/Files/images/7225.gif

ПЛАН

РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ

ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

ПРОБЛЕМА: Взаємообумовленість творчих можливостей педагога, посилення ефективності сучасного уроку і результативності процесу розпізнання та збагачення творчого потенціалу школярів.
МЕТА: з метою взаємообумовленості творчих можливостей педагога урізноманітнювати форми і методи методичної роботи; впроваджувати передовий педагогічний досвід у практику роботи вчителів.

КЕРІВНИК МО – Гонтарук П.І.

Тематика засідань

І засідання Вересень

1. Обговорення і затвердження плану роботи МО вчителів початкових класів на 2023/2024 навчальний рік.
2. Обговорення методичних рекомендацій «Особливості освітнього процесу у початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2023–2024 н.р.» Календарне планування в початкових класах.
3. Аналіз навчальних програм, підручників, зошитів, посібників для початкової школи.
4. Методичні рекомендації до проведення Першого уроку.
5. Оцінювання навчальних досягнень учнів в контексті Нової Української школи.
6. Огляд новинок педагогічної літератури та фахових видань.

ІІ засідання Жовтень

1. Застосування новітніх підходів при організації навчальної діяльності першокласників.
2. Дискусія «Мислення логічне, креативне: нові виклики і нові умови»
3. Методичний лекторій «Креативне мислення: що це таке, чому воно важливе та як його розвивати»
4. Практикум «Розвиваємо творчість та креативність за допомогою наборів LEGO»
5. Новини з тематики курсів, вебінарів.

ІІІ засідання Грудень

1. Планування навчальних видів діяльності для досягнення очікуваних результатів у математичній освітній галузі.
2. Інтерактивні інструменти формувального оцінювання у роботі вчителя початкових класів.
3. “Ігрова діяльність учнів як засіб активізації навчальної діяльності під час самопідготовки ”
4. Народознавство в сучасній освіті.

ІV засідання Лютий

1. Сучасний урок – виклик сьогодення.
2. Круглий стіл «Урок у початковій школі в контексті сучасних викликів».
3. Обмін досвідом «Мої досягнення та напрацювання».
4. Нестандартні форми навчання Нової української школи.
5. Забезпечення рухової активності школяра та попередження втоми.

V засідання Квітень

1. Особливості та вимоги щодо проведення Державної підсумкової атестації в 4 класі. Обговорення та затвердження завдань Державної підсумкової атестації для учнів 4-го класу.
2. Тренінг «Педагогіка партнерства як продуктивна форма взаємодії вчителя та учнів»
3. Обмін думками: звіт членів МО про результативність їх участі в роботі семінарів-практикумів, творчих груп, тижні педмайстерності; про навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів, онлайн-курсах, вебінарах, Інтернет-марафонах.
4. Панорама ідей. Складання плану роботи на новий навчальний рік.
Кiлькiсть переглядiв: 2219

Коментарi