№ п/п | Дата | Зміст роботи | Час роботи | Примітка |
1 | 11.01. 2021 | 1.Робота над створенням розділу «Змішано-дистанційне навчання» на сайті школи 2. Складання плану роботи та самоосвіти на період карантину. 3. Робота з класними керівниками: консультації для вчителів-предметників та класних керівників з питання організації навчально-виховної роботи для учнів під час карантину . 4. Організація змішано-дистанційного навчання вчителями попредметно 5. Індивідуальні консультації в онлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Messenger, Viber. | 8.00 -16.00 | https://skyteach.ru/2019/01/30/5-populyarnyx-platform-dlya-onlajn-prepodavaniya/ |
2 | 12.01. 2021 | 1.Робота з поштою та шкільною документацією (накази, звіти згідно листів-інформацій відділу освіти) 2. Моніторинг доступу до мережі Інтернет учнів ЗЗСО (опитування батьків, дітей); 3. Контроль за веденням шкільної документацієї. (накази, звіти згідно листів-інформацій відділу освіти) 4. Складання тижневого плану роботи . 5. Підготовка та підбір матеріалів до запланованих виховних заходів у період карантину. | 8.00 -16.00 | https://skyteach.ru/2019/01/30/5-populyarnyx-platform-dlya-onlajn-prepodavaniya/ |
3 | 13.01. 2021 | 1.Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформацій відділу освіти) 2.Нарада при директорові – стан організації змішано-дистанційного навчання у школі; 3. Онлайн-батьківські збори «Організація харчування учнів у зв,язку із переходом до Джулинської сільської ради» 4.Співбесіди з учителями. Систематизація документів в папці по травматизму 5. Підвищення професійної майстерності шляхом ознайомлення з новою освітньої платформою для створення та проведення онлайн уроків» 6. Індивідуальні консультації для відділів шкільного самоврядування в онлайн режимі (запитом) в дистанційному форматі Viber. | 8.00 -16.00 | https://skyteach.ru/2019/01/30/5-populyarnyx-platform-dlya-onlajn-prepodavaniya/ |
4. | 14.01. 2021. | 1.Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформацій відділу освіти) 2. Робота з організаційною документацією- перехід до Джулинського ВОКС. 3. Робота із організації харчування учнів пільгових категорій 4. Робота над організацією участі учнів у конкурсах 5. Індивідуальні консультації в онлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Messenger,, Viber. | 8.00 -16.00 | https://skyteach.ru/2019/01/30/5-populyarnyx-platform-dlya-onlajn-prepodavaniya/ |
5 | 15.01. 2021 | 1.Робота над поповненням розділу «Дистанційно-змішане навчання» на сайті школи Робота зі шкільною документацією - накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти) - Накази згідно циклограми роботи заступника з ВР 2. Робота з шкільною документацією ( перевірка завдань виконаних завдань учнями: вайбер- спілкування) 3. Робота з системою дистанційного навчання. Підвищення професійної майстерності шляхом роботи на сайті ВШО 4. Індивідуальні консультації в онлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Messenger,, Viber. | 8.00 -16.00 | Сайт:«На Урок» |
6 | 18.01. 2021 | 1.Робота зі шкільною документацією - накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти) - Накази згідно циклограми роботи заступника з ВР 2.Нарада при директорові: обговорення проекту профстандарту вчителя. 3. Організація участі учнів у фотоконкурсі «Україна – це ми» для учнів 5-9 класів та конкурсу малюнків «Це моя Україна» для учнів 1-4 класів. 4. Зустріч з членами батьківського комітету (обговорення планів, питань стосовно роботи на час карантину ). 5. . Індивідуальні консультації в онлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Messenger, Viber. | 8.00 -16.00 | https://skyteach.ru/2019/01/30/5-populyarnyx-platform-dlya-onlajn-prepodavaniya/ |
7 | 19.01. 2021 | 1.Робота з поштою та шкільною документацією (накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти) 2. Робота з педколективом:
3. Проведення педради №3 4. Підготовка до проведення засідань МО Обговорення проекту типової освітньої програми для 5-9 класів. 5. Індивідуальні консультації в онлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Messenger,, Viber. | 8.00 -16.00 | https://www.facebook.com/groups/ict.in.ua/ |
8 | 20.01. 2021 | 1.Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти) 2. Онлайн-нарада «Зміни до статуту школи». 3. Робота із шкільною документацією. Аналіз відвідування учнями школи. 4. Самоосвіта вчителів: організація роботи з обдарованими дітьми. 5. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації класним керівникам (за запитом) в Messenger,, Viber. | 8.00 -16.00 | |
9 | 21.01. 2022 | 1.Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти) 2.Засідання МО класних керівників: організація гурткової роботи та предметних тижнів в умовах карантину 3.Співбесіда з учителями «Результативність роботи з учнями в системі дистанційного навчання 4. Індивідуальні консультації в онлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Messenger,, Viber. | 8.00 -16.00 | https://skyteach.ru/2019/07/03/proficonf-com-novaya-platforma-dlya-onlajn-urokov/ |
10 | 22.01. 2021 | 1.Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти) 2. Нарада при директору школи. Підсумки навчання учнів за дистанційною системою у період карантину. Плюси та мінуси дистанційного навчання. 3. Підготовка до навчання в звичайному режимі.. 4.Систематизація документів в папці по харчуванню дітей пільгових категорій. 5. Індивідуальні консультації в онлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Messenger,, Viber. | 8.00 -16.00 | https://skyteach.ru/2019/01/30/5-populyarnyx-platform-dlya-onlajn-prepodavaniya/ |
№ п/п | Дата | Зміст роботи | Час роботи | Примітка |
1. | 11.01 | 1. Робота по змішано-дистанційному навчанні за розкладом 2. Складання плану роботи та самоосвіти на період карантину. 3.Консультації з батьками та учнями з питань дистанційного навчання. | 8.30-15.00 | Підручники С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 6,7 кл Перегляд відео уроків ВШО Мобільний зв'язок . |
2. | 12.01 | 1.Організація навчання під час карантину. 2. Робота із шкільною документацією. 3. Робота по змішано-дистанційному навчанні за розкладом 4.Опрацювання методичних рекомендацій МУ щодо організації дистанційного навчання з німецької мови на час карантину | 8.30-15.00 | Підручники С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 8,9 кл Перегляд відео уроків ВШО |
3 | 13.01 | 1.Робота зі шкільною документацією. 2. Робота по змішано-дистанційному навчанні за розкладом 3.Перегляд вебінаріу«Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів» | 8.30-15.00 | Перегляд відео уроків ВШОПідручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 9 кл |
