Марущак Галина Іванівна

асистент вчителя інклюзивного класу

Індивідуальний план роботи під час карантину

(11.01.2021 – 22.01.2021)

асистента вчителя Марущак Галини Іванівни

№ п/п Дата Зміст роботи Час роботи Примітки
1 11.01. 1. Спільно з вчителем розробка і розміщення на сайті школи завдань для учнів на період карантину(перегляд відеофайлів, обчислення виразів) 08.00-14.00 Viber, месендж, у телефонному режимі.
2 12.01 1. Проходження курсів підвищення кваліфікації дистанційно-заочною формою: асистентів вчителів закладів загальної середньої освіти, які працюють в початковій школі.
2. Спільно з вчителем продовжити розробляти та підбирати матеріали до дистанційного навчання
08.00-14.00 Viber, месендж, у телефонному режимі, meet.google
3 13.01 1.Проходження курсів підвищення кваліфікації дистанційно-заочною формою: асистентів вчителів закладів загальної середньої освіти, які працюють в початковій школі.
2. Виготовлення дидактичного матеріалу для інклюзивного навчання.
08.00-14.00 Viber, месендж соціальні мережі, meet.google.
4 14.01 1. Проходження курсів підвищення кваліфікації дистанційно-заочною формою: асистентів вчителів закладів загальної середньої освіти, які працюють в початковій школі.
2.Опрацювання методичної літератури по темі «Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі».
08.00–14.00 Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, meet.google.
5 15.01 1 Проходження курсів підвищення кваліфікації дистанційно-заочною формою: асистентів вчителів закладів загальної середньої освіти, які працюють в початковій школі.
2.Виготовлення індивідуальних завдань .
08.00–14.00 Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, meet.google.
6 18.01 1.Упорядкування папки асистента вчителя, поповнення методичними матеріалами
2. Підготовка уроків спільно з учителем.
08.00-14.00 Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі.
7 19.01 1. Робота з шкільною документацією
2. Опрацювання методичної літератури
3.Комунікативні навички дітей з ООП: особливості формування
08.00-14.00 Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі.
8 20.01 1. Основні принципи концепції «Нова українська школа» та особливості роботи за новими державними освітніми стандартами
2.Комунікативні навички дітей з ООП: особливості формування
08.00-14.00 Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, електронна пошта
9 21.01 1. Опрацювання методичної літератури. Основні завдання, ролі й функції асистента вчителя в інклюзивному класі. Робота у єдиній команді. Спільне викладання 08.00-14.00 Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, електронна пошта
10 22.01 1.Виготовлення дидактичних матеріалів для дитини з ООН
2.Виготовлення індивідуальних завдань.
08.00-14.00 Viber, соціальні мережі

План роботи та самоосвіти асистента вчителя

Дяківської загальноосвітньої школи I-II ступенів на період карантину

Марущак Галини Іванівни

ДАТА Зміст роботи Форма проведення (дистанційна чи очна) Результат (сертифікат, проект тощо)
13.03 Складання плану роботи та самоосвіти асистента вчителя на період карантину.
Систематизація матеріалів у кабінеті. Дистанційні онлайн-консультації для батьків.
дистанційна
16.03 Допомога вчителю 2-го класу у розробці завдання для дитини з особливими освітніми потребами. дистанційна
17.03 Опрацювання фахової літератури: «Асистент вчителя у закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання», « Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі». дистанційна
18.03 Допомога вчителю 2-го класу у розробці завдань для дитини з особливими освітніми потребами.
Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra «Домедична допомога».
дистанційна
19.03 Виготовлення методичного матеріалу для подальшої роботи.
Дистанційні онлайн-консультації для батьків.
дистанційна
20.03 Виготовлення дидактичних матеріалів для корекційно-методичних занять для дитиною з особливими освітніми потребами. дистанційна
23.03 Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури. дистанційна
24.03 Перегляд вебінару «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради». дистанційна
25.03 Перегляд новинок інформаційно-метоличної літератури.
Розробка цікавих завдань для розвитку звязного мовлення.
дистанційна
26.03 Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra «Бери і роби».
Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури.
дистанційна
27.03 Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra «Бери і роби».
Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури.
дистанційна
30.03 Допомога вчителю 2-го класу у розробці завдань для дітини з особливими освітніми потребами.
Добірка та виготовлення дидактичних матеріалів для корекційних занять з дітиною з особливими освітніми потребами.
дистанційна
31.03 Виготовлення дидактичних матеріалів для корекційних занять з дітьми з особливими освітніми потребами.
Дистанційні онлайн-консультації для батьків.
дистанційна
01.04 Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури. дистанційна
02.04 Опрацювання фахової літератури: «Психологічний супровід як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів», « Психологічний супровід інклюзивної освіти».
Добірка та виготовлення методичного матеріалу для подальшої роботи.
дистанційна
03.04 Перегляд вебінару «Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів».
Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю. Прибирання у кабінеті дезинфікуючими засобами.
дистанційна

Індивідуальний план роботи під час карантину

(06.04.2020 – 24.04.2020)

асистента вчителя

Марущак Г.І.

№ п/п Дата Зміст роботи
1 06.04 1.Допомога у складанні та розміщенні завдань вчителю 2-го класу. Допомога вчителю 2-го класу у розробці завдань для дитини з особливими освітніми потребами.
2. Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури.
2 07.04 1.Перегляд та розробка цікавих завдань для розвитку звязного мовлення.
3 08.04 1. Упорядкування дидактичного матеріалу.
2.Допомога вчителю 2-го класу у виборі текстів для читання учнями з батьками.
4 09.04 1.Робота над самоосвітою.
2.Допомога вчителю 2-го класу у складанні та розміщенні завдань для учнів. Допомога у розробці завдань для дитини з особливими освітніми потребами
5 10.04 1.Допомога у складанні та розміщенні завдань з математики. Допомога у розробці завдань для дитини з особливими освітніми потребами.
6 13.04 1.Виготовлення методичного матеріалу для подальшої роботи.
2.Дистанційні онлайн-консультації для батьків
7 14.04 1.Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури
8 15.04 1. Складання та розміщення завдань
2.Допомога вчителю 2-го класу у виборі завдань для учнів 2 класу в умовах навчання дистанційної форми.
9 16.04 1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах у межах інклюзивної освіти.
10 17.04 1. Розміщення завдань для учнів 2 класу. Допомога у розробці завдань для дитини з особливими освітніми потребами.
11 21.04 1. Допомога вчителю 2-го класу у розробці завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.
2. Добірка та виготовлення дидактичних матеріалів для корекційних занять з дітиною з особливими освітніми потребами
12 22.04 1.Виготовлення дидактичних матеріалів для корекційних занять з дітьми з особливими освітніми потребами.
2.Дистанційні онлайн-консультації для батьків.
13 23.04 1. Опрацювання фахової літератури: «Психологічний супровід як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів», « Психологічний супровід інклюзивної освіти».
2. Добірка та виготовлення методичного матеріалу для подальшої роботи. .
14 24.04 1.Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури.
2. Виготовлення дидактичного матеріалу, та підбір наочності для подальшої роботи.
Кiлькiсть переглядiв: 149

Коментарi