• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Колективна творча справа "Шкільна родина"

/Files/images/2015prezentatsya_klasv/a3addccb8725.png

КОЛЕКТИВНА ТВОРЧА СПРАВА «Шкільна родина»

/Files/images/1_knigi_klasn_-_2019/DSC_9483.JPG/Files/images/1_knigi_klasn_-_2019/DSC_9490.JPG/Files/images/1_knigi_klasn_-_2019/DSC_9496.JPG/Files/images/1_knigi_klasn_-_2019/DSC_9497.JPG/Files/images/1_knigi_klasn_-_2019/DSC_9506.JPG/Files/images/1_knigi_klasn_-_2019/DSC_9507.JPG/Files/images/1_knigi_klasn_-_2019/DSC_9513.JPG/Files/images/1_knigi_klasn_-_2019/DSC_9521.JPG/Files/images/1_knigi_klasn_-_2019/DSC_9532.JPG

Положення

про шкільну колективну творчу справу

«Шкільна родина»

Загальні положення та мета КТС

Шкільна колективна творча справа «Шкільна родина» спрямована на підвищення зацікавленості до участі учнів у шкільних та позашкільних заходах,формування активної життєвої позиції кожного учня, підтримки молодіжних ініціатив щодо вивчення історії свого краю, соціалізації учнів , згуртування класних колективів, ознайомлення учнів із досвідом життєдіяльності інших класних колективів, учнівського самоврядування, усвідомлення причетності кожного учня до великої шкільної родини , формування ціннісних ставлень учнів до себе, людей, суспільства та культурних цінностей, праці, природи, свого здоров,я, життєвої компетентності, толерантності.

Завдання КТС

1. Створити куточок «Наша шкільна родина» та провести роботу в класах щодо реалізації шкільної колективної творчої справи «Шкільна родина» за обраною тематикою в рамках шкільної КТС. ;
2. Сприяти налагодженню дружніх взаємовідносин між учнями та учнівськими колективами школи;
3. Поширити досвід виховної діяльності класних керівників та класоводів;
4. Активізувати діяльність учнівського самоврядування;
5. Формувати культуру спілкування дітей та учнівської молоді;
6. Пропагувати активні форми позаурочної діяльності школярів.

Учасники КТС

До участі у загальношкільній справі запрошуються всі учнівські колективи Дяківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів , батьки, громадськість.

Напрями діяльності обираються на розсуд учнівських колективів. Зібрані в ході проведення КТС матеріали стануть основою для презентації виховної роботи в школі до проведення батьківської конференції.

Очікувані результати:
1. Поширення досвіду виховної діяльності класних колективів, різноманітних форм організованого проведення дозвілля учнів.
2. Сприяння розвитку учнівського самоврядування та навичок творчої діяльності школярів. .
3. Самореалізація, розвиток життєвих компетенцій учнів та соціальної активності учнів..
4. Розширення кола спілкування учнів на рівні школи.

Поради класним керівникам:

У будь-якому варіанті міні-проект повинен проходити святково, урочисто, доброзичливо, щоб створити дружню, ділову, невимушену обстановку взаємного навчання, спільного пошуку.

Педагоги, батьки беруть участь разом з учнями на всіх етапах: і в передачі досвіду свого колективу, і у вивченні досвіду інших, і в колективному роздумі – пошуку кращих рішень на майбутнє. А, головне, разом з дітьми піклуються про те, щоб усе цінне, засвоєне під час реалізації міні-проекту, увійшло в життя.

Алгоритм дій

«В гостях у школи»

1. Створення групи для презентації школи (до 8 осіб).
2. Склад групи:
актив школи та лідери класів за вибором активу;
- представники педагогічного колективу;
- представлення учнівського колективу школи.
3. Робота творчої групи по підготовці презентації та складання плану:
- презентація школи;
- екскурсія коридором, класами, музей (якщо є);
- створення візитки школи і кожного класу;
- оформлення сайту школи;
- подарунки, пам’ятні сувеніри про школу.
4. Створення презентації в електронному варіанті (загальне фото, відгук та електронна презентація).
5.Організація співпраці з іншими школами.
6.Організація загально шкільної конференції(травень) :
- представлення роботи школи за рік;
- розповідь про співпрацю з іншими школами;
- представлення відео матеріалів.

