№ п/п | Дата | Зміст роботи | Час роботи | Примітки |
1 | 11.01. | 1. Спільно з вчителем розробка і розміщення на сайті школи завдань для учнів на період карантину(перегляд відеофайлів, обчислення виразів) | 08.00-14.00 | Viber, месендж, у телефонному режимі. |
2 | 12.01 | 1. Проходження курсів підвищення кваліфікації дистанційно-заочною формою: асистентів вчителів закладів загальної середньої освіти, які працюють в початковій школі. 2. Спільно з вчителем продовжити розробляти та підбирати матеріали до дистанційного навчання | 08.00-14.00 | Viber, месендж, у телефонному режимі, meet.google |
3 | 13.01 | 1.Проходження курсів підвищення кваліфікації дистанційно-заочною формою: асистентів вчителів закладів загальної середньої освіти, які працюють в початковій школі. 2. Виготовлення дидактичного матеріалу для інклюзивного навчання. | 08.00-14.00 | Viber, месендж соціальні мережі, meet.google. |
4 | 14.01 | 1. Проходження курсів підвищення кваліфікації дистанційно-заочною формою: асистентів вчителів закладів загальної середньої освіти, які працюють в початковій школі. 2.Опрацювання методичної літератури по темі «Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі». | 08.00–14.00 | Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, meet.google. |
5 | 15.01 | 1 Проходження курсів підвищення кваліфікації дистанційно-заочною формою: асистентів вчителів закладів загальної середньої освіти, які працюють в початковій школі. 2.Виготовлення індивідуальних завдань . | 08.00–14.00 | Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, meet.google. |
6 | 18.01 | 1.Упорядкування папки асистента вчителя, поповнення методичними матеріалами 2. Підготовка уроків спільно з учителем. | 08.00-14.00 | Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі. | ||
7 | 19.01 | 1. Робота з шкільною документацією 2. Опрацювання методичної літератури 3.Комунікативні навички дітей з ООП: особливості формування | 08.00-14.00 | Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі. | ||
8 | 20.01 | 1. Основні принципи концепції «Нова українська школа» та особливості роботи за новими державними освітніми стандартами 2.Комунікативні навички дітей з ООП: особливості формування | 08.00-14.00 | Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, електронна пошта | ||
9 | 21.01 | 1. Опрацювання методичної літератури. Основні завдання, ролі й функції асистента вчителя в інклюзивному класі. Робота у єдиній команді. Спільне викладання | 08.00-14.00 | Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, електронна пошта | ||
10 | 22.01 | 1.Виготовлення дидактичних матеріалів для дитини з ООН 2.Виготовлення індивідуальних завдань. | 08.00-14.00 | Viber, соціальні мережі | ||
ДАТА | Зміст роботи | Форма проведення (дистанційна чи очна) | Результат (сертифікат, проект тощо) |
13.03 | Складання плану роботи та самоосвіти асистента вчителя на період карантину. Систематизація матеріалів у кабінеті. Дистанційні онлайн-консультації для батьків. | дистанційна | |
16.03 | Допомога вчителю 2-го класу у розробці завдання для дитини з особливими освітніми потребами. | дистанційна | |
17.03 | Опрацювання фахової літератури: «Асистент вчителя у закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання», « Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі». | дистанційна | |
18.03 | Допомога вчителю 2-го класу у розробці завдань для дитини з особливими освітніми потребами. Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra «Домедична допомога». | дистанційна | |
19.03 | Виготовлення методичного матеріалу для подальшої роботи. Дистанційні онлайн-консультації для батьків. | дистанційна | |
20.03 | Виготовлення дидактичних матеріалів для корекційно-методичних занять для дитиною з особливими освітніми потребами. | дистанційна | |
23.03 | Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури. | дистанційна | |
24.03 | Перегляд вебінару «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради». | дистанційна | |
25.03 | Перегляд новинок інформаційно-метоличної літератури. Розробка цікавих завдань для розвитку звязного мовлення. | дистанційна | |
26.03 | Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra «Бери і роби». Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури. | дистанційна | |
27.03 | Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra «Бери і роби». Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури. | дистанційна | |
30.03 | Допомога вчителю 2-го класу у розробці завдань для дітини з особливими освітніми потребами. Добірка та виготовлення дидактичних матеріалів для корекційних занять з дітиною з особливими освітніми потребами. | дистанційна | |
31.03 | Виготовлення дидактичних матеріалів для корекційних занять з дітьми з особливими освітніми потребами. Дистанційні онлайн-консультації для батьків. | дистанційна | |
01.04 | Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури. | дистанційна | |
02.04 | Опрацювання фахової літератури: «Психологічний супровід як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів», « Психологічний супровід інклюзивної освіти». Добірка та виготовлення методичного матеріалу для подальшої роботи. | дистанційна | |
03.04 | Перегляд вебінару «Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів». Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю. Прибирання у кабінеті дезинфікуючими засобами. | дистанційна |
№ п/п | Дата | Зміст роботи |
1 | 06.04 | 1.Допомога у складанні та розміщенні завдань вчителю 2-го класу. Допомога вчителю 2-го класу у розробці завдань для дитини з особливими освітніми потребами. 2. Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури. |
2 | 07.04 | 1.Перегляд та розробка цікавих завдань для розвитку звязного мовлення. |
3 | 08.04 | 1. Упорядкування дидактичного матеріалу. 2.Допомога вчителю 2-го класу у виборі текстів для читання учнями з батьками. |
4 | 09.04 | 1.Робота над самоосвітою. 2.Допомога вчителю 2-го класу у складанні та розміщенні завдань для учнів. Допомога у розробці завдань для дитини з особливими освітніми потребами |
5 | 10.04 | 1.Допомога у складанні та розміщенні завдань з математики. Допомога у розробці завдань для дитини з особливими освітніми потребами. |
6 | 13.04 | 1.Виготовлення методичного матеріалу для подальшої роботи. 2.Дистанційні онлайн-консультації для батьків |
7 | 14.04 | 1.Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури |
8 | 15.04 | 1. Складання та розміщення завдань 2.Допомога вчителю 2-го класу у виборі завдань для учнів 2 класу в умовах навчання дистанційної форми. |
9 | 16.04 | 1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах у межах інклюзивної освіти. |
10 | 17.04 | 1. Розміщення завдань для учнів 2 класу. Допомога у розробці завдань для дитини з особливими освітніми потребами. |
11 | 21.04 | 1. Допомога вчителю 2-го класу у розробці завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу. 2. Добірка та виготовлення дидактичних матеріалів для корекційних занять з дітиною з особливими освітніми потребами |
12 | 22.04 | 1.Виготовлення дидактичних матеріалів для корекційних занять з дітьми з особливими освітніми потребами. 2.Дистанційні онлайн-консультації для батьків. |
13 | 23.04 | 1. Опрацювання фахової літератури: «Психологічний супровід як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів», « Психологічний супровід інклюзивної освіти». 2. Добірка та виготовлення методичного матеріалу для подальшої роботи. . |
14 | 24.04 | 1.Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури. 2. Виготовлення дидактичного матеріалу, та підбір наочності для подальшої роботи. |