№ п/п | Дата | Зміст роботи | Примітка |
1. | 13.03. 2020 | 1. Інструктаж батьків та учнів щодо організації дистанційної форми навчання учнів під час карантину та надання роз’яснювальної інформації щодо виконання завдань дистанційного навчання . 2. Розробка та розсилка завдань для учнів 6, 7,8, 9 класів. 3. Індивідуальні консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання. 4. Перегляд вебінару «Організація дистанційного навчання під час карантину» . | |
2. | 16.03. 2020 | 1.Робота із шкільною документацією. 2. Індивідуальні консультації з учнями 9 класу підготовка до ДПА. 3. Розробка тестів за прочитаними творами для учнів 6, 7,8,9, класів. 4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. | |
3. | 17.03. 2020 | 1. Ознайомлення з різними платформами для дистанційного навчання, перегляд завдань для дистанційного навчання. 2. Перевірка учнівських робіт (6, 7,8,9 класи). 3. Вивчення нового правопису – самоосвіта. | |
4. | 18.03. 2020 | 1. Розробка та розсилка завдань для учнів 9 класів 2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня при викладанні української мови. 3. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу з української мови. | |
5. | 19.03. 2020 | 1. Поновлення класних куточків. Вивчення методичних та наукових журналів «Дивослово», «Українська мова та література в школі», онлайн-видань. | |
6. | 20.03. 2020 | 1. Виготовлення дидактичного матеріалу. 2. Онлайн консультація для учнів 8 та 9 класів. 3. Надання посилань на відеоуроки з тем, які були задані для самостійного опрацювання. | |
7. | 23.03. 2020 | 1. Підготовка та систематизація завдань з української літератури для 9 класу. 2. Опрацювання матеріалу з інтернет-ресурсів з предметів для урізноманітнення завдань для дистанційного навчання учнів | |
8. | 24.03. 2020 | 1. Поновлення класних куточків. Вивчення методичних та наукових журналів «Дивослово», «Українська мова та література в школі», онлайн-видань | |
9. | 25.03. 2020 | 1. Розробка нестандартних уроків із української мови та літератури, розробка наочних матеріалів. 2. Робота над презентацією до уроків літератури у 8 класі . | |
10. | 26.03. 2020 | 1. Поновлення методичних наробок у теках в кабінеті української мови 2. Корекція виховного плану роботи класного керівника на ІІ семестр | |
11. | 27.03. 2020 | 1. Ознайомлення з правилами проведення ДПА в 9 класі та підготовка матеріалів до неї. 2. Опрацювання фахової літератури з метою підготовки завдань для ДПА 9 клас | |
12. | 30.03. 2020 | 1. Виготовлення стендів для кабінету української мови 2. Опрацювання фахової літератури | |
13. | 31.03. 2020 | 1. Підготовка ат систематизація завдань з української мови та літератури для учнів 8, 9, класів 2. Підготовка та систематизація завдань з української літератури для учнів 6, 7 класів. 3. Розміщення завдань на сайті школи. | |
14. | 01.04. 2020 | 1. Підготовка та систематизація завдань з української мови та літератури для учнів 9 класу 2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня при викладанні української мови. 3. Індивідуальні консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання. | |
15. | 02.04. 2020 | 1. Підготовка та систематизація завдань з української мови та літератури для учнів 6 – 8 класів. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 3. Опрацювання фахової літератури. | |
16 | 03.04. 2020 | 1. Підготовка конспектів уроків 2. Корекція календарно – тематичного планування. |
№ п/п | Дата | Зміст роботи | Час роботи | Примітки |
1 | 06.04. 2020 | 1.Вивчення нових нормативних документів (постанова «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zapobigannya-poshim110320rennyu-na-teritoriyi-ukrayini-koronavirusu-covid-19) 2. Розробка і розміщення завдань для учнів на період карантину на електронній освітній платформі «Мій клас». 3. Опрацювання фахової та періодичної літератури . 4. Консультації з батьками в телефонному режимі. | 8.30 – 09.30 09.30 -11.00 11.00 – 12.00 12.00- 13.00 | |
