Дати | Зміст роботи | Хто відповідає |
01.03 | 1.Організаційна нарада про організацію навчально-виховного процесу під час карантину. 2.Робота над відновленням розділу «Дистанційне навчання 5-9 класи» на сайті школи . 3.Моніторинг стану здоров,я учнів 4.Моніторинг доступу до мережі Інтернет учнів ЗЗСО (опитування батьків, дітей); 5. Складання плану роботи на період карантину. | ЗДНВР |
02.03 | 1.Організація дистанційного навчання вчителями попредметно . 2.Моніторинг стану здоров,я учнів 3. Проведення онлайн уроків за розкладом для учнів 5-9 класів 4. Робота вчителів з шкільною документацією. (накази, звіти згідно листів-інформацій відділу освіти) 5. Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду вебінарів 6. Індивідуальні консультації для відділів шкільного самоврядування в онлайн режимі (запитом) в дистанційному форматі Messenger, , Viber. | ЗДНВР, Учителі інформатики Класні керівники |
03. 03 | 1.Організація дистанційного навчання вчителями початкових класів . 2. Моніторинг стану здоров,я учнів 2.Нарада при директорові – стан організації дистанційного навчання у школі; 3. Проведення онлайн уроків за розкладом для учнів 5-9 класів 4. Організація роботи щодо березневих віншувань. 5. Робота над реалізацією конкурсних завдань | ЗДНВР, учителі інформатики , учителі – предметники та класні керівники |
04. 03 | 1.Організація дистанційного навчання вчителями попредметно . 2. Моніторинг стану здоров,я учнів 3. Проведення онлайн уроків за розкладом для учнів 1-9 класів 4. Робота з шкільною документацією. 5. Робота над організацією участі учнів у конкурсах 6. Співбесіди з учителями, що атестуються. 7.Участь у акції «Моє село – краса Поділля» | ЗДНВР, учителі інформатики , учителі – предметники та класні керівники |
05.03 | 1.Організація дистанційного навчання вчителями попредметно . 2. Моніторинг стану здоров,я учнів 3. Проведення онлайн уроків за розкладом для учнів 1-9 класів 4. Робота з шкільною документацією ( перевірка завдань виконаних завдань учнями: вайбер- спілкування) 5. Організація роботи щодо березневих віншувань. 6. Самоосвіта вчителів | ЗДНВР, учителі інформатики , учителі – предметники та класні керівники |
08.03 | Святкові вітання | Адміністрація та класні керівники |
09.03 | 1.Організація дистанційного навчання вчителями попредметно . 2. Моніторинг стану здоров,я учнів 3. Проведення онлайн уроків за розкладом для учнів 1-9 класів 4. Організація проведення Шевченківських днів. 5. Підготовка та проведення засідань МО Обговорення стану виконання програм. Дистанційне навчання- здобутки і недоліки. 4. Робота над організацією участі учнів у конкурсах 5. Індивідуальні консультації для відділів шкільного самоврядування в онлайн режимі (запитом) в дистанційному форматі Messenger, , Viber. | ЗДНВР, учителі інформатики, учителі – предметники та класні керівники |
10.03 | 1.Організація дистанційного навчання вчителями по предметно. 2. Моніторинг стану здоров,я учнів 3. Проведення онлайн уроків за розкладом для учнів 1-9 класів 4. Робота із шкільною документацією. 5.Нарада при директорові: Аналіз навчальної діяльності, дистанційне навчання. 6. Самоосвіта вчителів: організація роботи з обдарованими дітьми в період карантину. 7. Перевірка ведення класних журналів та журналів-інструктажів . | ЗДНВР, учителі інформатики, учителі – предметники та класні керівники |
11.03 | 1.Організація дистанційного навчання вчителями попредметно 2. Моніторинг стану здоров,я учнів 3. Проведення онлайн уроків за розкладом для учнів 1-9 класів 4.Засідання МО класних керівників: організація гурткової роботи та предметних тижнів в умовах карантину 5.Співбесіда з учителями «Результативність роботи з учнями в системі дистанційного навчання 6.Підготовка кабінетів до відновлення навчального процесу | ЗДНВР, учителі інформатики та фізики, учителі – предметники та класні керівники |
12.03 | 1.Організація дистанційного навчання вчителями попредметно . 2.Моніторинг стану здоров,я учнів 3. Проведення онлайн уроків за розкладом для учнів 1-9 класів 4. Нарада при директору школи. Підсумки навчання учнів за дистанційною системою у період карантину. Плюси та мінуси роботи на платформі Google Meet . 5. Підготовка до навчання в звичайному режимі. 6.Самоосвітня робота в мережі Інтернет : використання інновацій в умовах карантину. | ЗДНВР, учителі інформатики, учителі – предметники та класні керівники |
Охорона школи та території закладу здійснюється у нічний час та вихідні дні .
№ | Назва заходу | Термін виконання | Відповідаль ний | Примітка |
1. | Наради при директорові. | 08:30 Кожен день протягом карантину | ЗДНВР | |
2. | Ознайомитись з новими інструментами для організації дистанційного навчання та випробувати їх. | Протягом карантину | Вчителі | |
3. | Проводити дистанційні уроки. | Протягом карантину | Вчителі | |
5. | Консультації учнів та батьків. | Протягом карантину | Вчителі | |
6. | Опрацювання Санітарного регламенту для закладів освіти | Протягом карантину | Вчителі | |
7. | Опрацювання ЗУ про освіту та ЗУ про повну загальну середню освіту | Протягом карантину | Вчителі Адміністрація | |
8. | Ознайомитись з новими формами та методами викладання та опрацювати їх | Протягом карантину | Вчителі Адміністрація | |
9. | Підготовка до проведення чергової педради | Протягом карантину | Вчителі | |
10. | Опрацювати матеріали з безпеки життєдіяльності та профілактики дитячого колективу. | Протягом карантину | Вчителі | |
11. | Про оцінювання навчальних досягнень учнів в ході дистанційного навчання | Протягом карантину | ЗДНВР | |
12. | Підвищення рівня інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів. | Протягом карантину | ЗДНВР | |
13. | Участь у онлайн-семінарах, тренінгах та вебінарах. | Протягом карантину | Вчителі Адміністрація |