4 | 14.01 | 1. Робота на сайті школи 2. Пошук матеріалів та створення шаблону леп буку для узагальнюючих уроків нім мови 3. Робота по змішано-дистанційному навчанні за розкладом 4.Інтерактивна взаємодія – онлайн між учасниками освітнього процесу. | 8.30-15.00 | Перегляд відео уроків ВШО Інтернет ресурси. Освітня платформа «На Урок» |
5. | 15.01 | 1. Робота по змішано-дистанційному навчанні за розкладом 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Робота по змішано-дистанційному навчанні за розкладом 4. Консультації з учнями 6-го та 7-го класу. | 8.30-15.00 | Освітня платформа «На Урок» Газета « Deutsch» Перегляд відео уроків ВШО |
6. | 18.01 | 1. Робота із шкільною документацією 2. Підбір матеріалів для тематичних папок 3. Робота по змішано-дистанційному навчанні за розкладом 4.Перевірка робіт учнів 6-го класу. | 8.30-15.00 | Інтернет ресурси. . Перегляд відео уроків ВШО |
7. | 19.01 | 1. Опрацювання фахової літератури. 2.Робота зі шкільною документацією. 3.Робота по змішано-дистанційному навчанні за розкладом | 8.30-15.00 | Освітня платформа «Всеосвіта» Перегляд відео уроків ВШО |
8. | 20.01 | 1.Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання. 2. Робота по змішано-дистанційному навчанні за розкладом 3.Перевірка робіт учнів 7-го класу. | 8.30-15.00 | Інтернет ресурси. Перегляд відео уроків ВШО Освітня платформа «Всеосвіта» |
9. | 21.01 | 1.Пошук матеріалів для проекту «Німецька мова в Європі». 2. Робота по змішано-дистанційному навчанні за розкладом 3. .Перевірка робіт учнів 8-го класу. | 8.30-15.00 | Перегляд відео уроків ВШО Підручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 8 кл |
10. | 22.01 | 1. Робота по змішано-дистанційному навчанні за розкладом 2.Робота із виготовлення дидактичного матеріалу 3. Опрацювання фахової літератури. 4.Підсумок змішано-дистанційного навчання за період карантину | 8.30-15.00 | Перегляд відео уроків ВШО Освітня платформа «На Урок» |
№ п/п | Дата | Зміст роботи | Час роботи | Примітка |
1 | 13.03. 2020 | 1.Робота над створенням розділу «Дистанційно-змішане навчання» на сайті школи 2. Складання плану роботи та самоосвіти на період карантину. 3. Робота з класними керівниками: консультації для вчителів-предметників та класних керівників з питання організації навчально-виховної роботи для учнів під час карантину . 4. Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду вебінару «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів» 5. Індивідуальні консультації в он-лайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Messenger, Viber. | 8.00 -16.00 | https://skyteach.ru/2019/01/30/5-populyarnyx-platform-dlya-onlajn-prepodavaniya/ |
2 | 16.03. 2020 | 1.Робота з поштою та шкільною документацією (накази, звіти згідно листів-інформацій відділу освіти) 2. Робота з педколективом: Підготовка до педради №4. 3. Складання тижневого плану роботи . 4. Підготовка та підбір матеріалів до запланованих виховних заходів у квітні. 5. Індивідуальні консультації для відділів шкільного самоврядування в онлайн режимі (запитом) в дистанційному форматі Messenger, Viber. | 8.00 -16.00 | https://skyteach.ru/2019/01/30/5-populyarnyx-platform-dlya-onlajn-prepodavaniya/ |
3 | 17.03. 2020 | 1.Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформацій відділу освіти) 2. Перевірка ведення класних журналів вчителів 1-4 класів та журналів-інструктажів (сторінок запису інструктажів та виховних годин класних керівників). 3. Систематизація документів в папці по травматизму 4. Підвищення професійної майстерності шляхом ознайомлення з новою освітньої платформою для створення та проведення онлайн уроків Proficonf.com6.Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «Уміти вчити: спільнота освітян» 5. Індивідуальні консультації для відділів шкільного самоврядування в онлайн режимі (запитом) в дистанційному форматі Viber. | 8.00 -16.00 | https://skyteach.ru/2019/01/30/5-populyarnyx-platform-dlya-onlajn-prepodavaniya/ |
4. | 18.03..2020. | 1.Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформацій відділу освіти) 2. Перевірка ведення класних журналів вчителів 5-9 класів та журналів-інструктажів (сторінок запису інструктажів та виховних годин класних керівників). 3. Систематизація документів в папці інструктажів 4. Індивідуальні консультації для відділів шкільного самоврядування в онлайн режимі (запитом) в дистанційному форматі Messenger, Viber. | 8.00 -16.00 | https://skyteach.ru/2019/01/30/5-populyarnyx-platform-dlya-onlajn-prepodavaniya/ |
5 | 19.03. 2020 | 1.Робота над поповненням розділу «Дистанційно-змішане навчання» на сайті школи 2.Робота зі шкільною документацією - накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти) - Накази згідно циклограми роботи заступника з ВР - 3. Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду вебінару «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів» 4. Опрацювання фахової літератури. 5. Індивідуальні консультації в онлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Messenger,, Viber. | 8.00 -16.00 | Сайт:«На Урок» |
6 | 20.03. 2020 | 1.Робота зі шкільною документацією - накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти) - Накази згідно циклограми роботи заступника з ВР 2. Робота з класними керівниками:
4. Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку). 5. Індивідуальні консультації для відділів шкільного самоврядування в онлайн режимі (запитом) в дистанційному форматі Messenger, Viber. | 8.00 -16.00 | https://skyteach.ru/2019/01/30/5-populyarnyx-platform-dlya-onlajn-prepodavaniya/ |
7 | 23.03. 2020 | 1.Робота з поштою та шкільною документацією (накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти) 2. Робота з педколективом:
3. Складання тижневого плану роботи . 4. Підготовка та підбір матеріалів до запланованих виховних заходів у квітні. 5. Індивідуальні консультації для відділів шкільного самоврядування в онлайн режимі (запитом) в дистанційному форматі Messenger, , Viber. 6.Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «Уміти вчити: спільнота освітян» | 8.00 -16.00 | https://www.facebook.com/groups/ict.in.ua/ |
8 | 24.03. 2020 | 1.Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти) 2. Перевірка ведення класних журналів вчителів 1 класів та журналів-інструктажів(сторінок запису інструктажів та виховних годин класних керівників). 3. Перевірка ведення журналів з гурткової роботи. 4. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації класним керівникам (за запитом) в Messenger,, Viber. | 8.00 -16.00 | |
