/Files/images/65603_html_abcb6e9.jpg

Проблема ,над якою працює МО вчителів природничо-математичного циклу

«Впровадження елементів інноваційних технологій на уроках природничо-математичного циклу»

Склад МО природничо-математичного циклу.

/Files/images/mo_foto/DSC_0494.JPG

№ з/п ПІБ Число, місяць, рік народження Кваліфікаційна категорія, звання Нагороди за останні 5 років Спеціальність за дипломом Викладає в школі (перелік предметів) Загальний педстаж Педстаж в даному закладі З якого часу працює в школі Обов’язки в ШМО
1 Блащенко О.П. 28.04.1988 ІІ категорія Вчитель математики та інформатики Математика, інформатика 12 12 2011 Секретар МО
2 Клітченко Г.І. 25.11.1973 І категорія Вчитель географії та історії Географія, біологія 32 30 1993 Керівник МО
3 Зарубенко О.М. 04.10.1986 ІІ категорія Вчитель фізичної культури фізична культура 13 13 2010
4 Гонтарук А.А. 25.11. 1959 І категорія Вчитель фізики, трудового навчання інформатики, Фізика, математика, 39 39 1981
5 Череушенко Л.Я. 0203. 1952 І категорія Вчитель математики Математика, 53 42 1971
6 Шевченко С.М. 11.10. 1965 І категорія
Старший вчитель
Вчитель біології та хімії Біологія і хімія 33 33 1990

Пріоритетні напрямки в роботі

методичного об’єднання вчителів

природничо-математичного циклу

2020-2021 навчального року

· удосконалювати форми і методи індивідуальної роботи вчителів з учнями;

· удосконалення науково-теоретичної, психолого-педагогічної, методичної і фахової підготовки членів МО;

· впровадження найбільш ефективних технологій освіти школярів;

· впроваджувати в систему своєї роботи передовий досвід кращих вчителів та працювати над підвищенням свого методичного рівня викладання навчальних предметів;

· розвиток позитивної мотивації творчості педагогів, мотивації до навчання учнівського колективу;

· приділяти увагу роботі з обдарованими дітьми;

· приділяти належну увагу роботі з учнями, які мають початковий рівень знань;

· приділяти належну увагу використанню інноваційних технологій та на уроках;

· проведення системної підготовки учнів до здачі ДПА.

· продовжувати відвідування відкритих уроків та взаємовідвідування уроків вчителями ШМО;

· вчителям систематично працювати над підвищенням фахового рівня шляхом проходження online курсів, самоосвіти.

Проблемні питання, над якими працюють член МО природничо-математичного циклу.

Склад ШМО Назва предмету Питання
1 Череушенко Л.Я. математика Нестандартні уроки як великий потенціал у розвитку здібностей учнів
2 Шевченко С.М. біологія і хімія, природознавство Формування творчих компетентностей учнів на уроках шляхом впровадження елементів інноваційних технологій на уроках біології та хімії
3 Клітченко Г.І. географія і історія, основи здоров,я Використання елементів інноваційних технологій та ІКТ для розвитку творчих здібностей учнів
4 Гонтарук А.А. Фізика і інформатика Використання шкільного фізичного експерименту в умовах розвивального навчання
5 Блащенко О.П. Математика Використання активних та інтерактивних методів навчання на уроках математики
6 Зарубенко О.В. Фізкультура Формування потреби у здоровому способі життя
Кiлькiсть переглядiв: 928

Коментарi