№/ п | Дата | Зміст роботи | Примітки |
1 | 11.01 | 1. Розробка та розміщення завдань для учнів 5-9 класів з української мови, літератури та зарубіжної літератури на сайті Дяківської ЗОШ 2. Проходження курсу «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти» Тиждень 1 3. . Перевірка самоосвіти учнів, перевірка і оцінювання виконаних завдань. | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «Прометеус» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. |
2 | 12.01 | 1. Розробка та розміщення завдань для учнів 5-6 класів народознавство, етика; для учнів 8-9 класів з предмету : «Людина і світ професій» на сайті Дяківської ЗОШ 2. Онлайн-консультації для учнів, батьків. | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; 2.. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4 https://pidruchnyk.com.ua/. 5.в телефонному режимі |
3 | 13.01 | 1. Проходження курсу «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти» Тиждень 2 2. Перегляд відеофайлів, знайомство з онлайн- уроками. 3. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів на засвоєння матеріалу з предметів. | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; «Прометеус» 2.. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4 https://pidruchnyk.com.ua/. |
4 | 14.01 | 1.Знайомство з новинками педагогіки та методики на сайтах "Всеосвіта" та "На урок" 2. Проходження курсу «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти» Тиждень 3 3. Перегляд вебінару на тему «Онлайн-сервіси Google Meet, Skype, Zoom: безкоштовні можливості для дистанційної роботи» | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта», «Прометеус» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. |
5 | 15.01 | 1. Розробка завдань для учнів 5-9 класів з української мови, літератури, зарубіжної літератури, народознавства, етики, людина і світ професій. 2. Створення презентації, підбір відео –матеріалів із зарубіжної літератури для 5-9 класу 3.Опрацювати проект Типової освітньої програми для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти. | Інтернет ресурси, навчальна програма. Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4 https://pidruchnyk.com.ua/. |
6 | 18.01 | 1. Розміщення завдань для учнів 5-9 класів з української мови, літератури, зарубіжної літератури, народознавства, етики, людина і світ професій на сайті Дяківської ЗОШ 2. Перевірка самоосвіти учнів на тиждень, перевірка і оцінювання виконаних завдань. 3. Проходження курсу «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти» Тиждень 4 | Сайт Дяківської ЗОШ 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта», «Прометеус» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. |
7 | 19.01 | 1.Підготовка до уроків: конспекти, відео, презентації для 5-9 класів 2. Перегляд відеофайлів, знайомство з онлайн- уроками. 3. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня при викладанні української мови, літератури та зарубіжної літератури. | 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4 https://pidruchnyk.com.ua/. |
8 | 20.01 | 1.Корегування, опрацювання та підбір навчального контенту для дистанційного навчання учнів 5-9 кл. 2. Консультації з батьками щодо організації перевірки виконання дистанційних завдань | 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4. Телефонний режим 5 https://pidruchnyk.com.ua/. |
9 | 21.01 | 1. Надання посилань на фільми, відеоуроки, та лайфхаки з тем, які були задані для самостійного опрацювання протягом карантину. 2. Підготовка до уроків: конспекти, відео, презентації для 5-9 класів | 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4.https://pidruchnyk.com.ua/. |
10 | 22.01 | 1. Розробка завдань для учнів 5-9 класів з української мови, літератури, зарубіжної літератури, народознавства, етики, основ захисту Вітчизни. 2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 3. Проходження курсу «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти» Тиждень 5 | 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта», «Прометеус» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4.https://pidruchnyk.com.ua/. |
№/ п | Дата | Зміст роботи | Примітки |
1 | 13. 03 | 1. Інструктаж батьків та учнів щодо організації дистанційної форми навчання учнів під час карантину та надання роз’яснювальної інформації щодо виконання завдань дистанційного навчання у соціальних мережах; 2. Розробка та розсилка завдань для учнів 5,6, 7,8,9 класів; 3. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання; 4. Перегляд вебінару «Організація дистанційного навчання під час карантину» . | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2.https://www.youtube.com/watch?v=-Qw970G0aYs 3. https://pidruchnyk.com.ua/ |