9 | 25.03. 2020 | 1.Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти) 2. Перевірка ведення класних журналів вчителів 2 класів та журналів-інструктажів (сторінок запису інструктажів та виховних годин класних керівників). 3. Систематизація документів в папці по травматизму 4. Підвищення професійної майстерності шляхом ознайомлення з новою освітньої платформою для створення та проведення онлайн уроків Proficonf.com 5. Індивідуальні консультації в онлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Messenger,, Viber. | 8.00 -16.00 | https://skyteach.ru/2019/07/03/proficonf-com-novaya-platforma-dlya-onlajn-urokov/ |
11 | 26.03. 2020 | 1.Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти) 2. Перевірка ведення класних журналів вчителів 3-4 класів та журналів-інструктажів (сторінок запису інструктажів та виховних годин класних керівників). 3. Робота з документами заступника з ВР. 3. Систематизація документів в папці по харчуванню дітей пільгових категорій. 4. Підвищення професійної майстерності шляхом ознайомлення з 5 популярними платформами для онлайн викладання. 5. Індивідуальні консультації в онлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Messenger,, Viber. | 8.00 -16.00 | https://skyteach.ru/2019/01/30/5-populyarnyx-platform-dlya-onlajn-prepodavaniya/ |
12 | 27.03. 2020 | 1.Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти). 2. Перевірка ведення класних журналів вчителів 5-6 класів (сторінок запису інструктажів та виховних годин класних керівників). 3. Опрацювання фахової літератури. 4. Індивідуальні консультації в онлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Messenger,, Viber. | 8.00 -16.00 | https://skyteach.ru/2019/01/30/5-populyarnyx-platform-dlya-onlajn-prepodavaniya/ |
13 | 30.03. 2020 | 1.Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти). 2. Перевірка ведення класних журналів вчителів 7-8 класів (сторінок запису інструктажів та виховних годин класних керівників). 3. Підготовка та вдосконалення матеріалів до запланованих виховних заходів у квітні. 4. Індивідуальні консультації для відділів шкільного самоврядування в онлайн режимі (за запитом) дистанційному форматі Instagram. 5. Робота з документацією. 6. Опрацювання фахової літератури. 7. Перевірка ведення класних журналів, факультативів, КРЗ • виконання програми; • контрольні та практичні роботи 8. Індивідуальні консультації в онлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в Messenger,, Viber. | 8.00 -16.00 | https://skyteach.ru/2019/01/30/5-populyarnyx-platform-dlya-onlajn-prepodavaniya/ |
14 | 31.03. 2020 | 1.Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти) 2. Перевірка ведення класних журналів вчителів 9 класу (сторінок запису інструктажів та виховних годин класних керівників). 3. Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку). Сайт:«На Урок» 4. Індивідуальні консультації в онлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в Instagram, Viber. | 8.00 -16.00 | https://naurok.com.ua/ |
15 | 01.04. 2020 | 1.Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти) 2. Складання проєктів наказів з питань виховної роботи на квітень місяць. 3. Робота з самоосвіти, накопичення методичних матеріалів. 4. Опрацювання фахової літератури. 5. Самоосвітня робота в мережі Інтернет на сайті https://prometheus.org.ua/ 6. Індивідуальні консультації в онлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в Messenger,, Viber. | 8.00 -10.00 | https://skyteach.ru/2019/01/30/5-populyarnyx-platform-dlya-onlajn-prepodavaniya/ |
16 | 02.04. 2020 | 1.Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти). 2. Складання проєктів наказів з питань виховної роботи на квітень місяць. 3. Систематизація документів в папці з виховної роботи. 5. Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «На флешку». 6. Індивідуальні консультації в онлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в, Messenger, Viber. | 8.00 -16.00 | https://www.facebook.com/groups/nafleshku/ |
17 | 03.04. 2020 | 1.Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти). 2. Робота в папці з календарно-тематичного планування. 3. Самоосвітня робота в мережі Інтернет на сайті МОН України та перегляд освітнього сайту «Перерва» 4. Індивідуальні консультації в онлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в Messenger, Viber. | 8.00 -16.00 | https://www.youtube.com/channel/UCQR9sMWcZshAwYX-EYH0qiA/featured https://www.facebook.com/groups/1686224514945520/?ref=group_header |
№ п/п | Дата | Зміст роботи | Час роботи | Примітка |
1 | 06.04. 2020 | 1.Робота над поповненням розділу «Дистанційно-змішане навчання» на сайті школи 2. Складання плану роботи та самоосвіти на ІІ період карантину. 3. Робота з класними керівниками: консультації для вчителів-предметників та класних керівників з питання організації навчально-виховної роботи для учнів під час карантину . 4. Складання тижневого плану роботи з господарської діяльності.) 5. Індивідуальні консультації в офлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Messenger, Viber. | 8.00 -16.00 | https://skyteach.ru/2019/01/30/5-populyarnyx-platform-dlya-onlajn-prepodavaniya/ |
2 | 07.04. 2020 | 1.Робота з поштою та шкільною документацією (накази, звіти згідно листів-інформацій відділу освіти) 2. Робота з педколективом:методичне вдосконалення «перевернутий клас». 3 Господарські роботи(дрова). 4. Підготовка та підбір матеріалів до запланованих виховних заходів у квітні. 5. Індивідуальні консультації для відділів шкільного самоврядування в офлайн режимі (запитом) в дистанційному форматі Messenger, Viber. | 8.00 -16.00 | https://skyteach.ru/2019/01/30/5-populyarnyx-platform-dlya-onlajn-prepodavaniya/ |
3 | 08.04. 2020 | 1.Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформацій відділу освіти) 2. Самоосвіта : опрацювання рекомендацій на час карантину 3 .Господарські роботи(прибирання території біля котельні) 4. Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «Уміти вчити: спільнота освітян» 5. Індивідуальні консультації для відділів шкільного самоврядування в офлайн режимі (запитом) в дистанційному форматі Viber. | 8.00 -16.00 | https://skyteach.ru/2019/01/30/5-populyarnyx-platform-dlya-onlajn-prepodavaniya/ |
4. | 09.04. 2020. | 1.Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформацій відділу освіти) 2. Перевірка ведення класних журналів вчителів 5-9 класів та журналів-інструктажів (сторінок запису інструктажів та виховних годин класних керівників). 3. Звіт про роботу педпрацівників, що атестуються 4.Господарські роботи(прибирання території біля котельні) 5. Індивідуальні консультації для відділів шкільного самоврядування в офлайн режимі (запитом) в дистанційному форматі Messenger, Viber. | 8.00 -16.00 | https://skyteach.ru/2019/01/30/5-populyarnyx-platform-dlya-onlajn-prepodavaniya/ |