КТС: „Шкільна родина” Девіз: Сильні, мудрі та красиві, всі спортивні та щасливі.

Ми не любимо лінитись, будем дуже гарно вчитись.

У нас чудовий – кожен клас,

І вся шкільна родина – це просто суперклас. Мета: Орієнтувати школярів на повноцінну життєтворчість і підвищення їхнього особистісногостатусу, допомагати кожній дитині знайти себе в колективі, самовизначитись у житті.

Проект : «Кращий клас»

- це наш клас
- найзеленіший клас
- найдружніший клас
- найартистичніший клас
- найвихованіший клас
- найначитаніший клас
- найталановитіший клас
- найспортивніший клас
- найкращий клас

Підсумок – «Разом ми – шкільна родина»

Міні-проекти на вибір :

«Молоде покоління вибирає здоров,я»

«Толерантність корисна серцю»

«Звичаї і традиції нашого краю»

«Ми маємо таланти»

«Моя країна Україна»

«Я маю право жити на Землі»

«Збережи планету зеленою»

«Історія розвитку школи» (віртуальний музей школи)

Вересень

1. Участь у місячнику «Я − патріот і господар своєї землі»
Завдання:
§ вироблення в учнів високого ідеалу служіння народові, готовності до трудового та героїчного подвигу в ім'я процвітання держави та до її захисту;
§ забезпечення розуміння ними загальнолюдської і народної моралі щодо оточуючого природного та соціального середовища;
§ виховання в школярів патріотизму, колективізму, свідомої дисципліни та організованості;
§ забезпечення усвідомлення ними громадянського обов'язку.
2.Участь проекті «Кращий клас»:

Міні-проект «Це наш клас»

Завдання : – створення візитівки класу «Це наш клас»

Термін виконання – вересень
3. Наші класні справи .
4. Родзинка класу. Щоб ви хотіли додати від себе.

Жовтень

1. Участь у місячнику «Ми – юні добродійники»

Завдання:
§ формування у підлітків усвідомлення цінності власного життя і збереження здоров'я (фізичного, психічного, соціального, духовного, культурного) свого і кожної людини;
§ допомогти учням набути знання і досвід, який сприяє коригуванню ставлення людини до власної безпеки;
§ виховання в учнів особистої культури здоров'я.
2.Участь у проекті «Кращий клас»:
Міні-проект: «Найзеленіший клас»
Завдання : – робота по озелененню класної кімнати

Термін виконання – жовтень

3. Наші класні справи .

4. Родзинка класу. Щоб ви хотіли додати від себе.

Листопад

1. Участь у місячнику «Я частинка України»

Завдання:

§ формування в учнів правових почуттів, активної позиції у правовій сфері, нетерпимого ставлення до правопорушень;
§ вироблення у вихованців навичок правомірної поведінки;
§ подолання в свідомості окремих учнів помилкових поглядів та переконань, негативних навичок і звичок поведінки, які сформувалися внаслідок помилок і недоліків виховання.

2.Участь у міні-проекті «Кращий клас»:

Міні-проект: «Найдружніший клас»
Завдання : – виробляєм навички толерантності, вчимося дружити.
Термін виконання – листопад.
3. Наші класні справи .

4. Родзинка класу. Щоб ви хотіли додати від себе.

Грудень

1. Участь у місячнику «Я, родина, Україна»

Завдання:
§ долучення учнів до національних традицій українського народу, його культури, національно-етичної обрядовості і звичаїв;
§ допомагати учням усвідомити себе як частину української нації;
§ засвоєння сімейних, родинних та суспільних цінностей.
2.Участь у міні-проекті «Кращий клас»:
Міні-проект : «Найартистичніший клас»

Завдання : – участь класу у розробці та святкуванні новорічних та

різдвяних свят

Термін виконання – грудень
3. Наші класні справи .
4. Родзинка класу. Щоб ви хотіли додати від себе.