2 | 16. 03 | 1.Робота із шкільною документацією. 2. Онлайн консультації з учнями 5 класу. 3. Розробка онлайн-тестування за прочитаними творами для учнів 5,6, 7,8,9 класів; 4. Написання конспектів уроків відповідно темам календарного планування. | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4 https://pidruchnyk.com.ua/. |
3 | 17. 03 | 1. Ознайомлення з різними платформами для дистанційного навчання. 2. Перевірка учнівських робіт (5,6, 7,8,9 класи). 3. Вивчення нового правопису – самоосвіта. | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; 2. Сайт МОН України; 3.http://xn--80aafnzkijm.xn--j1amh/ 4.YouTube. |
4 | 18. 03 | 1. Вивчення Закону про середню освіту. 2. Підбір матеріалів для уроків та індивідуальних завдань. 3. Розроблення уроків та позакласних заходів | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; 2.. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4 https://pidruchnyk.com.ua/. |
5 | 19.03 | 1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5,6, 7,8,9 класів. | https://onlinetestpad.com/ua |
6 | 20.03 | 1. Упорядкування папки самоосвіти. 2. Продовжити розробляти та підбирати матеріали до тематичної перевірки знань з української мови та літератури, зарубіжної літератури. | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4 https://pidruchnyk.com.ua/. |
7 | 23.03 | 1. Виготовлення дидактичного матеріалу; 2. Онлайн консультація для учнів 8 та 9 класів; 3. Надання посилань на відеоуроки з тем, які були задані для самостійного опрацювання. | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4. https://www.youtube.com/watch?v=Kvb8uJXe3zQ Бароко 8 клас |
8 | 24.03 | 1.Опрацювання фахової літератури щодо організації позаурочної роботи; 2. Онлайн консультації з учнями 6 та 7 класів; 3. Надання посилань на відеоуроки з тем, які були задані для самостійного опрацювання. | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4.https://www.youtube.com/watch?v=BKovZBZAN6U&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=26Відео уроки із зарубіжної літератури 7 клас |
9 | 25.03 | 1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5,6,7,8,9 класів; 2. Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо проведення ДПА у 2020 році; 3. Онлайн консультації з учнями 5 та 6 класів. | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. |
10 | 26.03 | 1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5,6,7,8,9 класів 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 3. Опрацювання фахової літератури | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4.http://ippo.kubg.edu.ua/ekspres-uroky |
11 | 27.03 | 1. Надання посилань на фільми, відеоуроки, та лайфхаки з тем, які були задані для самостійного опрацювання протягом карантину; 2. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі. | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1.Освітня платформа «На урок»; « Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. |
12 | 30.03 | 1. Надання посилань на фільми, відеоуроки, та лайфхаки з тем, які були задані для самостійного опрацювання протягом карантину; 2. Перегляд вебінарів на сайті «НаУрок»; «Всеосвіта» 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. |
13 | 31.03 | 1. Надання посилань на фільми, відеоуроки, та лайфхаки з тем, які були задані для самостійного опрацювання протягом карантину; 2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня при викладанні української мови та літератури; 3. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу з предметів. | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. |
14 | 01.04 | 1. Перевірка самоосвіти учнів на тиждень, перевірка і оцінювання виконаних завдань; 2. Підбір і розробка завдань із зарубіжної літератури. | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4.https://onlinetestpad.com/ua |
15 | 02.04 | 1. Надання посилань на фільми, відеоуроки, та лайфхаки з тем, які були задані для самостійного опрацювання протягом карантину; 2. Виготовлення дидактичного матеріалу з предметів; 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 4. Участь у вебінарах із різних тематичних пробем. | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. |
16 | 03.04 | 1. Підготовка конспектів уроків 2. Корекція календарно – тематичного планування. | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. |
№/ п | Дата | Зміст роботи | Примітки |
1 | 06.04 | 1. Розробка та розміщення завдань для учнів 5-9 класів з української мови, літератури та зарубіжної літератури на сайті Дяківської ЗОШ 2. Перегляд вебінару на тему « Гейміфікація уроку як засіб підвищення ефективності навчання» 3. . Перевірка самоосвіти учнів на тиждень, перевірка і оцінювання виконаних завдань. | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. |
2 | 07.04 | 1. Розробка та розміщення завдань для учнів 5-6 класів народознавство, етика; для учнів 8-9 класів з основ захисту Вітчизни на сайті Дяківської ЗОШ 2. Онлайн-консультації для учнів, батьків. | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; 2.. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4 https://pidruchnyk.com.ua/. 5.в телефонному режимі |
