Ви знаходитесь тут:
- Головна
- Колективна творча справа "Шкільна родина"
КОЛЕКТИВНА ТВОРЧА СПРАВА «Шкільна родина»









Положення
про шкільну колективну творчу справу
«Шкільна родина»
Загальні положення та мета КТС
Шкільна колективна творча справа «Шкільна родина» спрямована на підвищення зацікавленості до участі учнів у шкільних та позашкільних заходах,формування активної життєвої позиції кожного учня, підтримки молодіжних ініціатив щодо вивчення історії свого краю, соціалізації учнів , згуртування класних колективів, ознайомлення учнів із досвідом життєдіяльності інших класних колективів, учнівського самоврядування, усвідомлення причетності кожного учня до великої шкільної родини , формування ціннісних ставлень учнів до себе, людей, суспільства та культурних цінностей, праці, природи, свого здоров,я, життєвої компетентності, толерантності.
Завдання КТС
1. Створити куточок «Наша шкільна родина» та провести роботу в класах щодо реалізації шкільної колективної творчої справи «Шкільна родина» за обраною тематикою в рамках шкільної КТС. ;
2. Сприяти налагодженню дружніх взаємовідносин між учнями та учнівськими колективами школи;
3. Поширити досвід виховної діяльності класних керівників та класоводів;
4. Активізувати діяльність учнівського самоврядування;
5. Формувати культуру спілкування дітей та учнівської молоді;
6. Пропагувати активні форми позаурочної діяльності школярів.
Учасники КТС
До участі у загальношкільній справі запрошуються всі учнівські колективи Дяківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів , батьки, громадськість.
Напрями діяльності обираються на розсуд учнівських колективів. Зібрані в ході проведення КТС матеріали стануть основою для презентації виховної роботи в школі до проведення батьківської конференції.
Очікувані результати:
1. Поширення досвіду виховної діяльності класних колективів, різноманітних форм організованого проведення дозвілля учнів.
2. Сприяння розвитку учнівського самоврядування та навичок творчої діяльності школярів. .
3. Самореалізація, розвиток життєвих компетенцій учнів та соціальної активності учнів..
4. Розширення кола спілкування учнів на рівні школи.
Поради класним керівникам:
У будь-якому варіанті міні-проект повинен проходити святково, урочисто, доброзичливо, щоб створити дружню, ділову, невимушену обстановку взаємного навчання, спільного пошуку.
Педагоги, батьки беруть участь разом з учнями на всіх етапах: і в передачі досвіду свого колективу, і у вивченні досвіду інших, і в колективному роздумі – пошуку кращих рішень на майбутнє. А, головне, разом з дітьми піклуються про те, щоб усе цінне, засвоєне під час реалізації міні-проекту, увійшло в життя.
Алгоритм дій
«В гостях у школи»
1. Створення групи для презентації школи (до 8 осіб).
2. Склад групи:
актив школи та лідери класів за вибором активу;
- представники педагогічного колективу;
- представлення учнівського колективу школи.
3. Робота творчої групи по підготовці презентації та складання плану:
- презентація школи;
- екскурсія коридором, класами, музей (якщо є);
- створення візитки школи і кожного класу;
- оформлення сайту школи;
- подарунки, пам’ятні сувеніри про школу.
4. Створення презентації в електронному варіанті (загальне фото, відгук та електронна презентація).
5.Організація співпраці з іншими школами.
6.Організація загально шкільної конференції(травень) :
- представлення роботи школи за рік;
- розповідь про співпрацю з іншими школами;
- представлення відео матеріалів.
КТС: „Шкільна родина” Девіз: Сильні, мудрі та красиві, всі спортивні та щасливі.
Ми не любимо лінитись, будем дуже гарно вчитись.
У нас чудовий – кожен клас,
І вся шкільна родина – це просто суперклас. Мета: Орієнтувати школярів на повноцінну життєтворчість і підвищення їхнього особистісногостатусу, допомагати кожній дитині знайти себе в колективі, самовизначитись у житті.
Проект : «Кращий клас»
- це наш клас
- найзеленіший клас
- найдружніший клас
- найартистичніший клас
- найвихованіший клас
- найначитаніший клас
- найталановитіший клас
- найспортивніший клас
- найкращий клас
Підсумок – «Разом ми – шкільна родина»
Міні-проекти на вибір :
«Молоде покоління вибирає здоров,я»
«Толерантність корисна серцю»
«Звичаї і традиції нашого краю»
«Ми маємо таланти»
«Моя країна Україна»
«Я маю право жити на Землі»
«Збережи планету зеленою»
«Історія розвитку школи» (віртуальний музей школи)
Вересень
1. Участь у місячнику «Я − патріот і господар своєї землі»
Завдання:
§ вироблення в учнів високого ідеалу служіння народові, готовності до трудового та героїчного подвигу в ім'я процвітання держави та до її захисту;
§ забезпечення розуміння ними загальнолюдської і народної моралі щодо оточуючого природного та соціального середовища;
§ виховання в школярів патріотизму, колективізму, свідомої дисципліни та організованості;
§ забезпечення усвідомлення ними громадянського обов'язку.
2.Участь проекті «Кращий клас»:
Міні-проект «Це наш клас»
Завдання : – створення візитівки класу «Це наш клас»
Термін виконання – вересень
3. Наші класні справи .
4. Родзинка класу. Щоб ви хотіли додати від себе.
