Вокально-хореографічний гурток /Files/images/images (1).jpg
Керівник гуртка - Сухоленцева Альона Миколаївна

Члени гуртка (молодша і старша групи):

Молодша група:

№ п\п Молодша група
1. Близнюк Софія
2. Кравець Валерія
3. Сивкович Юліанна
4. Заєць Анатасія
5. Грабченко Олена
6. Краснозей Євгенія
7. Іванова Софія
8. Мовчун Марина
9. Тернова Мілана
10. Кравець Анна
11. Мадуду Емелія
12. Чухнюк Анна
13. Сивкович Діана
14. Білоус Анжеліка
15. Морванюк Моніка
16. Бернада Анастасія
17. Швець Софія
18. Марущак Олександра

/Files/images/2015prezentatsya_klasv/liniia-937.gif







Старша група

№ п\п Старша група
1. Близнюк Ольга
2. Бездушна Ірина
3. Бездушна Олена
4. Гнатюк Сніжана
5. Клим Олеся
6. Швець Ангеліна
7. Чухнюк Аліса
8. Пузирей Анастасія
9. Мовчун Юліана
10. Кравець Даша
11. Сухоленцев Євгеній
12. Левчук Максим
13. Твардієвич Дмитро
14. Твардієвич Олексій
15. Малкін Сергій
16. Левчук Віталій
17. Жук Олександр
18. Мельник Богдан
19. Череушенко Олександр
20. Сивоконь Дмитро

План роботи на 2019 - 2020 навчальний рік

1. Набір учнів у гурток. Прослуховування дітей. Розподіл за голосами. Поняття про співочу поставу, вокальне дихання, діапазон і гучність голосу.
2. Робота над диханням. Практичне застосування вправ на розвиток діапазону. Поняття про гігієну голосового апарату, його особливостей функціонування. Ознайомлення з репертуаром
3. Поняття про двоголосся. Види двоголосся. Спроби співу двоголосних по співок.
4. Робота над вправою на дикцію, артикуляцію. Робота над голосними, приголосними, виконання вправ на дихання.
5. Елементи народного співу. Робота над вокальними навичками в ансамблі.
6. Робота над технікою співу, над правильним звукоутворенням. Формування природничого звучання голосу.
7. Поняття про розспівку, практичне застосування розспівок.
8. Розучування нового співочого матеріалу. Знайомство з піснями.
9. Робота над інтонуванням пісні.
10. Інтонаційна робота в піснях.
11. Поняття форте, піано, димінуендо і крещендо.
12. Робота над динамікою і динамічним ансамблем.
13. Робота над ритмом і ритмічним ансамблем.
14. Формування вмінь і навичок виразного, осмисленого виконання пісенного матеріалу.
15. Робота над строєм – унісоном. Робота над інтонуванням мелодій.
16. Концертна діяльність.

/Files/images/2015prezentatsya_klasv/112797224_cluster_25.png

Кiлькiсть переглядiв: 200

Коментарi