3 | 08.04 | 1. Прегляд вебінару на тему «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу» 2. Перегляд відеофайлів, знайомство з онлайн- уроками. 3. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів на засвоєння матеріалу з предметів. | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; 2.. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4 https://pidruchnyk.com.ua/. |
4 | 09.04 | 1.Знайомство з новинками педагогіки та методики на сайтах "Всеосвіта" та "На урок" 2. Опрацювати матеріали конференції «Інтернет-ресурси у навчальному процесі» 3. Перегляд вебінару на тему «Проектна діяльність в освітньому процесі. З чого розпочати?» | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. |
5 | 10.04 | 1. Розробка завдань для учнів 5-9 класів з української мови, літератури, зарубіжної літератури, народознавства, етики, основ захисту Вітчизни. 2. Створення презентації, підбір відео –матеріалів із зарубіжної літератури для 5-9 класу | Інтернет ресурси, навчальна програма. Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4https://pidruchnyk.com.ua/. |
6 | 13.04 | 1. Розміщення завдань для учнів 5-9 класів з української мови, літератури, зарубіжної літератури, народознавства, етики, основ захисту Вітчизни на сайті Дяківської ЗОШ 2. Перевірка самоосвіти учнів на тиждень, перевірка і оцінювання виконаних завдань. 3. Перегляд вебінару на тему «Робота з дітьми із розладами аутистичного спектру в інклюзивному класі» | Сайт Дяківської ЗОШ 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. |
7 | 14.04 | 1.Підготовка до уроків: конспекти, відео, презентації для 5-9 класів 2. Перегляд відеофайлів, знайомство з онлайн- уроками. 3. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня при викладанні зарубіжної літератури. | 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4 https://pidruchnyk.com.ua/. |
8 | 15.04 | 1.Корегування, опрацювання та підбір навчального контенту для дистанційного навчання учнів 5-9 кл. 2. Консультації з батьками щодо організації перевірки виконання дистанційних завдань | 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4. Телефонний режим 5 https://pidruchnyk.com.ua/. |
9 | 16.04 | 1. Надання посилань на фільми, відеоуроки, та лайфхаки з тем, які були задані для самостійного опрацювання протягом карантину. 2. Підготовка до уроків: конспекти, відео, презентації для 5-9 класів | 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4.https://pidruchnyk.com.ua/. |
10 | 17.04 | 1. Розробка завдань для учнів 5-9 класів з української мови, літератури, зарубіжної літератури, народознавства, етики, основ захисту Вітчизни. 2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 3. Перегляд вебінару на тему «Розвиток письменницьких навичок як чинник формування креативності учнів та вчителів» | 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4.https://pidruchnyk.com.ua/. |
11 | 20.04 | 1. Розміщення завдань для учнів 5-9 класів з української мови, літератури, зарубіжної літератури, народознавства, етики, основ захисту Вітчизни на сайті Дяківської ЗОШ 2.Перегляд вебінарів на сайті «НаУрок»; «Всеосвіта» | 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4.https://pidruchnyk.com.ua/. 5. Сайт Дяківської ЗОШ |
12 | 21.04 | 1. Робота з індивідуальною шкільною документацією, корекція календарно – тематичного планування 2. Підготовка до уроків: конспекти, відео, презентації для 5-9 класів | 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4.https://pidruchnyk.com.ua/. |
13 | 22.04 | 1.Корегування, опрацювання та підбір навчального контенту для дистанційного навчання учнів 5-9 кл. з української мови, літератури, із зарубіжної літератури, народознавства, етики, 5-6 кл. 2. Моніторинг виконання учнями завдань дистанційного навчання 3. Перегляд вебінару з теми «Онлайн-тести: принципи успішної взаємодії під час дистанційного навчання» | 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4.https://pidruchnyk.com.ua/. |
14 | 23.04 | 1.Корегування, опрацювання та підбір навчального контенту для дистанційного навчання із основ Захисту Вітчизни для 8-9 кл. 2.Консультації з батьками щодо організації перевірки виконання дистанційних завдань | 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4.https://pidruchnyk.com.ua/. 5. Телефонний режим |
15 | 24.04 | 1.Опрацювання Закону “Про повну загальну середню освіту” від 13.03.20 2. Моніторинг виконання учнями завдань дистанційного навчання | 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4. Телефонний режим |
№/ п | Дата | Зміст роботи | Примітки |