5 | 10.04. 2020 | 1.Робота над поповненням розділу «Дистанційно-змішане навчання» на сайті школи 2.Робота зі шкільною документацією - накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти) - Накази згідно циклограми роботи заступника з ВР - 3. Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду вебінару 4. Опрацювання фахової літератури. 5. Індивідуальні консультації в онлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Messenger,, Viber. | 8.00 -16.00 | Сайт:«На Урок» |
6 | 13.04. 2020 | 1.Робота зі шкільною документацією - накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти) - Накази згідно циклограми роботи заступника з ВР 2. Робота з класними керівниками:
3. Господарські роботи(робота в котельні) 4. Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку). 5. Індивідуальні консультації для відділів шкільного самоврядування в онлайн режимі (запитом) в дистанційному форматі Messenger, Viber. | 8.00 -16.00 | https://skyteach.ru/2019/01/30/5-populyarnyx-platform-dlya-onlajn-prepodavaniya/ |
7 | 14.04. 2020 | 1.Робота з поштою та шкільною документацією (накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти) 2. Робота з педколективом: про стан орботи з дистанційно-змішаного навчання. 3. Господарські роботи ( побілка котельні). 4. Підготовка та підбір матеріалів до запланованих виховних заходів у квітні. 5. Індивідуальні консультації для відділів шкільного самоврядування в офлайн режимі (запитом) в дистанційному форматі Messenger, , Viber. 6.Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «Уміти вчити: спільнота освітян» | 8.00 -16.00 | https://www.facebook.com/groups/ict.in.ua/ |
8 | 15.04. 2020 | 1.Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти) 2. Господарська діяльність (впорядкування котельні) 3. Робота в шкільному саду. 4. Дистанційні індивідуальні офлайн-консультації класним керівникам (за запитом) в Messenger,, Viber. | 8.00 -16.00 | |
9 | 16.04. 2020 | 1.Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти) 2. Господарська діяльність (робота в саду) 3. Систематизація документів в папці по пожежній безпеці 4. Підвищення професійної майстерності шляхом ознайомлення з відео уроками на «Всеосвіті» 5. Індивідуальні консультації в офлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Messenger,, Viber. | 8.00 -16.00 | https://skyteach.ru/2019/07/03/proficonf-com-novaya-platforma-dlya-onlajn-urokov/ |
11 | 17.04. 2020 | 1.Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти) 2. Господарська діяльність(ремонт паркану) 3. Систематизація документів (архів). 4. Підвищення професійної майстерності шляхом ознайомлення з відео уроками на Всеосвіті. 5. Індивідуальні консультації в офлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Messenger,, Viber. | 8.00 -16.00 | https://skyteach.ru/2019/01/30/5-populyarnyx-platform-dlya-onlajn-prepodavaniya/ |
12 | 21.04. 2020 | 1.Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти). 2. Перевірка ведення класних журналів вчителів 5-6 класів (сторінок запису інструктажів та виховних годин класних керівників). 3. Опрацювання фахової літератури. 4. Індивідуальні консультації в офлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Messenger,, Viber. | 8.00 -16.00 | https://skyteach.ru/2019/01/30/5-populyarnyx-platform-dlya-onlajn-prepodavaniya/ |
13 | 22.04. 2020 | 1.Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти). 2. Господарська діяльність 3. Індивідуальні консультації для відділів шкільного самоврядування в онлайн режимі (за запитом) дистанційному форматі Instagram. 4. Робота з документацією. 5. Опрацювання фахової літератури. 6. Індивідуальні консультації в офлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в Messenger,, Viber. | 8.00 -16.00 | https://skyteach.ru/2019/01/30/5-populyarnyx-platform-dlya-onlajn-prepodavaniya/ |
14 | 23.04. 2020 | 1.Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти) 2. Господарська діяльність 3. Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку). Сайт:«На Урок» 4. Індивідуальні консультації в офлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в Instagram, Viber. | 8.00 -16.00 | https://naurok.com.ua/ |
15 | 24.04. 2020 | 1.Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти) 2. Складання проєктів наказів з питань виховної роботи на травень місяць. 3. Робота з самоосвіти, накопичення методичних матеріалів. 4. Опрацювання фахової літератури. 5. Самоосвітня робота в мережі Інтернет на сайті https://prometheus.org.ua/ 6. Індивідуальні консультації в офлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в Messenger,, Viber. | 8.00 -10.00 | https://skyteach.ru/2019/01/30/5-populyarnyx-platform-dlya-onlajn-prepodavaniya/ |
№ п/п | Дата | Зміст роботи | Час роботи | Примітка |
1 | 27.04. 2020 | 1.Робота над поповненням розділу «Дистанційно-змішане навчання» на сайті школи 2. Складання плану роботи та самоосвіти на ІІІ період карантину. 3. Робота з класними керівниками: консультації для вчителів-предметників та класних керівників з питання організації навчально-виховної роботи для учнів під час карантину . 4. Складання тижневого плану роботи з господарської діяльності.) 5. Індивідуальні консультації в офлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Messenger, Viber. | 8.00 -16.00 | https://skyteach.ru/2019/01/30/5-populyarnyx-platform-dlya-onlajn-prepodavaniya/ |
2 | 28.04. 2020 | 1.Робота з поштою та шкільною документацією (накази, звіти згідно листів-інформацій відділу освіти) 2. Робота з педколективом:методичне забезпечення дистанційного тнавчання – портфоліо учня. 3 Господарські роботи( сад, огорожа школи). 4. Підготовка та підбір матеріалів дпо звітності у квітні. 5. Індивідуальні консультації в офлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Messenger, Viber. | 8.00 -16.00 | https://skyteach.ru/2019/01/30/5-populyarnyx-platform-dlya-onlajn-prepodavaniya/ |
3 | 29.04. 2020 | 1.Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформацій відділу освіти) 2. Самоосвіта : опрацювання рекомендацій щодо завершення навчального року в умовах карантину 3 Господарські роботи(прибирання території шкільного городу) 4. Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «Уміти вчити: спільнота освітян» 5. Індивідуальні консультації в офлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Messenger, Viber. | 8.00 -16.00 | https://skyteach.ru/2019/01/30/5-populyarnyx-platform-dlya-onlajn-prepodavaniya/ |
4. | 30.04. 2020. | 1.Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформацій відділу освіти) 2. Робота з документацією щодо ведення класних журналів вчителями 5-9 класів під час карантину 3. Обговорення стану виконання програм з вчителями предметниками (тел.. режим) 4.Господарські роботи(прибирання території шкільного городу) 5. Індивідуальні консультації в офлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Messenger, Viber. | 8.00 -16.00 | https://skyteach.ru/2019/01/30/5-populyarnyx-platform-dlya-onlajn-prepodavaniya/ |
