд вебінару на тему : «Сучасний урок: у пошуках натхнення»
1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта»
2. Сайт МОН України;
3.YouTube.
4.https://pidruchnyk.com.ua/.
5. Facebook Група « Методичні родзинки уроків зарубіжної літератури»
4 15.05 1.Корегування, опрацювання та підбір навчального контенту для дистанційного навчання учнів 5-9 кл. з української мови, літератури, із зарубіжної літератури, народознавства, етики, 5-6 кл.
2. Моніторинг виконання учнями завдань дистанційного навчання
1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта»
2. Сайт МОН України;
3.YouTube.
4.https://pidruchnyk.com.ua/.
5. Facebook Група « Методичні родзинки уроків зарубіжної літератури»
5 18.05 1.Корегування, опрацювання та підбір навчального контенту для дистанційного навчання із основ Захисту Вітчизни для 8-9 кл.
2.Консультації з батьками щодо організації перевірки виконання дистанційних завдань
3. Перегляд вебінару з теми : «Лепбук як інструмент реалізації практичного та творчого навчання»
1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта»
2. Сайт МОН України;
3.YouTube.
4.https://pidruchnyk.com.ua/.
5. Телефонний режим
6.Facebook Група « Методичні родзинки уроків зарубіжної літератури»
6 19.05 1.Опрацювання Закону “Про повну загальну середню освіту” від 13.03.20
2. Моніторинг виконання учнями завдань дистанційного навчання
1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта»
2. Сайт МОН України;
3.YouTube.
4. Телефонний режим
7 20.05 1.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
2. Перегляд вебінару на тему «Як організувати дистанційне узагальнення знань та підбити підсумки навчального року»
1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта»
2. Сайт МОН України;
3.YouTube.
4. Телефонний режим
5.Facebook Група « Методичні родзинки уроків зарубіжної літератури»
8 21.05 1. Надання посилань на фільми, відеоуроки, та лайфхаки з тем, які були задані для самостійного опрацювання протягом карантину.
2. Підготовка до уроків: конспекти, відео, презентації для 5-9 класів
1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта»
2. Сайт МОН України;
3.YouTube.
4. Телефонний режим
5.Facebook Група « Методичні родзинки уроків зарубіжної літератури»
9 22.05 1.Підготовка до уроків: конспекти, відео, презентації для 5-9 класів
2. Перегляд відеофайлів, знайомство з онлайн- уроками.
3. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня при викладанні зарубіжної літератури.
1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта»
2. Сайт МОН України;
3.YouTube.
4.https://pidruchnyk.com.ua/.
5. Телефонний режим
6.Facebook Група « Методичні родзинки уроків зарубіжної літератури»

Індивідуальний план роботи

під час карантину

з 25.05 – 29.05. 2020

вчителя української мови та літератури, зарубіжної літератури, етики, народознавства, основ захисту Вітчизни

Кравець Оксани Михайлівни

1 25.05 1. Розробка завдань для учнів 5-9 класів з української мови, літератури, зарубіжної літератури, народознавства, етики, основ захисту Вітчизни.
2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Перегляд вебінару на тему «Створюємо мультфільми власноруч»
1. Освітня платформа «На урок». 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4.https://pidruchnyk.com.ua/. 5. Facebook Група « Методичні родзинки уроків зарубіжної літератури»
2 26.05 1. Розміщення завдань для учнів 5-9 класів з української мови, літератури, зарубіжної літератури, народознавства, етики, основ захисту Вітчизни на сайті Дяківської ЗОШ
2.Перегляд вебінарів на сайті «НаУрок»; «Всеосвіта»
1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4.https://pidruchnyk.com.ua/. 5. Сайт Дяківської ЗОШ
3 27.05 1. Робота з індивідуальною шкільною документацією, корекція календарно – тематичного планування
2. Підготовка до уроків: конспекти, відео, презентації для 5-9 класів
3.Перегляд вебінару на тему : «Проєктне навчання і останній дзвоник – цікаво та безпечно»
1. Освітня платформа «На урок». 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4.https://pidruchnyk.com.ua/. 5. Facebook Група « Методичні родзинки уроків зарубіжної літератури»
4 28.05 1.Корегування, опрацювання та підбір навчального контенту для дистанційного навчання учнів 5-9 кл. з української мови, літератури, із зарубіжної літератури, народознавства, етики, 5-6 кл.
2. Моніторинг виконання учнями завдань дистанційного навчання
1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4.https://pidruchnyk.com.ua/. 5. Facebook Група « Методичні родзинки уроків зарубіжної літератури»
5 29.05 1.Корегування, опрацювання та підбір навчального контенту для дистанційного навчання із основ Захисту Вітчизни для 8-9 кл.
2.Консультації з батьками щодо організації перевірки виконання дистанційних завдань
3. Перегляд вебінару з теми : «StartUp в освіті – шлях до мрії»
1. Освітня платформа «На урок». 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4.https://pidruchnyk.com.ua/. 5. Телефонний режим 6.Facebook Група « Методичні родзинки уроків зарубіжної літератури»
Кiлькiсть переглядiв: 61

Коментарi