1 | 27.04 | 1. Розробка та розміщення завдань для учнів 5-9 класів з української мови, літератури та зарубіжної літератури на сайті Дяківської ЗОШ 2. Перегляд вебінару на тему «Інструментарій для інтерактивного наповнення уроків» 3. . Перевірка самоосвіти учнів на тиждень, перевірка і оцінювання виконаних завдань. | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. |
2 | 28.04 | 1. Розробка та розміщення завдань для учнів 5-6 класів народознавство, етика; для учнів 8-9 класів з основ захисту Вітчизни на сайті Дяківської ЗОШ 2. Онлайн-консультації для учнів, батьків. | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; 2.. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4 https://pidruchnyk.com.ua/. 5.в телефонному режимі |
3 | 29.04 | 1. Прегляд вебінару на тему «Скринкасти, або форми і методи подачі навчального матеріалу під час дистанційного навчання» 2. Перегляд відеофайлів, знайомство з онлайн- уроками. 3. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів на засвоєння матеріалу з предметів. | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; 2.. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4 https://pidruchnyk.com.ua/. 5. Facebook Група « Методичні родзинки уроків зарубіжної літератури» |
4 | 30.04 | 1.Знайомство з новинками педагогіки та методики на сайтах "Всеосвіта" та "На урок" 2. Опрацювати матеріали конференції «Інтернет-ресурси у навчальному процесі» 3. Перегляд вебінару на тему «Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання» | Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. |
5 | 04.05 | 1. Розробка завдань для учнів 5-9 класів з української мови, літератури, зарубіжної літератури, народознавства, етики, основ захисту Вітчизни. 2. Створення презентації, підбір відео –матеріалів із зарубіжної літератури для 5-9 класу | Інтернет ресурси, навчальна програма. Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах: 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4 https://pidruchnyk.com.ua/. 5. Facebook Група « Методичні родзинки уроків зарубіжної літератури» |
6 | 05.05 | 1. Розміщення завдань для учнів 5-9 класів з української мови, літератури, зарубіжної літератури, народознавства, етики, основ захисту Вітчизни на сайті Дяківської ЗОШ 2. Перевірка самоосвіти учнів на тиждень, перевірка і оцінювання виконаних завдань. 3. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня при викладанні зарубіжної літератури. 4. Робота над портфоліо із зарубіжної літератури для 5 класу | Сайт Дяківської ЗОШ 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4. Facebook Група « Методичні родзинки уроків зарубіжної літератури» |
7 | 06.05 | 1.Підготовка до уроків: конспекти, відео, презентації для 5-9 класів 2. Перегляд відеофайлів, знайомство з онлайн- уроками. 3. Перегляд вебінару на тему «Онлайн-середовище для організації роботи вчителя початкових класів під час дистанційного навчання» 4.Робота над портфоліо із зарубіжної література для учнів 6 класу | 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4 https://pidruchnyk.com.ua/. |
8 | 07.05 | 1.Корегування, опрацювання та підбір навчального контенту для дистанційного навчання учнів 5-9 кл. 2. Консультації з батьками щодо організації перевірки виконання дистанційних завдань 3. Перегляд вебінару на тему «Онлайн-тести: принципи успішної взаємодії під час дистанційного навчання» 4. Робота над портфоліо із зарубіжної літератури для учнів 7 і 8 класів | 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4. Телефонний режим 5 https://pidruchnyk.com.ua/. 6.Facebook Група « Методичні родзинки уроків зарубіжної літератури» |
9 | 08.05 | 1. Надання посилань на фільми, відеоуроки, та лайфхаки з тем, які були задані для самостійного опрацювання протягом карантину. 2. Підготовка до уроків: конспекти, відео, презентації для 5-9 класів 3. Робота над портфоліо із зарубіжної літератури для учнів 9 класу та із української мови та літератури для 5 класу | 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4.https://pidruchnyk.com.ua/. 5. Facebook Група « Методичні родзинки уроків зарубіжної літератури» |
1 | 12.05 | 1. Розробка завдань для учнів 5-9 класів з української мови, літератури, зарубіжної літератури, народознавства, етики, основ захисту Вітчизни. 2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 3. Перегляд вебінару на тему «Проведення виховної роботи класним керівником в умовах карантину» | 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4.https://pidruchnyk.com.ua/. 5. Facebook Група « Методичні родзинки уроків зарубіжної літератури» |
2 | 13.05 | 1. Розміщення завдань для учнів 5-9 класів з української мови, літератури, зарубіжної літератури, народознавства, етики, основ захисту Вітчизни на сайті Дяківської ЗОШ 2.Перегляд вебінарів на сайті «НаУрок»; «Всеосвіта» | 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4.https://pidruchnyk.com.ua/. 5. Сайт Дяківської ЗОШ |