5 | 04.05. 2020 | 1.Робота над поповненням розділу «Дистанційно-змішане навчання» на сайті школи 2.Робота зі шкільною документацією - накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти) - Накази згідно циклограми роботи заступника з НВР 3. Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду вебінарів 4. Опрацювання фахової літератури. 5. Індивідуальні консультації в онлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Messenger,, Viber. | 8.00 -16.00 | Сайт:«На Урок» |
6 | 05.05. 2020 | 1.Робота зі шкільною документацією - накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти) - Накази згідно циклограми роботи заступника з ВР 2. Робота з класними керівниками: про онлайнзаходи до Дня Перемоги та Примирення. 3. Господарські роботи(територія школи) 4. Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку). 5. Індивідуальні консультації в офлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Messenger, Viber. | 8.00 -16.00 | https://skyteach.ru/2019/01/30/5-populyarnyx-platform-dlya-onlajn-prepodavaniya/ |
7 | 06.05. 2020 | 1.Робота з поштою та шкільною документацією (накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти) 2. Робота з педколективом: про стан орботи з дистанційно-змішаного навчання. 3. Господарські роботи ( обробіток грунту шкільного городу). 4. Підготовка та підбір матеріалів до запланованих виховних заходів у квітні. 5. Індивідуальні консультації в офлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Messenger, Viber. 6.Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «Уміти вчити: спільнота освітян» | 8.00 -16.00 | https://www.facebook.com/groups/ict.in.ua/ |
8 | 07.05. 2020 | 1.Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).Самоосвіта. 2. Господарська діяльність (впорядкування території біля пам,ятника) 3. Робота на квітниках. 4. Дистанційні індивідуальні офлайн-консультації класним керівникам (за запитом) в Messenger,, Viber. | 8.00 -16.00 | |
9 | 08.05. 2020 | 1.Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).Самоосвіта. 2. Господарська діяльність (робота на квітниках) 3. Систематизація документів в папці по пожежній безпеці 4. Підвищення професійної майстерності шляхом ознайомлення з відео уроками на «Всеосвіті» 5. Індивідуальні консультації в офлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Messenger,, Viber. | 8.00 -16.00 | https://skyteach.ru/2019/07/03/proficonf-com-novaya-platforma-dlya-onlajn-urokov/ |
№ п/п | Дата | Зміст роботи | Час роботи | Примітка |
1 | 12.05. 2020 | 1.Робота над поповненням розділу «Дистанційно-змішане навчання» на сайті школи 2. Складання плану роботи та самоосвіти на ІУ період карантину. 3. Робота з класними керівниками: консультації для вчителів-предметників та класних керівників з питання організації навчально-виховної роботи для учнів під час карантину . робота над учнівським порт фоліо. 4.підсумки онлайн-конкурсу малюнків «Вічна слава героям» 5. Складання тижневого плану роботи з господарської діяльності. 6. Індивідуальні консультації в офлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Messenger, Viber. | 8.00 -16.00 | https://skyteach.ru/2019/01/30/5-populyarnyx-platform-dlya-onlajn-prepodavaniya/ |
2 | 13.05. 2020 | 1.Робота з поштою та шкільною документацією (накази, звіти згідно листів-інформацій відділу освіти) 2. Робота з педколективом:методичне забезпечення дистанційного навчання – портфоліо учня. 3 Онлайн-конкурс вітань «З Днем матері». 4. Підготовка та підбір матеріалів для виконання у травні . 5. Індивідуальні консультації в офлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Messenger, Viber. | 8.00 -16.00 | https://skyteach.ru/2019/01/30/5-populyarnyx-platform-dlya-onlajn-prepodavaniya/ |
3 | 14.05. 2020 | 1.Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформацій відділу освіти) 2. Самоосвіта : звірка і уточнення документації про карантин 3 Господарські роботи 4. Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «Уміти вчити: спільнота освітян» 5. Індивідуальні консультації в офлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Messenger, Viber. | 8.00 -16.00 | https://skyteach.ru/2019/01/30/5-populyarnyx-platform-dlya-onlajn-prepodavaniya/ |
4. | 15.05. 2020. | 1.Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформацій відділу освіти) 2. Обговорення матеріалів травневої педради 3. Обговорення стану виконання програм з вчителями предметниками (тел.. режим) 4.Господарські роботи 5. Індивідуальні консультації в офлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Messenger, Viber. | 8.00 -16.00 | https://skyteach.ru/2019/01/30/5-populyarnyx-platform-dlya-onlajn-prepodavaniya/ |
5 | 18.05. 2020 | 1.Робота над поповненням розділу «Дистанційно-змішане навчання» на сайті школи 2.Робота зі шкільною документацією - накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти) - Накази згідно циклограми роботи заступника з НВР 3. Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду вебінарів 4. Підготовка школи до ремонту. 5. Індивідуальні консультації в онлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Messenger,, Viber. | 8.00 -16.00 | Сайт:«На Урок» |
6 | 19.05. 2020 | 1.Робота зі шкільною документацією - накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти) - Накази згідно циклограми роботи заступника з ВР 2. Робота з класними керівниками: про онлайн-бесіди щодо безпеки під час карантину. 3. Господарські роботи(територія школи) 4. Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку). 5. Індивідуальні консультації в офлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Messenger, Viber. | 8.00 -16.00 | https://skyteach.ru/2019/01/30/5-populyarnyx-platform-dlya-onlajn-prepodavaniya/ |
7 | 20.05. 2020 | 1.Робота з поштою та шкільною документацією (накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти) 2. Робота з педколективом: про стан орботи з дистанційно-змішаного навчання. 3. Господарські роботи . 4. Підготовка документації про завершення навчального року. 5. Індивідуальні консультації в офлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Messenger, Viber. 6.Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «Уміти вчити: спільнота освітян» | 8.00 -16.00 | https://www.facebook.com/groups/ict.in.ua/ |
8 | 21.05. 2020 | 1.Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).Самоосвіта. 2. Господарська діяльність 3. Робота у кабінетах. 4. Дистанційні індивідуальні офлайн-консультації класним керівникам (за запитом) в Messenger,, Viber. | 8.00 -16.00 | |
