№ | Прізвище, ім`я та по батькові | Освіта | Педагогічний стаж | Напрямок, над яким працюють члени МО | Форма звітування |
1. | Шевченко Світлана Миколаївна, керівник МО | Вища | 30р. спеціаліст І категорії, старший учитель | Особливості навчання і виховання обдарованих дітей. | Доповідь на педраді |
2. | Блащенко Олександра Петрівна, секретар МО | Вища | 9р. спеціаліст ІІ категорії | Особливості навчання і виховання обдарованих дітей. | Доповідь на педраді |
3. | Близнюк Вероніка Костянтинівна | Вища | 7 р спеціаліст ІІ категоорії | Родинно-сімейне та національно-патріотичне виховання | Виховні заходи |
4. | Блащенко Лідія Сидорівна | Вища | 38р. спеціаліст І категорії, | Родинно-сімейне та національно-патріотичне виховання | Виховні заходи |
5. | Гонтарук Павліна іванівна | Вища | 34р.спеціаліст І категорії, | Родинно-сімейне та національно-патріотичне виховання | Виховні заходи |
6. | Сухоленцева Альона Миколаївна | Вища | 23р. спеціаліст І категорії, | Родинно-сімейне та національно-патріотичне виховання | Виховні заходи |
7. | Кравець Оксана Михайлівна | Вища | 12 р. спеціаліст ІІ категорії | Родинно-сімейне та національно-патріотичне виховання | Виховні заходи |
8. | Клітченко Галина Іванівна | Вища | 29 р.спеціаліст І категорії, | Родинно-сімейне та національно-патріотичне виховання | Виховні заходи |
9. | Запорожець Наталія Василівна | Вища | 26 р.спеціаліст вищої категорії, | Родинно-сімейне та національно-патріотичне виховання | Виховні заходи |
10. | Зарубенко Олег Васильович | Вища | 10 р. спеціаліст ІІ категорії | Родинно-сімейне та національно-патріотичне виховання | Виховні заходи |
Відвідувати курси, семінари, засідання МО при районному методичному кабінеті
Систематично самостійно підвищувати свій фаховий рівень, розв’язуючи складні конкурсні, олімпіадні задачі з математики, фізики, хімії, інформатики, біології
Проблема: «Виховання свідомого відношення до навчання та прищеплення стійких навичок культури поведінки ».
(форма реалізації:виступ на засіданні МО, розробка виховного заходу)
Методична робота: «Формування громадської зрілості юнаків та дівчат, орієнтації на правильний вибір подальшого життєвого шляху»
Проблема: «Всебічний розвиток особистості на основі виховування в учнів основ культури і ознайомлення з традиціями та історією рідного краю ».
(форма реалізації:виступ на засіданні МО, розробка виховного заходу)
Методична робота: «формування особистості на самовиховання, засвоєння основ загальнолюдської моралі, звичаїв, традицій рідного народу, зміцнення любові до України»
Проблема: «Виховання в учнів правил культурної поведінки, формування е в здоровому способі життя ».
(форма реалізації:виступ на засіданні МО, розробка виховного заходу)
Методична робота: «Виховання толерантності у класному колективі через колективні творчі справи»
Проблема: «Родинне виховання дітей в сім'ї і школі; виховання творчої особистості. Співпраця сім'ї і школи ».
(форма реалізації:виступ на засіданні МО, розробка виховного заходу)
Методична робота: «Формування активності та відповідальності в учнівському колективі»
Проблема: «Моральне виховання. Проблеми людиності, поваги до батьків, до старших, взаємовідносини у класному колективі ».
(форма реалізації:виступ на засіданні МО, розробка виховного заходу)
Методична робота: «Формування особистості школяра через засоби морально – етичного виховання»
Проблема: «Психологічні особливості формування класного колективу ».
(форма реалізації:виступ на засіданні МО, розробка виховного заходу)
Методична робота: «Морально – етичне виховання молодших школярів»
Проблема: «Прищеплення та розвиток моральних почуттів та переконань, формування моральної особистості».
(форма реалізації:виступ на засіданні МО, розробка виховного заходу)
Методична робота: «Виховання культури поведінки молодших школярів»
Проблема: «Виховання основ етичної культури молодших школярів».
(форма реалізації:виступ на засіданні МО, розробка виховного заходу)
Методична робота: «Психологічні аспекти виховання молодших школярів. Сім'я і школа»
Проблема: «Формування дружнього організованого колективу через активізацію індивідуального впливу та колективної виховної роботи ».
(форма реалізації:виступ на засіданні МО, розробка виховного заходу)
Методична робота: «Розвиток естетично-творчої діяльності молодших школярів»