3 | 14.05 | 1. Робота з індивідуальною шкільною документацією, корекція календарно – тематичного планування 2. Підготовка до уроків: конспекти, відео, презентації для 5-9 класів 3.Перегляд вебінару на тему : «Сучасний урок: у пошуках натхнення» | 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4.https://pidruchnyk.com.ua/. 5. Facebook Група « Методичні родзинки уроків зарубіжної літератури» |
4 | 15.05 | 1.Корегування, опрацювання та підбір навчального контенту для дистанційного навчання учнів 5-9 кл. з української мови, літератури, із зарубіжної літератури, народознавства, етики, 5-6 кл. 2. Моніторинг виконання учнями завдань дистанційного навчання | 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4.https://pidruchnyk.com.ua/. 5. Facebook Група « Методичні родзинки уроків зарубіжної літератури» |
5 | 18.05 | 1.Корегування, опрацювання та підбір навчального контенту для дистанційного навчання із основ Захисту Вітчизни для 8-9 кл. 2.Консультації з батьками щодо організації перевірки виконання дистанційних завдань 3. Перегляд вебінару з теми : «Лепбук як інструмент реалізації практичного та творчого навчання» | 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4.https://pidruchnyk.com.ua/. 5. Телефонний режим 6.Facebook Група « Методичні родзинки уроків зарубіжної літератури» |
6 | 19.05 | 1.Опрацювання Закону “Про повну загальну середню освіту” від 13.03.20 2. Моніторинг виконання учнями завдань дистанційного навчання | 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4. Телефонний режим |
7 | 20.05 | 1.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 2. Перегляд вебінару на тему «Як організувати дистанційне узагальнення знань та підбити підсумки навчального року» | 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4. Телефонний режим 5.Facebook Група « Методичні родзинки уроків зарубіжної літератури» |
8 | 21.05 | 1. Надання посилань на фільми, відеоуроки, та лайфхаки з тем, які були задані для самостійного опрацювання протягом карантину. 2. Підготовка до уроків: конспекти, відео, презентації для 5-9 класів | 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4. Телефонний режим 5.Facebook Група « Методичні родзинки уроків зарубіжної літератури» |
9 | 22.05 | 1.Підготовка до уроків: конспекти, відео, презентації для 5-9 класів 2. Перегляд відеофайлів, знайомство з онлайн- уроками. 3. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня при викладанні зарубіжної літератури. | 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4.https://pidruchnyk.com.ua/. 5. Телефонний режим 6.Facebook Група « Методичні родзинки уроків зарубіжної літератури» |
1 | 25.05 | 1. Розробка завдань для учнів 5-9 класів з української мови, літератури, зарубіжної літератури, народознавства, етики, основ захисту Вітчизни. 2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 3. Перегляд вебінару на тему «Створюємо мультфільми власноруч» | 1. Освітня платформа «На урок». 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4.https://pidruchnyk.com.ua/. 5. Facebook Група « Методичні родзинки уроків зарубіжної літератури» |
2 | 26.05 | 1. Розміщення завдань для учнів 5-9 класів з української мови, літератури, зарубіжної літератури, народознавства, етики, основ захисту Вітчизни на сайті Дяківської ЗОШ 2.Перегляд вебінарів на сайті «НаУрок»; «Всеосвіта» | 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4.https://pidruchnyk.com.ua/. 5. Сайт Дяківської ЗОШ |
3 | 27.05 | 1. Робота з індивідуальною шкільною документацією, корекція календарно – тематичного планування 2. Підготовка до уроків: конспекти, відео, презентації для 5-9 класів 3.Перегляд вебінару на тему : «Проєктне навчання і останній дзвоник – цікаво та безпечно» | 1. Освітня платформа «На урок». 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4.https://pidruchnyk.com.ua/. 5. Facebook Група « Методичні родзинки уроків зарубіжної літератури» |
4 | 28.05 | 1.Корегування, опрацювання та підбір навчального контенту для дистанційного навчання учнів 5-9 кл. з української мови, літератури, із зарубіжної літератури, народознавства, етики, 5-6 кл. 2. Моніторинг виконання учнями завдань дистанційного навчання | 1. Освітня платформа «На урок»; «Всеосвіта» 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4.https://pidruchnyk.com.ua/. 5. Facebook Група « Методичні родзинки уроків зарубіжної літератури» |
5 | 29.05 | 1.Корегування, опрацювання та підбір навчального контенту для дистанційного навчання із основ Захисту Вітчизни для 8-9 кл. 2.Консультації з батьками щодо організації перевірки виконання дистанційних завдань 3. Перегляд вебінару з теми : «StartUp в освіті – шлях до мрії» | 1. Освітня платформа «На урок». 2. Сайт МОН України; 3.YouTube. 4.https://pidruchnyk.com.ua/. 5. Телефонний режим 6.Facebook Група « Методичні родзинки уроків зарубіжної літератури» |