2 | 07.04. 2020 | 1. Складання плану-графіка самоосвіти та елементів дистанційної роботи на період призупинення освітнього процесу. 2. Розробка і розміщення завдань для учнів на період карантину на електронній освітній платформі «Мій клас» . 3.Підбір матеріалу для діагностичної перевірки знань школярів з української мови. | 8.30 –10.00 10.00 – 11.30 11.30 – 13.00 | |
3 | 08.04. 2020 | 1. Підбір відеоуроків для перегляду учнями. 2. Розробка і розміщення завдань для учнів на період карантину на електронній освітній платформі «Мій клас» . Отримання інформації від батьків про стан здоров`я дітей. 3.Перегляд вебінару на сайті Всеосвіта «Формувальне оцінювання як засіб підвищення ефективності освітнього процесу». | 8.30 -10.00 10.00 – 11.30 11.30- 13.00 | |
4 | 09.04. 2020 | 1. Опрацювання сучасних інформаційних сервісів навчання (Word Art). 2. Розробка і розміщення завдань для учнів на період карантину на електронній освітній платформі «Мій клас» . 3. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури . 4. Консультації з батьками в телефонному режимі. | 8.30 -10.00 10.00 – 11.30 10.00- 11.30 11.30- 13.00 | |
5 | 10.04. 2020 | 1. Корекція календарно-тематичного планування на ІІ семестр. 2 Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Розробка і розміщення завдань для учнів на період карантину на електронній освітній платформі «Мій клас». Отримання інформації від батьків про стан здоров`я дітей. 4.Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах | 8.30 – 9.00 9.00 – 10.00 10.00 - 11.30 11.30-13.00 | |
6 | 13.04. 2020 | 1. Розробка і розміщення завдань для учнів на період карантину на електронній освітній платформі «Мій клас». 2. Розробка пам'ятки для батьків «Створення комфортного психологічного стану в родині під час карантину». Отримання інформації від батьків про стан здоров`я дітей. | 8.30 –10.00 10.00 – 13.00 | |
7 | 14.04. 2020 | 1. Збір та обробка виконаних завдань, відповідей учнями з української мови . 2. Розробка і розміщення завдань для учнів на період карантину . 3. Відбір вебсервісів для дистанційного навчання. | 8.30 –10.00 10.00 –11.30 11.30- 13.00 | |
8 | 15.04. 2020 | 1. Опрацювання сучасних інформаційних сервісів навчання. 2. Корекція календарно-тематичного планування з української літератури на ІІ семестр. 3.Розробка і розміщення завдань для учнів на період карантину на електронній освітній платформі «Мій клас» . 4. Консультації з батьками в телефонному режимі . | 8.30 – 9.00 9.00 – 10.00 10.00 –11.30 11.30- 13.00 | |
9 | 16.04. 2020 | 1.Корекція плану класного керівника на ІІ семестр. 2.Оповіщення важливої інформації для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань учнями. 3.Отримання інформації від батьків про стан здоров`я дітей. 4. Перевірка й аналіз статистики виконання учнями завдань | 8.30 – 9.00 9.00 – 10.00 10.00 –11.30 11.30- 13.00 | |
10 | 17.04. 2020 | 1. Опрацювання сучасних інформаційних сервісів навчання . 2. Розробка і розміщення на електронній освітній платформі «Мій клас» завдань для учнів на період карантину. 4 Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу. | 8.30 – 9.00 9.00 – 10.00 10.00 –11.30 11.30- 13.00 | |
11 | 21.04. 2020 | 1. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах та опрацювання сучасних інформаційних сервісів навчання 2. Розробка і розміщення завдань для учнів на період карантину на електронній освітній платформі «Мій клас» . 3. Консультації з батьками в телефонному режимі. Отримання інформації від батьків про стан здоров`я дітей. | 8.30 –10.00 10.00 –11.30 11.30- 13.00 | |
12 | 22.04. 2020 | 1. Опрацювання фахової літератури в мережі Інтернет. 2.Складання тестових завдань з української мови . 3. Розробка і розміщення завдань для учнів на період карантину на електронній освітній платформі «Мій клас» . 4. Індивідуальні консультації з учнями класу щодо виконання завдань дистанційно. | 8.30 – 9.00 9.00 – 10.00 10.00 –11.30 11.30- 13.00 | |