9 | 22.05. 2020 | 1.Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).Самоосвіта. 2. Господарська діяльність 3. Систематизація документів – наради, МО. 4. Підвищення професійної майстерності шляхом ознайомлення з відео уроками на «Всеосвіті» 5. Індивідуальні консультації в офлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Messenger,, Viber. | 8.00 -16.00 | https://skyteach.ru/2019/07/03/proficonf-com-novaya-platforma-dlya-onlajn-urokov/ |
10 | 25.05 | 1.Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).Завершення навчального року. 2. Господарська діяльність 3. Систематизація документів: інструктажі.Підготовкка онлан-інструктажів на час літніх канікул. 4. Підвищення професійної майстерності шляхом ознайомлення з відео уроками на «Всеосвіті» 5. Індивідуальні консультації в офлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Messenger,, Viber. | ||
11. | 26.05 | 1.Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).Самоосвіта. 2. Господарська діяльність 3. Підготовка документів випускникам 4. Підвищення професійної майстерності шляхом ознайомлення з відео уроками на «Всеосвіті» 5. Індивідуальні консультації в офлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Messenger,, Viber. | ||
12. | 27.05 | 1.Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти). Журнали, звітність. 2. Господарська діяльність 3. Онлан-бесіди із батьками першокласників, оформлення заяв. 4. Підвищення професійної майстерності шляхом ознайомлення з відео уроками на «Всеосвіті» 5. Індивідуальні консультації в офлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Messenger,, Viber. | ||
13. | 28.05 | 1.Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти). Журнали, звітність. 2. Господарська діяльність 3. Нарада : про стан ремонту. 4. Підвищення професійної майстерності шляхом ознайомлення з відео уроками на «Всеосвіті» 5. Індивідуальні консультації в офлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Messenger,, Viber. | ||
14. | 29.05 | 1.Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти). Журнали, звітність. 2. Господарська діяльність 3. Перевірка ведення документації педколективом. 4. Підсумок :підвищення професійної майстерності шляхом ознайомлення з відео уроками на «Всеосвіті» 5. Індивідуальні консультації в офлайн режимі учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Messenger,, Viber. |
№ п/п | Дата | Зміст роботи | Час роботи | Примітка |
1. | 13.03 | 1.Розробка та розсилка завдань для учнів 6-го, 7-го класів та розміщення їх на сайт школи. 2. Складання плану роботи та самоосвіти на період карантину. 3.Консультації з батьками та учнями з питань дистанційного навчання. | 8.30-15.00 | Підручники С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 6,7 кл Мобільний зв'язок . Освітня платформа «На Урок» |
1. | 16.03 | 1.Розробка та розсилка завдань для учнів 8-го,9-го класів, та розміщення їх на сайт школи. 2. Робота із шкільною документацією. 3. Розробка тестів з німецької мови 8 клас. Тема:“Musik in meinem Leben“ 4.Опрацювання методичних рекомендацій МУ щодо організації дистанційного навчання з німецької мови на час карантину | 8.30-15.00 | Підручники С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 8,9 кл Мобільний зв'язок . Освітня платформа «На Урок» |
2. | 17.03 | 1.Робота зі шкільною документацією. 2.Розробка тестів для учнів 6-гокласу. Тема: „Reise. Reisevorbereitungen.“ 3.Складання завдань для учнів 9-го класу. Тема: „Die deutsche Hauptstadt. Berliner Mauer“ 4.Участь у вебінарі «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів» | 8.30-15.00 | Освітня платформа «На Урок» Підручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 9 кл |
3. | 18.03 | 1. Робота на сайті школи 2. Пошук матеріалів та створення шаблону леп буку на тему: „Meine Kleidung.“ 3. Консультації з учнями 8-го та 9-го класу. 4.Інтерактивна взаємодія – онлайн між учасниками освітнього процесу. | 8.30-15.00 | Інтернет ресурси. Освітня платформа «На Урок» |
4. | 19.03 | 1.Склалання тестів для учнів 6-го класу. Тема: „Die Reiseroute. Am Bahnhof.“ 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Складання інтерактивних тестів для учнів 9-го класу. Тема: „Eine Reise durch Deutschland.“ 4. Консультації з учнями 6-го та 7-го класу. | 8.30-15.00 | Освітня платформа «На Урок» Газета « Deutsch» Освітня платформа «На Урок» Інтернет ресурси. |
5. | 20.03 | 1. Робота із шкільною документацією 2. Підбір матеріалів для тематичних папок 3.Планування відвідування вебінарів з питань дистанційного навчання. 4. Створення презентації для учнів 9-го класу «Deutsche Prsönlichkeiten.» 5.Перевірка робіт учнів 6-го класу. | 8.30-15.00 | Інтернет ресурси. Інтернет ресурси. Інтернет ресурси. |
6. | 23.03 | 1. Опрацювання фахової літератури. 2.Робота зі шкільною документацією. 3. Упорядкування папки самоосвіти. 4. Участь у вебінарі «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину.» | 8.30-15.00 | Освітня платформа «Всеосвіта» |
7. | 24.03 | 1.Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання. 2. Підготовка до годин спілкування. 3.Розробка тестових завдань для учнів 8-го класу. Тема: «Die bekanntesten ukrainischen Musiker und Komponisten.» 4.Перевірка робіт учнів 7-го класу. | 8.30-15.00 | Інтернет ресурси. Інтернет ресурси. Освітня платформа «Всеосвіта» |
8. | 25.03 | 1.Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання. 2. Створення презентації для учнів 9-го класу на тему «Interessante Reiseziele in der Ukraine.» 3. Розробка відкритого уроку для 9-го класу по темі «Eine Reise durch die Ukraine.» 4.Перевірка робіт учнів 8-го класу. | 8.30-15.00 | Інтернет ресурси. Інтернет ресурси. Підручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 9 кл |
9. | 26.03 | 1.Виготовлення роздаткового матеріалу по темі «Präteritum» 6 клас. 2.Робота із виготовлення дидактичного матеріалу 3. Опрацювання фахової літератури. 4.Участь у вебінарі «Використання онлайн-тестів у роботі з батьками. | 8.30-15.00 | Освітня платформа «На Урок» |
10. | 27.03 | 1. Розробка уроку для 8-го класу по темі «Deutsche Landschaften.» 2. Опрацювання фахової літератури. 3.Робота зі шкільною документацією. 4.Перевірка робіт учнів 9-го класу. | 8.30-15.00 | Підручник С.Сотникова, Г. Гоголєва «Нім. мова» 9 кл |
11. | 30.03 | 1.Розробка та розсилка завдань для учнів 6-го, 7-го, 8-го,9-го класів, та розміщення їх на сайт школи. 2.Консультації з батьками та учнями з питань дистанційного навчання. 3.Опрацювання методичних рекомендацій МУ щодо організації дистанційного навчання з німецької мови. 4. Консультації з учнями 6-7 класів. | 8.30-15.00 | Підручники С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 6,7, 8,9 кл Інтернет ресурси. |
