Дати | Зміст роботи | Хто відповідає |
11.01 | 1.Організаційна нарада про організацію навчально-виховного процесу під час карантину 2.Робота над відновленням розділу «Дистанційно-змішане навчання» на сайті школи 3. Складання плану роботи та самоосвіти на період карантину. 4. Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду вебінару «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів» | ЗДНВР |
12.01 | 1.Організація змішано-дистанційного навчання вчителями попредметно . 2. Моніторинг доступу до мережі Інтернет учнів ЗЗСО (опитування батьків, дітей); 3. Робота вчителів з шкільною документацією. (накази, звіти згідно листів-інформацій відділу освіти) 4. Дистанційне навчання для вчителів:перегляд вебінарів 5. Індивідуальні консультації для відділів шкільного самоврядування в онлайн режимі (запитом) в дистанційному форматі Messenger, , Viber. | ЗДНВР, Учителі інформатики та фізики |
13. 01 | 1.Організація змішано-дистанційного навчання вчителями попредметно . 2.Нарада при директорові – стан організації змішано-дистанційного навчання у школі; 3. Онлайн-батьківські збори «Організація харчування учнів у зв,язку із переходом до Джулинської сільської ради» 4.Співбесіди з учителями. Систематизація документів в папці по травматизму 5. Підвищення професійної майстерності шляхом ознайомлення з новими освітніми платформами для створення та проведення онлайн уроків | ЗДНВР, учителі інформатики та фізики, учителі – предметники та класні керівники |
14. 01 | 1.Організація змішано-дистанційного навчання вчителями попредметно . 2. Робота з шкільною документацією. 3. Робота із організації харчування учнів пільгових категорій 4. Робота над організацією участі учнів у конкурсах 5. Співбесіди з учителями, що атестуються. | ЗДНВР, учителі інформатики та фізики, учителі – предметники та класні керівники |
15.01 | 1.Організація змішано-дистанційного навчання вчителями попредметно . 2. Робота з шкільною документацією ( перевірка завдань виконаних завдань учнями: вайбер- спілкування) 3. Робота з системою дистанційного навчання. Підвищення професійної майстерності шляхом роботи на сайті ВШО 4. Самоосвіта вчителів | ЗДНВР, учителі інформатики та фізики, учителі – предметники та класні керівники |
18.01 | 1.Організація змішано-дистанційного навчання вчителями попредметно . 2. Робота з шкільною документацією ( перевірка завдань виконаних завдань учнями: вайбер- спілкування) 3.Нарада при директорові: обговорення проекту профстандарту вчителя. 4 Організація участі учнів у фотоконкурсі «Україна – це ми» для учнів 5-9 класів та конкурсу малюнків «Це моя Україна» для учнів 1-4 класів. 5. Зустріч з членами батьківського комітету (обговорення планів, питань стосовно роботи на час карантину ). 6. Самоосвіта вчителів | ЗДНВР, учителі інформатики та фізики, учителі – предметники та класні керівники |
19.01 | 1.Організація змішано-дистанційного навчання вчителями попредметно . 2. Робота з матеріалами сайту дистанційного навчання. 3. Проведення педради №3 4. Підготовка до проведення засідань МО Обговорення проекту типової освітньої програми для 5-9 класів. 5. Самоосвіта вчителів 6. Індивідуальні консультації для відділів шкільного самоврядування в онлайн режимі (запитом) в дистанційному форматі Messenger, , Viber. | |
20.01 | 1.Організація змішано-дистанційного навчання вчителями по предметно, (спілкування з учнями в системі вайбер).. 2. Онлайн-нарада «Зміни до статуту школи». 3. Робота із шкільною документацією. Аналіз відвідування учнями школи. 4. Самоосвіта вчителів: організація роботи з обдарованими дітьми. 5. Перевірка ведення класних журналів та журналів-інструктажів (сторінок запису інструктажів та виховних годин класних керівників). | ЗДНВР, учителі інформатики та фізики, учителі – предметники та класні керівники |
21.01 | 1.Організація змішано-дистанційного навчання вчителями попредметно (завдання, спілкування з учнями в системі вайбер). . 2.Засідання МО класних керівників: організація гурткової роботи та предметних тижнів в умовах карантину 3.Співбесіда з учителями «Результативність роботи з учнями в системі дистанційного навчання 4.Підготовка кабінетів до відновлення навчального процесу | ЗДНВР, учителі інформатики та фізики, учителі – предметники та класні керівники |
22.01 | 1.Організація змішано-дистанційного навчання вчителями попредметно . 2. Нарада при директору школи. Підсумки навчання учнів за дистанційною системою у період карантину. Плюси та мінуси дистанційного навчання. 3. Підготовка до навчання в звичайному режимі. 4.Самоосвітня робота в мережі Інтернет : використання інновацій в умовах карантину. | ЗДНВР, учителі інформатики та фізики, учителі – предметники та класні керівники |
3.3. Контроль за температурним режимом у школі.
№ | Назва заходу | Термін виконання | Відповідальний | Примітка |
1. | Наради при директорові. | 08:30 Кожен день протягом карантину | ЗДНВР | |
2. | Ознайомитись з інструментами для організації дистанційного навчання та випробувати їх. | Протягом карантину | Вчителі | |
3. | Проводити дистанційні уроки. | Протягом карантину | Вчителі | |
4. | Консультація учнів та батьків. | Протягом карантину | Вчителі | |
5. | Опрацювання Санітарного регламенту для закладів освіти | Протягом карантину | Вчителі | |
6. | Опрацювання ЗУ про освіту та ЗУ про повну загальну середню освіту | Протягом карантину | Вчителі Адміністрація | |
7. | Ознайомитись з новими формами та методами викладання та опрацювати їх | Протягом карантину | Вчителі Адміністрація | |
8. | Обговорення проекту Типової освітньої програми для 5-9 класів | Протягом карантину | Вчителі | |
9. | Опрацювати матеріали з безпеки життєдіяльності та профілактики дитячого колективу. | Протягом карантину | Вчителі | |
10. | Формувальне оцінювання учнів 5-9 класів. | Протягом карантину | ЗДНВР | |
11. | Підвищення рівня інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів. | Протягом карантину | ЗДНВР | |
12. | Участь у онлайн-семінарах, тренінгах та веббінарах. | Протягом карантину | Вчителі Адміністрація |