Січень

1. Участь у місячнику«Ми − честь і гордість рідної землі»

Завдання:
§ формування творчої особистості, умілого господаря, що володіє професійною майстерністю;
§ озброєння школярів відповідними знаннями про сучасну економіку, трудовими навичками та вміннями;
§ формування в учнів уміння застосовувати власні здібності у різних сферах життя.

2.Участь у міні-проекті «Кращий клас»:

Міні-проект : «Найвихованіший клас»
Завдання : – вироблення навичок культури поведінки у громадських місцях,знання та виконання учнівських правил.
Термін виконання – січень
3. Наші класні справи .
4. Родзинка класу. Щоб ви хотіли додати від себе.

Лютий

1. Участь у місячнику «Історія Вітчизни – історія майбутнього»

Завдання:
§ формування духовних цінностей українського патріота;
§ виховання гордості за минуле і сучасне на прикладах героїчної історії
§ українського народу та кращих зразків культурної спадщини, вшанування національної пам’яті;
§ формування психологічної та фізичної готовності молоді до виконання громадянського та конституційного обов’язку щодо відстоювання національних інтересів та незалежності держави;
§ підвищення престижу і розвиток мотивації молоді до державної та військової служби.
2.Участь у міні-проекті «Кращий клас»:

Міні-проект : «Найначитаніший клас»

Завдання : – розширення читацького кругозору, участь у конкурсах, вікторинах, літературних читаннях.
Термін виконання – лютий
3. Наші класні справи .
4. Родзинка класу. Щоб ви хотіли додати від себе.

Березень

1. Участь у місячнику«Наша творчість – тобі, Україно»

Завдання:

§ підвищення рівня художньо-естетичної освіченості та виховання учнів;

§ формування в молоді естетичних поглядів та смаків на основі народної естетики та найкращих надбань цивілізації;

§ вироблення в учнів уміння власноруч примножувати культурно-мистецькі надбання народу, відчувати й створювати прекрасне у повсякденному житті.

2.Участь у міні-проекті «Кращий клас»:
Міні-проект : «Найталановитіший клас»

Завдання : – розвиток творчих здібностей учнів, участь у творчих конкурсах, концертах, виставках.

Термін виконання – березень

3. Наші класні справи .
4. Родзинка класу. Щоб ви хотіли додати від себе.

Квітень

1. Участь у місячнику«Я − житель планети Земля»
Завдання:
§ формування в учнів екологічної культури, усвідомлення себе частиною природи;
§ виховання почуття єдності з природою та відповідальності за останню як за національне багатство;

§ залучення вихованців до активної екологічної, природоохоронної діяльності.

2.Участь у міні-проекті «Кращий клас»:

Міні-проект : «Найспортивніший клас»

Завдання : – розвиток фізичних здібностей учнів, участь у спортивних змаганнях, конкурсах.

Термін виконання – квітень
3. Наші класні справи .

4. Родзинка класу. Щоб ви хотіли додати від себе.

Травень

1. Участь у місячнику «Вічна слава героям!
Ми низько вклоняємось їм»

Завдання:

§ виховання в учнів почуття обов’язку, поваги та вдячності до захисників та патріотів Вітчизни;

§ розвиток пізнавальної активності учнів;
§ формування свідомого доброзичливого ставлення та поваги до патріотів батьківщини та до їх справ.

2.Участь у міні-проекті «Кращий клас»:

Міні-проект : «Наш клас - суперклас»

Завдання : – підсумок роботи учнів над КТС, представлення творчого проекту за вибором.

Термін виконання – травень
3. Наші класні справи .
4. Родзинка класу. Щоб ви хотіли додати від себе.
Кiлькiсть переглядiв: 2400

Коментарi