13 | 23.04. 2020 | 1. Дослідження досвіду роботи з використанням технологій дистанційного навчання передових вчителів і науковців. 2. Розробка і розміщення завдань для учнів на період карантину на електронній освітній платформі «Мій клас» . 3. Консультації з батьками в телефонному режимі. | 8.30 –10.00 10.00 –11.30 11.30- 13.00 | |
14 | 24.04. 2020 | 1. Опрацювання сучасних інформаційних сервісів навчання 2. Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями. 3. Консультації з батьками в телефонному режимі. Отримання інформації від батьків про стан здоров`я дітей. | 8.30 – 9.00 9.00 – 10.00 10.00 –11.30 11.30- 13.00 |
№ з/п | Дата | Зміст роботи | Час роботи | Примітки |
1 | 27. 04 | 1. Складання індивідуального плану роботи під час карантину на виконання навчального плану. 2.Пошук і розробка завдань для учнів на період карантину. 3. Ознайомлення з різними онлайн-платформами для дистанційного навчання учнів. | 9. 00 – 11.00 11.00 – 13.30 13.30 – 14.30 | |
2 | 28. 04 | 1. Робота з документацією. Корекція календарно-тематичного планування. 2. Розробка та розсилка завдань для дистанційного навчання учнів 6, 7, 8, 9-х класів з української мови та літератури. 3. Перегляд уроків Всеукраїнської школи Онлайн. 4. Участь у вебінарі на освітньому проекті «На Урок»: «Створення інклюзивного середовища в закладі освіти» 5. Індивідуальне консультування учнів щодо виконання домашніх завдань. | 9. 00 – 10. 00 10.00 – 12.00 12.00 – 14.00 18.00 – 20.00 Протягом дня | |
3 | 29. 04 | 1. Перевірка учнівських самостійних робіт, тестових завдань. 2. Виготовлення і підбір матеріалів з української мови для учнів 9 класу. 3. Самоосвіта на платформі «EdEra», «На Урок». 4. Індивідуальне консультування учнів щодо виконання домашніх завдань. | 9. 00 – 11. 00 11.00 – 12.00 12.00 – 14.00 Протягом дня | |
4 | 30. 04 | 1. Розробка та розсилка завдань для дистанційного навчання учнів 6, 7, 8, 9-х класів з народознавства. 2. Розробка тестових завдань з української мови та літератури для учнів 8 класу. 3. Участь у вебінарі на платформі «Всеосвіта»: «Створення та ведення блогу на платформі Всеосвіта». 4.Індивідуальне консультування учнів щодо виконання домашніх завдань. | 9.00 – 11.00 11.00 – 13.00 13.00 – 15.00 Протягом дня | |
5 | 04. 05 | 1. Підбір відеоуроків для перегляду учнями. 2. Опрацювання фахової літератури, систематизація інтернет-матеріалів. 3. Розробка тестових завдань з української мови та літератури для учнів 7 класу. 4. Самоосвіта на платформі «EdEra», «На Урок». | 9. 00 – 10. 00 10.00 – 12.00 12.00 – 14.00 14.00 – 16.00 | |
6 | 05.05 | 1. Підбір завдань та відеороликів відповідно до тем. 2. Розробка та розсилка завдань для дистанційного навчання учнів 6, 7, 8, 9-х класів з української мови та літератури. 3.Перегляд уроків Всеукраїнської школи Онлайн 4. Розробка тестових завдань з української мови та літератури для учнів 6 класу. 5.Індивідуальне консультування учнів щодо виконання д/з | 9.00 – 10.00 10.00 – 13.00 13.00 – 14.00 14.00 – 16.00 Протягом дня | |
7 | 06.05 | 1.Перегляд новин, які стосуються освітнього процесу. 2. Опрацювання фахової літератури, систематизація інтернет-матеріалів.. 3. Самоосвіта на платформі «EdEra», «На Урок». 4.Перевірка учнівських самостійних робіт, тестових завдань. 5.Індивідуальне консультування учнів щодо виконання домашніх завдань. | 9. 00 – 10. 00 10.00 – 12.00 12.00 – 14.00 14.00 – 16.00 Протягом дня | |
8 | 07.05 | 1. Створення інтерактивних завдань для виконання учнями. 2. Розробка та розсилка завдань для дистанційного навчання учнів 6, 7, 8, 9-х класів з української мови та літератури. 3. Читання творів із української літератури. 4.Обмін досвідом з колегами щодо дистанційного навчання учнів у групі Viber. 5.Індивідуальне консультування учнів щодо виконання домашніх завдань. | 9. 00 – 10. 00 10.00 – 12.00 12.00 – 14.00 14.00 – 15.00 Протягом дня | |