12. | 31.03 | 1. Робота зі шкільною документацією. 2.Розробка тестів для учнів 6-гокласу. Тема: «Eine Abenteuerreise.» 3.Складання завдань для учнів 9-го класу. Тема: «Die größten Städte der Ukraine» 4.Консультації з учнями 8-го та 9-го класів. | 8.30-15.00 | Підручник С.Сотникова, Г. Гоголєва «Нім.мова» 6,9 кл. |
13. | 01.04 | 1. Робота на сайті школи 2. Робота з методичною літературою 3. Перевірка робіт учнів 6-го класу. 4. Консультації з учнями 6-го та 7-го класів. | 8.30-15.00 | Інтернет ресурси. Інтернет ресурси. |
14. | 02.04 | 1.Склалання інтерактивних тестів для учнів 8-го класу. Тема: «Deutsche Städte» 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Складання інтерактивних тестів для учнів 9-го класу. Тема: «Meine Lieblingsstadt» 4. Консультації з учнями 8-го та 9-го класів. | 8.30-15.00 | Освітня платформа «На Урок» Освітня платформа «На Урок» |
15. | 03.04 | 1. Робота зі шкільною документацією. 2.Складання інтерактивних тестів для учнів 6-го класу по и темі «Eine Weltreise» 3. Перевірка робіт учнів 6-го, 8-го,9-го класів. | 8.30-15.00 | Інтернет ресурси. Освітня платформа «На Урок» |
О.А.Шевченко
№ | Дата | Зміст роботи | Час роботи | Примітки |
1 | 06.04 | 1. Робота з шкільною документацією (складання Google календаря, корегування календарних планів). Індивідуальний план роботи. 2. Розробка та розсилка завдань для учнів 6-9 класи. 3. Складання Google форм та документів, тестів; створення завдань в Padlet, Lino, learningapps, quizlet. | 8.00-14.00 | https://classroom.google.com/u/0/h https://ru.padlet.com/ivakhnenkonp/shu6na5fdfvy http://linoit.com/users/Natalpavlovna/canvases/Gesundes%20essen https://learningapps.org/index.php?page=9&s=&category=11 https://quizlet.com/ru/372410347/kleidung-flash-cards/ |
2 | 07.04 | 1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5-9 класи 2.Оф-лайн консультації, телефонний зв'язок з учнями та батьками з питань дистанційного навчання. 3. Робота з шкільною документацією 4.Розробка і складання дидактичних матеріалів для лепбуків 5-6 класів | 8.00-14.00 | https://classroom.google.com/u/0/h |
3 | 08.04 | 1. Розробка та розсилка завдань для учнів5-9 класів. 2. Робота з шкільною документацією (складання конспектів). 3. Перевірка оф-лайн завдань. 4.Опрацювання теоретичних матеріалів щодо дистанційного навчання | 8.00-14.00 | https://classroom.google.com/u/0/h Освітня платформа «На Урок» |
4 | 09.04 | 1. Розробка та розсилка завдань для учнів 6-9 класів 2. Планування відвідування вебінарів щодо дистанційної роботи з учнями. 3. Онлайн консультація для батьків учнів та учнів zoom, viber. 4. Робота з шкільною документацією (складання конспектів). 5. Перевірка оф-лайн завдань. | 8.00-14.00 | https://classroom.google.com/u/0/h |
5 | 10.04 | 1. Розробка та р розсилка завдань для учнів6-9 класів. 2. Робота з шкільною документацією(складання конспектів). 3. Вивчення нової платформи для роботи з учнями: liveworksheets. | 8.00-14.00 | https://classroom.google.com/u/0/h https://www.liveworksheets.com/register/register.asp |
6 | 13.04 | 1. Розробка та розсилка завдань для учнів 6-9 класів. 2. Робота з безкоштовними платформами при вивчені німецької мови. 3. Складання Google форм та документів, створення завдань в liveworksheets. | 8.00-14.00 | https://classroom.google.com/u/0/h https://www.goethe.de/ins/ua/uk/spr/ueb.html https://www.liveworksheets.com/worksheets/de/Deutsch_als_Fremdsprache_(DaF)/K%C3%B6rperteile/K%C3%B6rperteile_iz77217es |
7 | 14.04 | 1. Розробка та розсилка завдань для учнів 6-9 класів. 2. Робота з новими дистанційними платформами: liveworksheets (складання вправ). 3. Робота з шкільною документацією (складання конспектів). | 8.00-14.00 | https://classroom.google.com/u/0/h https://www.liveworksheets.com/worksheets/de/Deutsch_als_Fremdsprache_(DaF)/Sich_vorstellen/Wer_ist_das_bz28955qt |
8 | 15.04 | 1. Розробка та розсилка завдань для учнів 6-9 класів 2. Вивчення нової платформи для роботи з учнями: formatives. 3. Опрацювання фахової літератури. 4. Перевірка оф-лайн завдань. | 8.00-14.00 | https://metkab2015.blogspot.com/p/google-classroom-google-classroom-111.html https://goformative.com/ |
9 | 16.04 | 1. 1Розробка та розсилка завдань для учнів 6-9 класів 2. Офлайн консультація для батьків учнів та учнів viber. 3. Робота з шкільною документацією (складання конспектів). 5. Перевірка оф-лайн завдань. | 8.00-14.00 | https://metkab2015.blogspot.com/p/google-classroom-google-classroom-111.html |
10 | 17.04 | 1. Розробка та р розсилка завдань для учнів 6-9 класів 2. Робота з шкільною документацією (складання конспектів). 3. Складання Google форм та документів, створення завдань в liveworksheets. | 8.00-14.00 | https://classroom.google.com/u/0/h |
11 | 21.04 | 1. Розробка та розсилка завдань для учнів 6-9 класів 2.Оф-лайн консультації, телефонний зв'язок з учнями та батьками з питань дистанційного навчання. 3. Робота з шкільною документацією (складання конспектів). 4.Розробка і складання дидактичних матеріалів для леп буків 7-8 кл. | 8.00-14.00 | http://edufuture.biz/index.php?title=%D0%9D%D1%96%D0%BC%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0 |
12 | 22.04 | 1. Розробка та розсилка завдань для учнів 6-9 класів 2. Робота з шкільною документацією (складання конспектів). 3. Перевірка оф-лайн завдань. 4.Вимоги до уроку іноземної мови. Опрацювання інтернет ресурсів. Тека самоосвіти, доповнення портфоліо. | 8.00-14.00 | https://classroom.google.com/u/0/h |
13 | 23.04 | 1. Розробка та розсилка завдань для учнів 6-9 класів 2. Індивідуальні консультації для учнів та батьків, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Корегування календарно – тематичного планування. 4. Перевірка та фіксування результатів оф-лайн роботи учнів. | 8.00-14.00 | https://classroom.google.com/u/0/h |
15 | 24.04 | 1. Розсилка завдань для учнів 6-9 класів 2. Робота з шкільною документацією (сайт школи). 2. Виготовлення флеш карток для учнів 6-7 класів класів. 3. Підготовка конспектів уроків. | 8.00-14.00 | , https://classroom.google.com/u/0/h |
№ | Дата | Зміст роботи | Час роботи | Примітки |
1 | 27.04 | 1. Робота з шкільною документацією (ознайомлення з рекомендаціями щодо вивчення іноземної мови дистанційно). Індивідуальний план роботи. 2. Розробка та розсилка завдань для учнів 6-9 класи. 3. Складання флешкарток. Тестів для вивчення лексики; використання можливостей learningapps, quizlet. | 8.00-14.00 | https://classroom.google.com/u/0/h https://ru.padlet.com/ivakhnenkonp/shu6na5fdfvy http://linoit.com/users/Natalpavlovna/canvases/Gesundes%20essen https://learningapps.org/index.php?page=9&s=&category=11 https://quizlet.com/ru/372410347/kleidung-flash-cards/ |
2 | 28.04 | 1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5-9 класи 2.Оф-лайн консультації, телефонний зв'язок з учнями та батьками з питань дистанційного навчання. 3. Робота з шкільною документацією 4.Розробка і складання дидактичних матеріалів для виконання проектів 6-9 класів | 8.00-14.00 | https://classroom.google.com/u/0/h |
