ПЛАН РОБОТИ

методичного об’єднання класних керівників 1-9 класів

на 2020/2021 навчальний рік

Теми засідань, змістпитання та заходи Відпові-дальні Термін вик-я Відмітка про виконання
ПЕРШЕ ЗАСІДАННЯ
1 Інструктивно-методична нарада.
Тема.Особливості організації виховної роботи в умовах пандемії на 2020/2021 н. р. Підвищення
фахової
компетентності класного керівника.
Мета. Ознайомити класних керівників з основними напрямками виховної роботи на новий навчальний рік в умовах пандемії, формування у педагогів навичок дистанційної освіти з класним колективом, надати методичні рекомендації.
Питання для обговорення
1. Визначення основних напрямків методичної та виховної роботи закладу на 2020/2021 н. р.
2. Ознайомлення з нормативно-правовими документами, Листами та наказами МОНУ в галузі освіти на 2020/2021 н. р. Опрацювання Методичних рекомендацій з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2020/2021 навчальному році
3. Корегування та затвердження плану роботи МО класних керівників на 2020/2021 н. р.
4. Методичні рекомендації щодо проведення першого уроку.
ЗДНВР Голова МО вересень 2020
Робота між засіданнями
1. Скласти та затвердити соціальні паспорти класів, плани виховної роботи.
2. Поновити списки дітей пільгових категорій.
3. Продумати шляхи профілактики проявів булінгу в дитячому колективі.
ДРУГЕ ЗАСІДАННЯ
2 Круглий стіл
Тема. Булінг у дитячомусередовищі: причини, наслідки та шляхи йогоподолання.
Мета. Підвищення фахової кваліфікації вчителів з удосконалення нормативно-правової бази у сфері булінгу у дитячому колективі. Формування у класних керівників установки на застосування технологій та основ впровадження демократичних цінностей: захищати права дитини, навчати учнів життєвим навичкам (психосоціальним компетентностям), що сприяють соціальній злагодженості, розбудові здорових стосунків.
Питання для обговорення
1. Доповідь. Причини виникненнябулінгу та йогонаслідки.
2. Виступ. Профілактика насильницьких та агресивних форм поведінки серед учнівської молоді.
3. Палітра досвіду роботи класних керівників з теми засідання. Обговорення питання «Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе».
4. Тренінг «СТОП – БУЛІНГ: попередження жорстокості та насильства серед підлітків». 5. Методичніперегуки. Обговорення методичної літератури з теми засідання.
Голова МО Педагог-організатор члени МО листопад 2020
Робота між засіданнями
1. Підготувати інформацію з власного досвіду про роботу з батьками, про ефективні методи роботи.
2. Продумати: від чого залежить успіх в організації роботи з батьками; систему спільних творчих справ батьків і дітей.
ТРЕТЄ ЗАСІДАННЯ
3 Психолого - педагогічний семінар.
Тема. Основипедагогічноїспівпраці «Педагоги -діти -батьки»
Мета. Озброєння педагогів закладу сучасними методами роботи з батьками. Формування у педагогів установки, що успіх в організації роботи з батьками значною мірою залежить від особистості та авторитету педагога, його професійності, високих моральних, людських якостей, вміння спілкуватися з батьками, колегами, дітьми. Інтеграція зусиль і гармонізація взаємин педагогічного колективу, громадськості та батьків щодо створення сприятливих умов для ефективної роботи освітнього закладу.
Питання для обговорення:
1. Виступ. Психолого-педагогічні знання, професійні вміння і навички – важлива складова в педагогічному трикутнику «дитина-батьки-вчитель».
2.Палітрадосвідуроботи класних керівників: «Позиціябатьків – важливий фактор педагогічноїспівпраці «Педагоги – діти-батьки». Обмін досвідом.
3.Партнерство заради майбутнього. Співпраця класного керівника з батьками в системі НУШ.
4.Аукціонпсихолого-педагогічнихідей. «Система спільних творчих справ батьків і дітей» з елементами тренінгу.
Мета – встановити реальні можливості виховного потенціалу кожної сім’ї у вихованні учнів класу. Методичніперегуки.Огляд та обговорення методичної літератури з теми засідання.
Педагог-організатор Члени МО Члени МО Члени МО лютий 2021
Робота між засіданнями
Підготувати інформацію з власного досвіду з наступних тем: · «Формування в учнів культури поведінки та спілкування, навчання їх способів розв'язання конфліктів». · «Диференційований педагогічний вплив на формування культури поведінки та спілкування здобувачів освіти». . «Культура мобільного віртуального спілкування. Безпечний он – лайн простір»
ЧЕТВЕРТЕ ЗАСІДАННЯ
4 Педагогічнийдіалог.
Тема. Формування в учнів культури поведінки та спілкування, навчання їх способів розв'язання конфліктів
Мета. Підвищення рівня педагогічної майстерності педагогів з питань гендерного виховання учнів. Озброїти педагогів знаннями важливих компонентів гендерної соціалізації особистості – гендерної освіти та гендерного виховання. Формування у педагогів установки виховувати в учнів усвідомлення себе представником своє їстаті, що підтримує самооцінку і почуття самоповаги, впевненість і потенціал самореалізації.
Питання для обговорення:
1. Доповідь на тему:« Формування морально-етичних цінностей в учнів початкової школи.»; «Культура мобільного віртуального спілкування. Безпечний он – лайн простір»
2. Практикум для класних керівників щодо визначення способу розв`язання конфліктних ситуації в класних колективах. Методи роботи з агресивними дітьми..
3. Практичне завдання. Створення колективної презентації на тему :« Формування в учнів культури поведінки та спілкування, навчання їх способів розв'язання конфліктів»
4. Про участь класних колективів в шкільних та позашкільних заходах творчого спрямування
5. Про підсумки роботи МО за 2020/2021 н.р. Результати моніторингу «Кращий клас», «Кращий учень».
6. Панорама ідей. Обговорення, складання та коригування перспективного плану роботи МОКК на 2021/2022 н. р.
7. Анкетування класних керівників з метою визначення рівня теоретичних знань, умінь і навичок та з’ясування труднощів у роботі.
Педагог-організатор Члени МО Голова МО травень 2021
Робота між засіданнями
1. Підготувати моніторинги, діагностику та аналізи виховної роботи за навчальний рік.
2. Поповнити методичну скарбничку педагога
Кiлькiсть переглядiв: 996

Коментарi