9 | 08.05 | 1. Перегляд уроків Всеукраїнської школи Онлайн 2. Створення й розміщення коротких конспектів з тем, інтерактивних вправ, консультування учнів в телефонному режимі 3.Перевірка учнівських самостійних робіт, тестових завдань. 4. Поновлення папки самоосвіти 5.Діяльність на платформі «Всеосвіта». | 9.00 – 10.00 10.00 – 11.00 11.00 – 12.00 12.00 – 13.00 13.00 – 15.00 |
№ | Дата | Зміст роботи | Час виконання | |||
1. | 12.05 | 1.Корекція календарно – тематичного планування. Опрацювання методично-фахової літератури. 2. Розробка та упорядкування завдань для учнів 7- 9 класів на період карантину. 3. Розміщення завдань на сайті школи. 4. Складання плану-графіка самоосвіти під час впровадження карантину. | 8.30-14.00 | |||
2. | 13.05 | 1.Опрацювання джерел щодо продовження організації дистанційного навчання у школі на період карантину та закінчення навчального року в умовах пандемії. 2. Підготовка й розміщення домашніх завдань із української мови та літератури для учнів 7-9 класів. 3. Підбір відеоуроків для перегляду учнями. | 8.30-14.00 | |||
3. | 14.05 | 1. Перевірка учнівських самостійних робіт, тестових завдань. 2. Онлайн - урок 8 кл українська мова 3. Участь у вебінарі на платформі «Всеосвіта»: «Як обрати стиль спілкування з дитиною в умовах сьогодення». | 8.30-14.00 | |||
4. | 15.05 | 1. Підбір завдань та відеороликів відповідно до тем. 2. Розробка та розсилка завдань для дистанційного навчання учнів 6 - 9 класів з української мови та літератури 3.Консультація для батьків 8 класу (навчання під час карантину). | 8.30-14.00 | |||
5. | 18.05 | 1. Розробка тестових завдань з української літератури для учнів 6 -7 класів. 2. 2.Опрацювання фахової літератури, систематизація інтернет-матеріалів. 3. Створення інтерактивних завдань для виконання учнями. 4. Онлайн – урок 8 клас українська література | 8.30-14.00 | |||
6. | 19.05 | 1.Перегляд уроків Всеукраїнської школи Онлайн. 2. Розробка та розсилка завдань для дистанційного навчання учнів 7 - 9 класів з української мови та літератури 3.Індивідуальне консультування учнів щодо виконання домашніх робіт (в телефонному режимі). | 8.30-14.00 | |||
7. | 20.05 | 1.Перегляд новин, які стосуються освітнього процесу. 2. Опрацювання фахової літератури, систематизація інтернет-матеріалів.. 3. Самоосвіта на платформі «EdEra», «На Урок». 4.Перевірка учнівських самостійних робіт, тестових завдань. 5.Індивідуальне консультування учнів щодо виконання д/з | 8.30-14.00 | |||
8. | 21.05 | 1.Cамоосвіта: перегляд вебінару «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів»на сайті naurok.com.ua 2.Розробка та розміщення завдань для учнів 6-7 класів на сайті школи. 3.Перевірка учнівських робіт. | 8.30-14.00 | |||
9. | 22.05 | 1.Перегляд уроків Всеукраїнської школи Онлайн. 2.Корекція календарно – тематичного планування. Опрацювання методично-фахової літератури. 3. Складання плану-графіка самоосвіти під час впровадження карантину. | 8.30-14.00 | |||
10. | 25.05 | 1.Індивідуальні консультації для учнів в онлайн-режимі. 2. Перевірка учнівських робіт. 3. Онлайн – урок 8 клас українська література | 8.30-14.00 | |||
11. | 26.05 | 1.Індивідуальні консультації для учнів в онлайн-режимі. 2. Перевірка учнівських робіт. 3. Опрацювання фахових журналів. | 8.30-14.00 | |||
12. | 27.05 | 1.Індивідуальні консультації для учнів та батьків 7-9 класів в онлайн-режимі. 2. Опрацювання матеріалу з інтернет-ресурсів з предметів для урізноманітнення завдань для дистанційного навчання учнів 3. Перевірка учнівських робіт. | 8.30-14.00 | |||
13. | 28.05 | 1. Систематизація завдань для учнів 5 - 9 класів з української мови та літератури 2.Читання творів із української літератури. 3. Консультування учнів, батьків у телефонному режимі. 4. Онлайн – уроки 8 кл українська мова | 8.30-14.00 | |||
14. | 29.05 | 1.Робота з документацією. | 8.30-14.00 | |||