3 | 29.04 | 1. Розробка та розсилка завдань для учнів6-9 класів. 2. Робота з шкільною документацією (складання планів-конспектів уроків). 3. Перевірка оф-лайн завдань. 4.Опрацювання теоретичних матеріалів щодо дистанційного навчання | 8.00-14.00 | https://classroom.google.com/u/0/h Освітня платформа «На Урок» |
4 | 30.04 | 1. Розробка та розсилка завдань для учнів 6-9 класів 2. Планування відвідування вебінарів щодо дистанційної роботи з учнями. 3. Онлайн консультація для батьків учнів та учнів viber. 4. Робота з шкільною документацією (складання конспектів уроків). 5. Перевірка оф-лайн завдань. | 8.00-14.00 | https://classroom.google.com/u/0/h |
5 | 04.05 | 1. Розробка та р розсилка завдань для учнів6-9 класів. 2. Робота з шкільною документацією(складання конспектів уроків). 3. Розробка і складання дидактичних матеріалів для виконання проектів 6-7 класів. | 8.00-14.00 | https://classroom.google.com/u/0/h https://www.liveworksheets.com/register/register.asp |
6 | 05.05 | 1. Розробка та розсилка завдань для учнів 6-9 класів. 2. Робота з безкоштовними платформами при вивчені німецької мови. 3. Розробка і складання дидактичних матеріалів для виконання проектів 8-9 класів | 8.00-14.00 | https://classroom.google.com/u/0/h https://www.goethe.de/ins/ua/uk/spr/ueb.html https://www.liveworksheets.com/worksheets/de/Deutsch_als_Fremdsprache_(DaF)/K%C3%B6rperteile/K%C3%B6rperteile_iz77217es |
7 | 06.05 | 1. Розробка та розсилка завдань для учнів 6-9 класів. 2. Робота над створенням порт фоліо учня. 3. Робота з шкільною документацією (складання конспектів уроків). | 8.00-14.00 | https://classroom.google.com/u/0/h https://www.liveworksheets.com/worksheets/de/Deutsch_als_Fremdsprache_(DaF)/Sich_vorstellen/Wer_ist_das_bz28955qt |
8 | 07.05 | 1. Розробка та розсилка завдань для учнів 6-9 класів 2. Робота над створенням порт фоліо учня. 3. Опрацювання фахової літератури. 4. Перевірка оф-лайн завдань. | 8.00-14.00 | https://metkab2015.blogspot.com/p/google-classroom-google-classroom-111.html https://goformative.com/ |
9 | 08.05 | 1 Робота над створенням порт фоліо учня. 2. Офлайн консультація для батьків учнів та учнів viber. 3. Робота з шкільною документацією (складання конспектів). 4. Перевірка оф-лайн завдань. | 8.00-14.00 | https://metkab2015.blogspot.com/p/google-classroom-google-classroom-111.html |
№ | Дата | Зміст роботи | Час роботи | Примітки |
1 | 12.05 | 1. Робота з шкільною документацією (ознайомлення з рекомендаціями щодо вивчення завершення навчального року). Індивідуальний план роботи. 2. Розробка та розсилка завдань для учнів 6-9 класи. Робота над порт фоліо учня. 3. Складання флешкарток. Тестів для вивчення лексики; використання можливостей learningapps, quizlet. | 8.00-14.00 | https://classroom.google.com/u/0/h https://ru.padlet.com/ivakhnenkonp/shu6na5fdfvy http://linoit.com/users/Natalpavlovna/canvases/Gesundes%20essen https://learningapps.org/index.php?page=9&s=&category=11 https://quizlet.com/ru/372410347/kleidung-flash-cards/ |
2 | 13.05 | 1. Розробка та розсилка завдань для учнів 6-9 класи 2.Оф-лайн консультації, телефонний зв'язок з учнями та батьками з питань дистанційного навчання. 3. Робота з шкільноюдокументацією 4.Розробка і складання дидактичних матеріалів для виконання проектів 6-7 класів | 8.00-14.00 | https://classroom.google.com/u/0/h |
3 | 14.05 | 1. Розробка та розсилка завдань для учнів8-9 класів. 2. Робота з шкільною документацією (складання лексичних схем). 3. Перевірка оф-лайн завдань. 4.Опрацювання теоретичних матеріалів щодо дистанційного навчання | 8.00-14.00 | https://classroom.google.com/u/0/h Освітня платформа «На Урок» |
4 | 15.05 | 1. Розробка та розсилка завдань для учнів 6-9 класів 2. Планування відвідування вебінарів щодо дистанційної роботи з учнями. 3. Онлайн консультація для батьків учнів та учнів viber. 4. Робота з шкільною документацією (складання лексичних схем ). 5. Перевірка оф-лайн завдань. | 8.00-14.00 | https://classroom.google.com/u/0/h |
5 | 18.05 | 1. Розробка та р розсилка завдань для учнів6-9 класів. 2. Робота з шкільною документацією(складання лексичних схем). 3. Розробка і складання дидактичних матеріалів для виконання проектів 7-8 класів. | 8.00-14.00 | https://classroom.google.com/u/0/h https://www.liveworksheets.com/register/register.asp |
6 | 19.05 | 1. Розробка та розсилка завдань для учнів 6-9 класів. 2. Робота з безкоштовними платформами при вивчені німецької мови. 3. Розробка і складання дидактичних матеріалів для виконання проектів 8-9 класів | 8.00-14.00 | https://classroom.google.com/u/0/h https://www.goethe.de/ins/ua/uk/spr/ueb.html https://www.liveworksheets.com/worksheets/de/Deutsch_als_Fremdsprache_(DaF)/K%C3%B6rperteile/K%C3%B6rperteile_iz77217es |
7 | 20.05 | 1. Розробка та розсилка завдань для учнів 6-9 класів. 2. Опитування учнів щодо виконання завдань та оформлення порт фоліоучня. 3. Робота з шкільною документацією (складання конспектів уроків). | 8.00-14.00 | https://classroom.google.com/u/0/h https://www.liveworksheets.com/worksheets/de/Deutsch_als_Fremdsprache_(DaF)/Sich_vorstellen/Wer_ist_das_bz28955qt |
8 | 21.05 | 1. Розробка та розсилка завдань для учнів 6-9 класів 2. Опитування учнів щодо виконання завдань та оформлення порт фоліоучня.. 3. Опрацювання фахової літератури. 4. Перевірка оф-лайн завдань. | 8.00-14.00 | https://metkab2015.blogspot.com/p/google-classroom-google-classroom-111.html https://goformative.com/ |
9 | 22.05 | 1 Опитування учнів щодо виконання завдань та оформлення порт фоліоучня.. 2. Офлайн консультація для батьків учнів та учнів viber. 3. Робота з шкільною документацією (складання конспектів). 4. Перевірка оф-лайн завдань. | 8.00-14.00 | https://metkab2015.blogspot.com/p/google-classroom-google-classroom-111.html |
10 | 25.05 | 1.Перевірка виконаних учнями завдань 6-7 кл 2.Робота із шкільною документацією: оформлення класних журналів 3. Офлайн консультація для батьків учнів та учнів viber. | 8.00-14.00 | |
11. | 26.05 | 1.Перевірка виконаних учнями завдань 8-9 кл 2.Робота із шкільною документацією: оформлення класних журналів 3. Офлайн консультація для батьків учнів та учнів viber. | 8.00-14.00 | |
12 | 27.05 | 1.Робота із шкільною документацією: звіт про навчальні досягнення 2.Обговорення планів і завдань МО на слідуючий навчальний рік. | 8.00-14.00 | |
13 | 28.05 | 1.Робота із шкільною документацією. 2.Обговорення результатів дистанційного навчання | 8.00-14.00 | |
14 | 29.05 | 1.Робота із шкільною документацією. 2.Обговорення результатів дистанційного навчання | 8.00-14.00 |