Жовтень
1. Участь у місячнику «Ми – юні добродійники»
Завдання:
§ формування у підлітків усвідомлення цінності власного життя і збереження здоров'я (фізичного, психічного, соціального, духовного, культурного) свого і кожної людини;
§ допомогти учням набути знання і досвід, який сприяє коригуванню ставлення людини до власної безпеки;
§ виховання в учнів особистої культури здоров'я.
2.Участь у проекті «Кращий клас»:
Міні-проект: «Найзеленіший клас»
Завдання : – робота по озелененню класної кімнати
Термін виконання – жовтень
3. Наші класні справи .
4. Родзинка класу. Щоб ви хотіли додати від себе.
Листопад
1. Участь у місячнику «Я частинка України»
Завдання:
§ формування в учнів правових почуттів, активної позиції у правовій сфері, нетерпимого ставлення до правопорушень;
§ вироблення у вихованців навичок правомірної поведінки;
§ подолання в свідомості окремих учнів помилкових поглядів та переконань, негативних навичок і звичок поведінки, які сформувалися внаслідок помилок і недоліків виховання.
2.Участь у міні-проекті «Кращий клас»:
Міні-проект: «Найдружніший клас»
Завдання : – виробляєм навички толерантності, вчимося дружити.
Термін виконання – листопад.
3. Наші класні справи .
4. Родзинка класу. Щоб ви хотіли додати від себе.
Грудень
1. Участь у місячнику «Я, родина, Україна»
Завдання:
§ долучення учнів до національних традицій українського народу, його культури, національно-етичної обрядовості і звичаїв;
§ допомагати учням усвідомити себе як частину української нації;
§ засвоєння сімейних, родинних та суспільних цінностей.
2.Участь у міні-проекті «Кращий клас»:
Міні-проект : «Найартистичніший клас»
Завдання : – участь класу у розробці та святкуванні новорічних та
різдвяних свят
Термін виконання – грудень
3. Наші класні справи .
4. Родзинка класу. Щоб ви хотіли додати від себе.
Січень
1. Участь у місячнику«Ми − честь і гордість рідної землі»
Завдання:
§ формування творчої особистості, умілого господаря, що володіє професійною майстерністю;
§ озброєння школярів відповідними знаннями про сучасну економіку, трудовими навичками та вміннями;
§ формування в учнів уміння застосовувати власні здібності у різних сферах життя.
2.Участь у міні-проекті «Кращий клас»:
Міні-проект : «Найвихованіший клас»
Завдання : – вироблення навичок культури поведінки у громадських місцях,знання та виконання учнівських правил.
Термін виконання – січень
3. Наші класні справи .
4. Родзинка класу. Щоб ви хотіли додати від себе.
Лютий
1. Участь у місячнику «Історія Вітчизни – історія майбутнього»
Завдання:
§ формування духовних цінностей українського патріота;
§ виховання гордості за минуле і сучасне на прикладах героїчної історії
§ українського народу та кращих зразків культурної спадщини, вшанування національної пам’яті;
§ формування психологічної та фізичної готовності молоді до виконання громадянського та конституційного обов’язку щодо відстоювання національних інтересів та незалежності держави;
§ підвищення престижу і розвиток мотивації молоді до державної та військової служби.
2.Участь у міні-проекті «Кращий клас»:
Міні-проект : «Найначитаніший клас»
Завдання : – розширення читацького кругозору, участь у конкурсах, вікторинах, літературних читаннях.
Термін виконання – лютий
3. Наші класні справи .
4. Родзинка класу. Щоб ви хотіли додати від себе.
Березень
1. Участь у місячнику«Наша творчість – тобі, Україно»
Завдання:
§ підвищення рівня художньо-естетичної освіченості та виховання учнів;
§ формування в молоді естетичних поглядів та смаків на основі народної естетики та найкращих надбань цивілізації;
§ вироблення в учнів уміння власноруч примножувати культурно-мистецькі надбання народу, відчувати й створювати прекрасне у повсякденному житті.
2.Участь у міні-проекті «Кращий клас»:
Міні-проект : «Найталановитіший клас»
Завдання : – розвиток творчих здібностей учнів, участь у творчих конкурсах, концертах, виставках.
Термін виконання – березень
3. Наші класні справи .
4. Родзинка класу. Щоб ви хотіли додати від себе.
Квітень
1. Участь у місячнику«Я − житель планети Земля»
Завдання:
§ формування в учнів екологічної культури, усвідомлення себе частиною природи;
§ виховання почуття єдності з природою та відповідальності за останню як за національне багатство;
§ залучення вихованців до активної екологічної, природоохоронної діяльності.
2.Участь у міні-проекті «Кращий клас»:
Міні-проект : «Найспортивніший клас»
Завдання : – розвиток фізичних здібностей учнів, участь у спортивних змаганнях, конкурсах.
Термін виконання – квітень
3. Наші класні справи .
4. Родзинка класу. Щоб ви хотіли додати від себе.
Травень
1. Участь у місячнику «Вічна слава героям!
Ми низько вклоняємось їм»
Завдання:
§ виховання в учнів почуття обов’язку, поваги та вдячності до захисників та патріотів Вітчизни;
§ розвиток пізнавальної активності учнів;
§ формування свідомого доброзичливого ставлення та поваги до патріотів батьківщини та до їх справ.
2.Участь у міні-проекті «Кращий клас»:
Міні-проект : «Наш клас - суперклас»
Завдання : – підсумок роботи учнів над КТС, представлення творчого проекту за вибором.
Термін виконання – травень
3. Наші класні справи .
4. Родзинка класу. Щоб ви хотіли додати від себе.
Кiлькiсть переглядiв: 4107